امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۴:۰۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1752
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اخبار روز پینگ پنگ متمرکز بازیهای سوشو در چین است.درحالی  که تیمهای شرکت کننده باتمام توان  مدتهای زیادی است زیر نظر بهترین ومجربترین مربیان در اردو هستند تیم ملی بانوان ایران متشکل از سه نفر  ویک مربی  چند روزی است بدور از حواشی بوجود آمده در اردو بسر می برند. متاسفانه اردوهای این چنینی دارای…

    اخبار روز پینگ پنگ متمرکز بازیهای سوشو در چین است.درحالی  که تیمهای شرکت کننده باتمام توان  مدتهای زیادی است زیر نظر بهترین ومجربترین مربیان در اردو هستند تیم ملی بانوان ایران متشکل از سه نفر  ویک مربی  چند روزی است بدور از حواشی بوجود آمده در اردو بسر می برند.
    متاسفانه اردوهای این چنینی دارای اشکالات فراوانی است که در هیچ کجای دنیای ورزش اتفاق نمی افتد.اگر در حین تمرینات اردویی بنا به هر دلیل یکی از سه  بازیکن دچار حادثه گردد تکلیف تیم ملی ایران چیست؟اصلا چرا بایدفقط سه نفر در یک اردوی سرنوشت ساز وبا اهمیت  شرکت داشته باشند؟
    چرا نباید تعداد بیشتری از نفرات  طبق قانون  بین الملل  در اردوهای ملی شرکت داشته باشند؟متاسفانه نتایج این دوره از مسابقات  برای بانوان از پیش قابل پیش بینی ومشخص است.واگر به پیش بینی های قبلی ما اندکی توجه گردد  با تامل  بیشتری  به آن توجه خواهد شد.البته کسی انتظار قهرمانی از بانوان  نجیب وزحمت کش را ندارد اما حفظ مقامهای قبلی آن هم با بازیهای قابل قبول بهتر از سالهای گذشته را که میتوان از آنان داشت؟
    منطق  وواقعیت ما را به این نتیجه میرساند که روش و سیاست کلی برای بانوان رضایت بخش وقابل قبول نیست.برای آقایان اردوهای آنچنانی و سفرهای خارجی اما برای بانوان گوشه نشینی و تمرکز روی پتانسیل داخلی نه تنها قطره ای از دریای مشکلات جاری را نشان می دهد  بلکه  نشان دهنده خواب نما شدن مسئولان و مدیران در این عرصه مظلوم و پرتلاطم است.
    ورزش بانوان نیازمند یک جراحی کلی  وماهرانه است تااز این حالت رکود و وقت سوز به اوج افتخار و بلندی وحداقل حقوق  طبیعی خود برسد.باید منصفانه تر به این حوزه نگریست  چرا که دختران ما ظرفیت و استحقاق پیشرفت در سایه برنامه ریزی حرفه ای  وکارآمد را دارا هستند وکمترین حق آنان استخدام مربی خارجی آن هم بصورت تمام وقت است اما معلوم نیست که به چه دلایلی این مورد همواره به بن بست میرسد.
    سیدمنصورعلوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ورزش بانوان نیازمند یک جراحی راهبردی است!"
    تازه ترین اخبار