امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۸:۱۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 17029
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور فرارسیدن عید نوروز را به تمامی هموطنان عزیز خصوصا خانواده تنیس  روی میز کشور تبریک عرض کرده  وقصد دارد تا در این ایام بصورت مرحله ای عکسهای رقابتهای بین المللی سلیمانیه  را به دوستداران این رشته ؛هدیه نماید.   عکسهای مدال آوری ملی پوشان ایران در رقابتهای بین المللی سلیمانیه!…

    پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور فرارسیدن عید نوروز را به تمامی هموطنان عزیز خصوصا خانواده تنیس  روی میز کشور تبریک عرض کرده  وقصد دارد تا در این ایام بصورت مرحله ای عکسهای رقابتهای بین المللی سلیمانیه  را به دوستداران این رشته ؛هدیه نماید.

     

    عکسهای مدال آوری ملی پوشان ایران در رقابتهای بین المللی سلیمانیه!

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عکسهای مدال آوری ملی پوشان ایران در رقابتهای بین المللی سلیمانیه"
    1. ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻣﻈﻔﺮﯼ گفت:

      بنام خدا سلام جامعه پینگ پنگ کشور باید به این جوانان و نوجوانان افتخار کند که در آینده همین بچه ها برای خانواده تنیس روی میز و ملت ایران در رده های بالا تر افتخار آفرینی می کنند.آفرین بر شما و دست مریزاد.

    2. ورزشکار 40 ساله کرجی گفت:

      با سلام،
      ضمن تشکر از همه دست اندرکارانی که موجبات اعتلای این ورزش را فراهم میکنند و قدر دانی مضاعف از جوانان و نوجوانان عزیز که علیرغم همه کاستی ها ، با همت و تلاش خود افتخار آفرینی میکنند ، به نظر میرسد اختلاف سطح در بانوان با رقبای خود که به سبب عدم وجود امکانات و فضاهای مناسب بوجود آمده است ، میتواند با تمرینات بانوان با آقایان زیر نظر مربیان متعهد و متدین آقا(حد اقل در سطوح پایه) همراه با کنترلهای دقیق و دلسوزانه توام گردیده و با ایجاد شرایط مناسب و فضای سالم ، این اختلاف سطح کمتر و کمتر گردد.

    3. ورزشکار 40 ساله کرجی گفت:

      سلام،
      راستی ببخشید که تبریک سال نو فراموش شد.
      سال نو بر شما دوستان زحمتکش که با اطلاع رسانیهای خود مشوق ورزشکاران و ورزش دوستان هستید و نکات ریز و درشت این ورزش را به اطلاع عموم میرسانید و همچنین بر عموم بینندگان این سایت مفید نیز مبارک باد.


    تازه ترین اخبار