امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۴:۰۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 17795
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقه بین تیمهای ملی مردان ایران و استرالیا تا دقایقی دیگر برای جدال بر سر مقام ۳۳ تا ۳۶ آغاز خواهد شد. برنده این دو تیم باید فردا برای کسب مقام ۳۳ تا ۳۴ با برنده دیدار دوتیم بلژیک و بلغارستان  بر روی میز شماره ۲۹ به رقابت بپردازد. تیم ملی ایران که تمام بازیها را…

    مسابقه بین تیمهای ملی مردان ایران و استرالیا تا دقایقی دیگر برای جدال بر سر مقام ۳۳ تا ۳۶ آغاز خواهد شد.
    برنده این دو تیم باید فردا برای کسب مقام ۳۳ تا ۳۴ با برنده دیدار دوتیم بلژیک و بلغارستان  بر روی میز شماره ۲۹ به رقابت بپردازد.
    تیم ملی ایران که تمام بازیها را بجز بازی آخر با ارنج ثابت بازی میکرد خیلی دیر  و عملا بعد از اینکه آب از سر همه گذشته بود از نیروهای جوان  ملی پوش همانند نیما استفاده کرد.طبیعتا نیما ومیدیا که از پیش از اعزام به رقابتهای آلمان ظاهرا بعنوان مسافر تیم را همراهی میکردند هیچوقت فکر نمیکردند که بعد از این همه بازی که در ارنج نبوده بیکباره در رقابتی بسیار حساس همچون بازی با هند در ارنج قرار گیرند.
    هرچند انصافا نیما عالمیان با توجه به آنچه گذشت مردانه و وبسیار قابل قبول با بازیکن میدان دیده و جوان هند به نام قوش به رقابت پرداخت.قوش هندی نتیجه سیاستهای درست و هدفمند تیم هند در بکار گیری و سرمایه گذاری و استفاده از نیروهای جوان برای پشتوانه سازی تیم ملی این کشور می باشد.
    ایران تنها تیمی در سطح جهان بوده که مربی تیم ملی آن یک فرد خارجی است که تاکنون بجز پاره ای مواقع آن هم در کیش دیگر هرگز به ایران سفر نکرده است و این موضوع کم کم در حال تبدیل شدن به یک مشکل اساسی  وزخم کهنه برای تیم ملی کشورمان می باشد.
    اینجانب قبلا در یک مقاله به نام مربیگری از نوع وایرلس این مطلب غیر قابل قبول و توجیه را با شکل فعلی گوشزد کرده بودم .
    تیم ملی هند که ایران را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داده بود توانست با نتیجه ۳بر۱ نیر از سد تیم انگلیس بگذرد تا برای کسب مقام ۲۵ تا ۲۸ با برنده دوتیم رومانی و ایتالیا قرار گیرد.این بازی تاکنون با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی در حال انحام می باشد.رومانی با نتیجه میلیمتری ۳ بر ۲ برنده این بازی ورقیب هندی ها شد.
    تا لحاظی دیگر در این بخش مسابقه بین دو تیم  مردان ایران و استرالیا را پیگیر باشد. نتیجه ۴ بر ۱ بسود نوروزی.
    لطفا منتظ باشید…
    این بازی شروع شده است و ارنج ایران abc  می باشد در بازی اول وشاد برابر POWELL David       قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر ببه پیروزی رسید.نتیجه گیمهای نوشاد عبارتند از ۸و۵و۸ .در بازی دوم ایران نیما عالمیان برابر CARTER Trent قرار گرفته است که گیم اول را با نتیجه ۱۱ بر ۵ به سود خود به پایان برده است.در گیم دوم نیما عالیمان توانست با نتیجه ۱۱ بر۷ این گیم را بسود خود به پایان برساند.در گیم سوم نسما عالیان با نتیجه نزدیک ۱۳ بر۱۱ این گیم را واگذار کرد.گیم چهارم با نتیجه قدرتمند ۱۱ بر ۳ بسود بازیکن جوان وآینده دار کشور به پایان رسید. تاکنون تیم ملی مردان ایران با نتیجه ۲ بر صفر از رقیب استرالیایی خود  با برد برادران عالمیان جلو افتاده است.بازی بعدی بین افشین نوروزی وFRANK Robert تا دقایقی دیگر اغاز خواهد شد.
    افشین نوروزی در گیم اول ۲ بر صفر جاو افتاده است. افشین ۵ بر ۲ جلو می باشد. نتیجه ۷ بر ۳ بسود نوروزی می باشد.نتیجه ۱۰ بر ۴ بسود افشین نوروزی.این گیم با نتیجه ۱۱ بر ۵ بسود افشین نوروزی به پایان رسید.افشین نوروزی توانست گیم اول بسادگی از سد حریف خود  عبور کند.گیم دوم تا ثانیه های دیگر آغاز خواهد شد. افشین در گیم دوم با نتیجه ۲ بر ۱ جلو افتاده است.۲ بر ۲ مساوی.۴بر۲ بسود نوروزی.۴بر۳.هردو در عدد ۴ برابر هستند.۷بر۵ بسود نوروزی.۸بر۵ بسود نوروزی.۱۰ بر ۸ بسود نوروزی.خوشبختانه این گیم نیز با نتیجه ۱۱ بر ۸ بسود افشین نوروزی به پایان رسید. گیم سوم تا لحظاتی دیگر آغاز خواهد شد.افشین ۱ بر صفر جاو افتاده است.نتیجه ۲ بر ۱ بسود نوروزی.۲بر۲ مساوی.۵بر۴ بسود نوروزی.۷بر۴ بسود نوروزی.۸بر۴ بسود نوروزی.۱۰ بر ۴ بسود نوروزی.۱۱بر۴ بسود نوروزی.
    این بازی با نتیجه ۳ بر صفر بسود تیم ملی ایران به پایان رسید.تا لحظای دیگر ارنج و ریز نتایج ایم بازی در همین بخش منتشر خواهد شد.
    ارنج و ریز نتایج این بازی در زیر آمده است:
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش مستقیم و لحظه به لحظه مسابقه بین مردان ایران و استرالیا+ارنج و ریز نتایج"
    1. amidi گفت:

      با سلام رنکینگ بازیکنان استرالیا به ترتیب ۵۵۱ و ۷۴۸ و ۶۱۲ بوده است

    2. amidi گفت:

      با سلام مربیان تیم و خوانندگان توجه داشته باشند تیم بعدی که در مقابل ما قرار میگیرد دارای رنکینگ ۳۰ دنیا(بلژیک) میباشد.در بازی قبلی بلژیک با بلغارستان در گروه اولیه باختندو بعنوان تیم سوم بالا امدند ولی در مرحله حذفی با استفاده از یارهای ۴ و۵ تیم بلغارستان را شکست دادند.نفر اول تیم بلژیک ژان میشل سیو است که دارای رنکینگ ۶۳ و نفر دوم وستس با رنکینگ۲۰۴ استژانلوریک۲۵۱راجرز ۳۱۱وسدریکنوتنک دارای رنکینگ۳۱۷ است یعنی تیم یکدستی است و توانایی تغییر ارنج را دارند در چند بازی قبلی میشل سیو را در ارنج c قرار داده اندو تک بازی داشته است.تیم ایران در صورت پیروزی یک رده در رده بندی جلوتر امده و در صورت شکست رده خود را تکرار خواهد کرد و میتوان گفت در مجموع عملکرد بانوان عالی و عملکرد اقایان خوب بوده است


    تازه ترین اخبار