امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۰۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1764
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شب گذشته مسابقات تورحرفه ای در کشور شیلی با قهرمانی بازیکن چین تایپه به پایان رسید . این مسابقات که از چهارشنبه گذشته در شهر سانتیاگو شیلی آغاز شده بود شب گذشته با انجام یک دیدار مهیج و دیدنی در فینال آن به پایان رسید . در مرحله نیمه نهایی این پیکارها یوان چوانگ از…

    شب گذشته مسابقات تورحرفه ای در کشور شیلی با قهرمانی بازیکن چین تایپه به پایان رسید .

    این مسابقات که از چهارشنبه گذشته در شهر سانتیاگو شیلی آغاز شده بود شب گذشته با انجام یک دیدار مهیج و دیدنی در فینال آن به پایان رسید .

    در مرحله نیمه نهایی این پیکارها یوان چوانگ از چین تایپه ۴ بر یک مقابل هوگو هویاما بازیکن ژاپنی الاصل برزیل به پیروزی دست یافت و در دیگر دیدار این مرحله لیو سونگ از آرژانتین با نتیجه ۴ بر ۳ گوستاو تسوبوی برزیلی را برد و به همراه بازیکن تایپه ای به فینال راه یافت .

    در بازی دیدنی و هیجان انگیز فینال لیو سونگ آرژانتینی در حالیکه از چوانگ با حساب ۳ بر صفر پیش بود ولی در پایان این بازیکن چین تایپه بود که نتیجه را ۴ بر ۳ بسود خود عوض کرد . حتی لیو در گیم ششم نیز می توانست پیروز میدان باشد ولی این گیم را نیز ۱۳ ۱۱ به حریف خود واگذار کرد .

    در قسمت زنان نیز ایشی کاوا از ژاپن موفق شد در بازی فینال ۴ بر ۳ یون سون از کره جنوبی را مغلوب کند و به عنوان قهرمانی دست یابد .

    گفتنی است تورحرفه ای شیلی با حضور ۷۸بازیکن از ۱۴ کشور جهان برگزار شد که شصت هزار دلار جایزه نقدی نیز میان برترین های این رقابت ها تقسیم شد .

    شایان ذکر است کشورهای هند ، ژاپن ، کره جنوبی و چین تاپیه نمایندگان آسیا در این پیکارها بودند

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تایپه قهرمان تورحرفه ای شیلی شد"
    تازه ترین اخبار