امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۳:۰۸  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1739
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مسابقات از دوم تا ششم شهریور ماه در شهر سوشو کشور چین برگزار می شود و همه پینگ پنگ بازان حرفه ای دنیا برای تعیین رنکینگ جهانی شان در این رقابتها شرکت خواهند کرد. وی ادامه داد:…

    مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مسابقات از دوم تا ششم شهریور ماه در شهر سوشو کشور چین برگزار می شود و همه پینگ پنگ بازان حرفه ای دنیا برای تعیین رنکینگ جهانی شان در این رقابتها شرکت خواهند کرد.
    وی ادامه داد: پس از برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی که با حضور ۱۶ بازیکن برگزار شد، سه نفر از ورزشکاران به نام های محجوبه عمرانی ، ندا شهسواری و مهشید صامت به عنوان نفرات اصلی تیم ملی انتخاب و به اردو دعوت شدند.
    این مربی اضافه کرد: تنها یک اردوی آمادگی برای تیم ملی برگزار می شود و تا ۳۰ مرداد ماه ادامه خواهد یافت.
    به گفته خلوصی تیم ۳۱ مرداد ماه عازم چین خواهد شد و مسابقات نیز از دوم تا ششم شهریور ماه در شهر سوشو برگزار می شود.
    وی با اشاره به کم بودن زمان اردوی آمادگی تیم ملی ،گفت: خوشبختانه اعضا تیم در جریان رقابتهای لیگ و مسابقات داخلی بوده اند و از آمادگی نسبتا خوبی برخوردارند و بر همین اساس در فرصت کم اردو ،روی تاکتیک ها و برخی تکنیک های آنان کار خواهیم کرد.
    این مربی نداشتن اردوهای منظم و دائمی و کمی تجربه ورزشکاران در میادین خارجی و بین المللی را از مهم ترین عامل فاصله ورزشکاران زن ایرانی با سایر ورزشکاران جهان دانست.
    مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان در ادامه به برگزاری مسابقات آسیایی تنیس روی میز در کشور لبنان اشاره کرد و گفت: این مسابقات نیز ۲۱ تا ۲۷ شهریور ماه برگزار خواهد شد و به محض بازگشت تیم از چین اردوی آمادگی برای تیم ملی تشکیل خواهد شد.
    ** تعامل فدراسیون ، آموزش و پرورش و شهرداری توسعه این رشته را در پی خواهد داشت
    مربی تیم ملی تنیس روی میز زنان با توجه به فضا و هزینه کم برای آموزش و توسعه این رشته ورزشی گفت: تعامل فدراسیون تنیس روی میز، شهرداری و وزارت آموزش و پرورش می تواند منجر به توسعه این رشته ورزشی شود.
    وی اضافه کرد: شهرداریها با تجهیز سالن های ورزشی هر منطقه به میز و امکانات ضروری این رشته ، وزارت آموزش و پرورش در تامین نیروی انسانی مستعد و فدراسیون با تامین مربی و کادر فنی خواهند توانست این رشته را در حد حرفه ای توسعه دهند.
    خلوصی با اشاره به اینکه ساعات مرده خاطر نشان کرد: هم اکنون در بسیاری از سالن ها میزهای تنیس وجود دارد اما بیشتر شهروندان از آن به عنوان یک وسیله تفریحی استفاده می کنند.
    وی گفت: مربی کافی برای آموزش این رشته ورزشی در کشور وجود دارد و اگر شهرداری ها به جای ساعات مرده، سالن ها را در ساعات مناسب تری در اختیار شهروندان علاقمند قرار داهند قطعا بزودی شاهد شناسایی نیروهای مستعدی در این رشته خواهیم بود.
     
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانوان ایران آماده اعزام به پروتور سوشو چین"
    تازه ترین اخبار