امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۲:۱۴  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1784
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   طبق اعلام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا (ATTU)، به دلیل شرایط نا بسامان امنیتی بیستمین دوره رقابت های قهرمانی تنیس روی میز قاره کهن به تعویق افتاد. طی نامه ای از سوی رئیس فدراسیون لبنان به رئیس کنفدراسیون آسیا ، این کشور از میزبانی قهرمانی آسیا انصراف داد .نیکلاس سلیم رئیس فدراسیون لبنان هفته…

     
    طبق اعلام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا (ATTU)، به دلیل شرایط نا بسامان امنیتی بیستمین دوره رقابت های قهرمانی تنیس روی میز قاره کهن به تعویق افتاد.
    طی نامه ای از سوی رئیس فدراسیون لبنان به رئیس کنفدراسیون آسیا ، این کشور از میزبانی قهرمانی آسیا انصراف داد .نیکلاس سلیم رئیس فدراسیون لبنان هفته گذشته طی نامه ای به شای زن هوا رئیس کنفدراسیون آسیا ، این کشور از میزبانی بیستمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا انصراف داد .
    رئیس فدراسیون لبنان در نامه خود به شرایط نا امن بیروت و بمب گذاری های اخیر در این شهر شرایط میزبانی را مناسب ندانست و خواستار عدم برگزاری این رقابت های مهم آسیایی در این کشور شد که باعث چالش جدی در کنفدراسیون آسیا برای جایگزین میزبانی این مسابقات شده است . بعد از آن رایزنی های کنفدراسیون آسیا در چند روز گذشته برای ترغیب لبنان به نتیجه نرسید و بالاخره این کنفدراسیون تصمیم به لغو مسابقات گرفت تا میزبان جدید را مشخص کند .
    مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود در تاریخ ۲۱ لغایت ۲۷ شهریور ماه به میزبانی کشور لبنان برگزار شود، به دلیل مشکلات امنیتی موجود در این کشور به تعویق افتاد.
    شایان ذکر است منبع خبر سایت کنفدراسیون آسیا بوده است و طبق اعلام دبیر خانه این کنفدراسیون تاریخ و مکان جدید برگزاری این مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد.
     
     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تعویق مسابقات آسیایی بدلیل مسائل امنیتی"
    تازه ترین اخبار