امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۰:۲۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۰ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 17591
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابتهای بانوان و آقایان در این بخش بصورت لحظه به لحظه و گیم به گیم گزارش می شود. لازم به توضیح است که ارنج ایران xyz و ارنج تیم مقابل abc  می باشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور در این بازی اول مسابقه محجوبه عمرانی مقابل حریف پورتوریکو با نتیجه نزدیک ۳ بر…

    رقابتهای بانوان و آقایان در این بخش بصورت لحظه به لحظه و گیم به گیم گزارش می شود.
    لازم به توضیح است که ارنج ایران xyz و ارنج تیم مقابل abc  می باشد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور در این بازی اول مسابقه محجوبه عمرانی مقابل حریف پورتوریکو با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرده است.
    در بازی دوم ندا شهسواری در گیم پنج با نتیجه ۱۱بر ۶ برابر حریف خود به برتری رسید.آفرین بر این بانوی المپیکی خوب کشور و سایر بانوان ملی پوش که عالی بازی کرده اند.
    در بازی سوم که پریسا صمدی برابر DIAZ Melanie  قرار گرفته است که در حال گرم کردن می باشند.
    در دوگیم متوالی پریسا صمدی برابر حریف خود فعلا بازی را واگذار کرده است نتایج گیمها واگذار شده  ۵و۶ می باشد. گیم سوم این بازی تا ثانیه های دیگر آغاز خواهد شد.
    پریسا صمدی موفق شد در گیم سوم با نتیجه ۱۱ بر ۶ گیم سوم را برنده شود. این بازی در گیم چهارم ادامه پیدا خواهد کرد.پریسا صمدی در گسم چهارم با نتیجه ۲ بر صفر جلو می باشد.هر دو بازیکن در عدد ۳ برابر می باشند.صمدی ۴ بر ۳ از رقیب جلو افتاده است. آفرین بر صمدی نتیجه با نتیجه ۶ بر ۳ به سود صمدی می باشد. نتیجه ۷ بر ۴ بسود صمدی می باشد.نتیجه ۷ بر ۶ بسود صمدی می باشد.هر دو در عدد ۷ مساوی می باشند.۸ بر ۷ بسود صمدی. ۸ بر ۸ مساوی.۹ بر ۸ بسود صمدی.۱۰ بر ۸ بسود صمدی.۱۰ بر ۹. هر دو بازیکن در عدد ۱۰ مساوی هستند.۱۱ بر ۱۰ بسود صمدی.خوشبختانه صمدی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ این گیم را بسود خود به پایان رساند. گیم پنجم تا لحظاتی دیگر آغاز خواهد شد…صمدی ۲ بر ۱ عقب افتاده است.۳ بر ۱.۴ بر ۱.۵ بر ۱.۶ بر ۱.۷بر۱.۸بر۱.۸بر۲.۸بر۴.۹بر۵.۱۰ بر ۵.این بازی با نتیجه ۱۱ بر ۵ به سود حیف به پایان رسید.لازم به توضیح است که در دوره از رقابتها این اولین باخت پریسا صمدی می باشد.
    تاکنون نتیجه کلی تیمی ۲ بر یک بسود تیم پورتوریکو می باشد.
    در بازی بعدی  تادقایقی دیگر ندا شهسواری به  CORDERO Carelyn  به میدان خواهد رفت
    نتیجه ۲ بر ۲ در گیم اول مساوی می باشد.نتیجه ۳ بر ۳ می باشد.۴ بر ۳ به سود حریف.۵ ۳.۶بر۳.۶بر۴.۶بر۵.۸بر۶ بسود حریف.۹بر۷ بسود حریف.۱۰ بر ۸ بسود حریف. این گیم با نتیجه ۱۱ بر ۸ بسود حریف به پایان رسید.شهسواری گیک دوم را با نتیجه ۱۱ بر ۹ واگذار کرد.گیم سوم نیز با نتیجه ۱۱ بر ۸ بسود حریف پورتوریکور به پایان رسید.
    بدین ترتیب تیم ملی بانوان ایران با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به تیم پورتوریکو واگذار کرد.
    ریز نتایج و اصل ارنج هر دو تیم:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج لحظه به لحظه (مستقیم)بازی تیم ملی بانوان ایران با پورتوریکو"
    1. amidi گفت:

      باسلام جهت تکمیل اطلاعات خوانندگان معروض میدارد رنکینگ بازیکنان ایران به شرح ذیل است ندا ۶۰۹ محجوبه ۶۹۶ و پریسا ۷۳۰ و رنکینگ بازیکنان پورتریکوکوردیرو ۴۳۸ریوز ۵۶۶ودیاز ملانیک ۷۹۸ است

    2. fariba-ghavamzadeh گفت:

      سلام..هرچند که انجا نیستیم اما شما فاصله هیجانی این بازی را برای ما بسیار کم کردید…باز هم سپاس از این همدلی ایجاد کردن…

    3. شمين گفت:

      بازی حساسی بوده و ظاهرا نزدیکی بوده جا داره به بچه ها خسته نباشید بگیم و براشون انر‍‍‍زی بفرستیم

    4. ابری گفت:

      دستشان درد نکند خیلی هم عالی کار کردن.


    تازه ترین اخبار