امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۴:۳۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 17765
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شبکه آلمانی دویچه وله آلمان از تنیس روی میز بانوان ایران تجلیل کرد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛این شبکه علاوه بر اعلام این خبر در شبکه تلویزیونی خود که با پخش گوشه هایی از بازی نداشهسواری همراه بود عنوان کرد که تنیس روی میز بانوان در این دوره از رقابتها تمام…

    شبکه آلمانی دویچه وله آلمان از تنیس روی میز بانوان ایران تجلیل کرد .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛این شبکه علاوه بر اعلام این خبر در شبکه تلویزیونی خود که با پخش گوشه هایی از بازی نداشهسواری همراه بود عنوان کرد که تنیس روی میز بانوان در این دوره از رقابتها تمام چشمهارا به سمت خود جلب کرده است.
    این شبکه گفت:زنان ایران در رقابتهای جهانی آلمان خوش درخشیدند.!
    این شبکه افزود:قطعا رده زنان ایران در این دوره از بازیها ارتقاء یافته است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تجلیل شبکه دویچه وله آلمان از تنیس روی میز بانوان ایران"
    1. amidi گفت:

      باسلام انشاالله تیم بانوان ایران با کسب پیروزی در مقابل تیمهای پرو و برنده ایرلند و ماکائو مقام ۵۷ دنیا را کسب خواهد کرد که نسبت به دوره قبل چندین رتبه صعود است. رتبه فعلی ایران ۶۴ است

    2. amidi گفت:

      با سلام پیروزی خانم عمرانی را بر بازیکن پرویی با رنکینگ ۴۸۶ دنیا به مربیان تیم وخانواده تنیس روی میز تبریک میگویم

    3. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام… امید است که انشاالله با توجه به ارتقائ کیفی و کمی بانوان ایران که مطمئنا نتیجه سرمایه گزاری وبرنامه ریزی صحیح میباشد .باعث شود که در ابعاد کلان نیز نگاه تساوی جنسیت (در راستای اهداف ittf )رعایت گردد .خصوصا در بخش هزینه های هیئت های استانی.. واقعا این پیروزی های شیرین باعث شادمانی همه گردیده است..

    4. پرویز جلالی گفت:

      با سلام و خسته نباشید به اعضای محترم تیم ملی و مربی فهیم و کار آمد سرکار خانم لیموچی ومدد سرکار خانم دکتر صامع که درتلاش و ارائه بازیهای خوب بازیکنان تیم ملی بانوان بی تاثیر نبوده از صمیم قلب برای همگی آنان وخانواده پینگ پنگ ایران آرزوی موفقیت روز افزون را خواهانیم.


    تازه ترین اخبار