امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۱:۴۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 17790
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی بانوان ایران برای کسب مقام ۵۷ تا ۶۰ مقابل تیم ملی پرو قرار گرفت و با نتیجه مقتدرانه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ در این بازی که بر روی میز ۲۵ برگزار می شد ارنج ایران که بصورت XYZ قرار گرفته بود در…

    تیم ملی بانوان ایران برای کسب مقام ۵۷ تا ۶۰ مقابل تیم ملی پرو قرار گرفت و با نتیجه مقتدرانه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ در این بازی که بر روی میز ۲۵ برگزار می شد ارنج ایران که بصورت XYZ قرار گرفته بود در بازی اول محجوبه عمرانی توانست بازیکن پرو را که رنکینگ ا از محجوبه بالاتر است را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا تیم ایران با نتیجه یک بر یک از حریف جلو بیافتد. عمرانی گیمها را با نتیجه ۹و۶و۶ برنده شد و یک گیم رابا نتیجه ۲ واگذارکرد.
    در بازی بعدی ندا شهسواری برابر VARGAS Francesca قرار گرفت و براحیت با نتیجه ۳ بر صفر از سد این بازیکن عبور کرد وشهسواری گیمها را با نتیجه ۱۰ ۷ و۶ بسود خود به پایان رسانید.
    در بازی بعدی مریم صامت ملی پوش خوب کشور که برای بار اول بود در ارنج تیمی قرار میگرفت برابر SOTO Gabriela قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت.صامت گیمها را با نتیجه ۸و۷و۱۰ بسود خود به پایان رساند.
    تیم ملی  بانوان ایران فردا ساعت ۱۵ بوقت ایران بر روی میز ۲۱ با برنده دوتیم ماکائو و ایرلند برای کسب مقام ۵۷و۵۸ به رقابت خواهد پرداخت.نتیجه رقابت این دو تیم تا این لحظه ۲ بر ۱ به سود تیم ایرلند می باشد.نتیجه این دو تیم در همین بخش اعلام خواهد شد.
    تیم ماکائو با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ از سد تیم ایرلند گذشت و رقیب تیم ملی بانوان کشورمان برای کسب مقام ۵۷ یا ۵۸ شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم ملی بانوان مقتدرانه از سد پرو گذشت+تکمیلی"
    تازه ترین اخبار