امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۲:۲۶  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1721
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات جام رمضان بندرعباس از ۱۸ مرداد با حضور ۱۴ تیم در سالن اختصاصی هیئت تنیس روی میز استان به صورت تیمی آغاز گردید . در این مسابقات تیمهای پالایش نفت بندرعباس ، گاز سرخون و قشم ، بسیج بندر شهید رجایی،  دیوان محاسبات ، تامین اجتماعی  و  سازمان تاکسیرانی از باشگاهها و ارگانهای دولتی…

    مسابقات جام رمضان بندرعباس از ۱۸ مرداد با حضور ۱۴ تیم در سالن اختصاصی هیئت تنیس روی میز استان به صورت تیمی آغاز گردید .
    در این مسابقات تیمهای پالایش نفت بندرعباس ، گاز سرخون و قشم ، بسیج بندر شهید رجایی،  دیوان محاسبات ، تامین اجتماعی  و  سازمان تاکسیرانی از باشگاهها و ارگانهای دولتی و تیمهای تایدواتر ، بازرگانی چرخیده ، گامبرون ، وایت سرویس ، توانا قشم و برو بحر از باشگاهها و شرکتهای خصوصی به همراه تیمهای نوجوانان بندرعباس و نوجوانان رودان  حضور دارند که بصورت گروهی- حذفی تا پایان ماه مبارک با هم به رقابت می پردازند .
    نکته قابل توجه در این رقایت ها استقبال بخش خصوصی در کنار ارگانهای دولتی است که برای اولین بار اتفاق افتاده و  باعث توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در استان خواهد شد . 
    گفتنی است طبق برنامه ریزی انجام شده هیئت هرمزگان مسابقات جام رمضان در دو نقطه دیگر استان (شهرستانهای رودان و بندر خمیر) نیز بصورت مستقل انجام می شود و مسابقات انفرادی جام رمضان در روز عید سعید فطر با حضور بازیکنان سراسر استان جهت تعیین رده بندی و رنکینگ استانی بصورت آزاد برگزار می گردد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جام رمضان دربندرعباس آغازشد"
    تازه ترین اخبار