امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۸:۰۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 17244
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آریا امیری یکی دیگر از ملی پوشان خوب و آینده دار خردسال کشور است که از خطه کردان سرچشمه گرفته ومطمئنا آینده ای قابل قبول برای ایشان پیش بینی می شود. این خردسال دوست داشتنی یکی دیگر از شاگردان آقای جمیل لطف الله نسبی می باشد. در زیر مصاحبه با این خردسال ملی پوش تقدیم…

    آریا امیری یکی دیگر از ملی پوشان خوب و آینده دار خردسال کشور است که از خطه کردان سرچشمه گرفته ومطمئنا آینده ای قابل قبول برای ایشان پیش بینی می شود.
    این خردسال دوست داشتنی یکی دیگر از شاگردان آقای جمیل لطف الله نسبی می باشد.
    در زیر مصاحبه با این خردسال ملی پوش تقدیم میگردد:

    آقای امیری لطفا خودتان را معرفی فرمایید:
    آریا امیری هستم متولد ۱۳۸۱ از شهرستان سنندج.

    لطفا از سابقه ورزشی خ.دتان برای ما بگوئید:
    من در سال ۸۷ این رشته خوب و دوست داشتنی را شروع کردم.در سال ۸۹ در مسابقات خردسالان کشور مقام سوم انفرادی و تیمی را کسب کردم. در سال ۹۰ مقام سوم انفرادی را کسب کردم ودر همان سال در قسمت دوبل و تیمی اول کشور شدم. در سال ۹۰ جزو هشت نفر برتر کشور بودم.در پروتور جهانی سلیمانیه نیز توانستم در قسمت تیمی مقام سومی را درکارنامه خود ثبت نمایم.

    از مربیان و تمرین کردن خودتان برای م بگویید:
    مربی من آقای جمیل لطف الله نسبی می باشد که برای من و سایر بازیکنان سنندج زحمتهای فراوان می کشند.ما هر روز در خانه تنیس روی میز سنندج زیر نظر آقای لطف الله نسبی در حال آموزش و تمرین هستیم.

    چه آرزوهایی را از در تنیس روی میز دنبال میکنید؟
    من آرزو دارم که در این رشته قهرمان ایران باشم و بتوانم بهترین مقام را در سطح دنیا کسب کنم تا هم مپدر و مادرم و هم مربی عزیزم را شاد کنم.

    لطفا شیرین ترین و تلخ ترین خاطره ورزشی خودتان را بیان کنید:
    شیرین  ترین خاطره من برنده شدن در مقابل آقای علی بخشی در زنجان و صعود به جمع ۳۲ نفر نوجوانان کشور  در سال ۹۰ بود. این برد و حضور در جمه ۳۲ نفر برتر نوجوانان کشور نشان داد که من میتوانم در آینده عضو ثابت تیم ملی کشورم باشم.
    تلخ ترین خاطره من باخت ناباورانه در مقابل آقای آریان امیری حسینی  در رده بندی خردسالان کشور در کرمان بود که قهرمانی را از دست دادم و به مقام سومی بسنده کردم.

    مسابقات سلیمانیه هم خوب بازی کردید …این بازیها را چگونه دیدید؟
    با وجود اینکه رقابتهای جهانی سلیمانیه اولین حضور بین المللی من بود اما خدا را شکر به کمک مربی خوبم توانستم خوب ظاهر شده و در اولین حضور بین المللی خود روی سکو بروم.
    در پایان اگر حرفی برای گفتن دارید لطفا بیان کنید:
    از مسئولین فدراسیون که قرصت حضور در رقابتهای بین المللی سلیمانیه را برای ما فراهم کردند تشکر میکنم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مصاحبه پایگاه تخصصی با آریا امیری ملی پوش خرد سال دوست داشتنی کشور"
    1. ابری گفت:

      اقای جمیل لطف الله نسبی عزیز عیدت مبارک .این نو گلان باغ تنیس روی میز الحق دست پرورده مربی فداکاری چون شما هستند.به شما افتخار میکنیم وباور داریم که عشق سازنده است برای عشقت به پینگ پنگ خیلی احترام قائلیم وارزو سلامتی وتندرستی برای شما وخانواده محترم از خداوند خواهانیم.امیدوارم که آریای عزیز را دراوج موفقیت ببینیم….

    2. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      سرکار خانم ابری
      ضمن عرض سلام وتبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن سال نو، سعادتی دست داد تا در سلیمانیه شما بانوی بزرگوار را زیارت کنم و از نزدیک با خصایل نیکوی شما آشنا شوم.این حقیر ضمن ابراز تشکر بابت لطف سرکار عالی، آرزوی سالی پر از سلامت وبهروزی برایتان دارم.امیدورام در کنار خانواده محترمتان در کمال صحت وسلامت روزگار را با سربلندی هرچه بیشتر از پیش سپری نمایید.

    3. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام می خواستم به نکته ای اشاره کنم که جا افتاده و اون هم تلاش ها و علاقۀ وافر پدر آریا برای اوست. امیدورام خانوادۀ محترم امیری همیشه موفق و موید باشند.

    4. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      بنده هم برای آریا امیری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که پدرش به آرزوش برسه و اونو در تیم ملی ببینه.

    5. ظاهر شلانی گفت:

      آقای جمیل لطف اله نسبی گل،به شما مربی ارزنده و کاربلد دست مریزاد می گویم به راستی در مسابقات سلیمانیه دیدم که آریا جان یکی از ستارگان مسابقات بود مطمئن هستم که در اینده نزدیک از این ورزشکار عزیز بیشتر خواهیم شنید به شرطی که آقا جمیل گل در ایران بمانند (قابل توجه فدراسیون محترم)

    6. اسعد امیری گفت:

      بسیار سپاس از آقایان دلیر محمدی، زارع زاده که مشوق و الگوی خوبی برای آریا بوده اند.یقینا آریا نیز هماره سپاسگزار تمامی این عزیزان به ویژه مربی توانمندش آقا جمیل خواهد بود.

    7. آریا گفت:

      از مربی دلسوزم و پدر و مادرم و آقای علوی و نیز آقای عمیدی که با همت جمعی زمینه ی حضور من در در مسابقات جهانی فراهم آوردند تشکر می کنم قول می دهم در آینده با تلاش زیاد قدردان زحمات همه باشم.

    8. امیری گفت:

      با سپاس فراوان از تمای این عزیزان و همه ی خانواده ی پینگ پنگ به ویژه مربی توانمندش آقا جمیل و نیز آقای عمیدی که زمینه ی شرکت وی را در مسابقات جهانی فراهم آوردند.متشکرم از آقای علوی عزیز به خاطر پوشش دادن لحظه به لحظه ی مسابقات سلیمانیه و نیز اهتمام به امیدهای آینده پینگ پنگ کشور

    9. amidi گفت:

      با سلام خوشحالم ار اینکه می بینم دوباره در استان کردستان همدلی و وفاق ایجاد شده و فعل خواستن صرف میشود .امیدوارم کلیه زحمتکشان از مدیرکل محترم تربیت بدنی گرفته تا ریاست هیات و کادر فنی و خانواده های محترم برای تداوم این همدلی گام بردارند.مسلما افق روشنی فرا راه هیات وجود خواهد داشت.انشاالله در سال جدید اتفاقی مشابه در سابر استانهایی که کمی مشکل دارند بیفتد تا گامهایی اساسی در زمینه توسعه برداشته شود

    10. هم تیمی در لیگ برتر گچساران گفت:

      سلام آریا امسال برای چه تیمی بازی میکنی


    تازه ترین اخبار