امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۱۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 17771
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در این بازی ارنج ایران XYZ  می باشد. بازی اول مجوبه عمرانی و بازی دوم ندا شهسواری و بازی سوم مریم صامت حضور ارند. در بازی اول محجوبه عمرانی توانست در یک بازی مقتدرانه با نتیجه ۳ بر۱ MORI Angela   را شکست دهد. رنک این بازیکن ۴۸۶ بوده است آفرین برمحجوبه.  در بازی دوم ایران…

    در این بازی ارنج ایران XYZ  می باشد. بازی اول مجوبه عمرانی و بازی دوم ندا شهسواری و بازی سوم مریم صامت حضور ارند.
    در بازی اول محجوبه عمرانی توانست در یک بازی مقتدرانه با نتیجه ۳ بر۱ MORI Angela   را شکست دهد. رنک این بازیکن ۴۸۶ بوده است آفرین برمحجوبه.
     در بازی دوم ایران ندا شهسواری مقابل VARGAS Francesca  قرار گرفت وتوانست با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد.
    در بازی سوم مریم صامت با SOTO Gabriela  قرار گرفته است و با وجود اینکه بازی اولی می باشد که در ارنج قرار گرفته اما خوب بازی میکند. تا کنون صامت ۲ بر صفر از رقیب خود جلو افتاده است.  و گیمها را با نتیجه ۸ و ۷ پیروز شده است.در گیم سوم نتیجه ۵بر ۴ بسود حریف می باشد.۵ بر ۵ مساوی.۸ بر ۸ مساوی.۱۰ بر ۸ بسود صامت.۱۰ بر ۹.۱۰ بر ۱۰ مساوی.۱۱ بر ۱۰ بسود صامت.۱۲ بر ۱۰ بسود صامت.آفرین بر دختران ملی پوش .نتیجه ۳ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.
    اصل ارنج و ریز نتایج در زیر امده است:

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش مستقیم و لحظه به لحظه دیدار بانوان با تیم پرو"
    1. amidi گفت:

      پیروزی تیم بانوان برتیم پرو را تبریک میگویم

    2. ابری گفت:

      خدا نگهدارتان….

    3. بخشنده گفت:

      با سلام
      جناب آقای عمیدی پیروزی بانوان غیرتمند ایران را بر تیم پرو با نتیجه قاطع ۰ بر ۳ بر جنابعالی و تمام علاقمندان به ورزش تنیس روی میز خصوصاً بانوان محترم تیم ملی ایران مبارک باد .

    4. amidi گفت:

      این تبریک را باید به سرکار خانم لیموچی و سرکار خانم پوستین دوزگفت انشاالله با حمایتهای سرکار خانم اکبرابادی در وزارت ورزش در اینده شاهد ارتقائ بیشتر بانوانمان باشیم. باید توجه داشت که بانوان ایرانی با پوشش اسلامی در مسابقات شرکت کردهو محدودیتهای بیشتری نسبت به سایر ورزشکاران دارند

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دختران محجوب و همیشه قهرمان ایران شایسته قدردانی و قهرمانی می باشند.باتوجه به نوع پوشش اسلامی بانوان ارزشمند ما باید توجه کرد که در شرایط بازی برابر رقیبان ایران که از پوشش اسلامی استفاده نمیکنند شانس بیشتر و راحت تری برای پیروزی و عکس العمل دارند.پس باید این بانوان نجیب و شریف را انقد مورد توجه و پشتیبانی قرار دهیم تا با یک تیر چند نشان در جهان بزنیم اول قهرمانی بر سکوهای افتخار قهرمانی و بعد در حوزه فرهنگی و اسلامی صدور پوشش اسلامی به دیگر کشورها خصوصا کشورهای اسلامی .
        مرحبا بر بانوان اسلامی آفرین برخانم لیموچی وپوستین دوز….


    تازه ترین اخبار