امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۰:۳۷  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1789
    ارسال خبر چاپ خبر
  • همانگونه که دوستداران پینگ پنگ کشور اطلاع دارند  امروز سایت کنفدراسیون آسیا خبرتعویق مسابقات را بنا به دلایل امنیتی روی خروجی خود قرا رداده است.کشورهای طراز اول آسیا از این رویداد  بسیارنگران خواهند شد چرا که با یک برنامه ریزی منسجم در اوج اقتدار و قدرت برای این مسابقات لحظه شماری می کرده اند. اما…

    همانگونه که دوستداران پینگ پنگ کشور اطلاع دارند  امروز سایت کنفدراسیون آسیا خبرتعویق مسابقات را بنا به دلایل امنیتی روی خروجی خود قرا رداده است.کشورهای طراز اول آسیا از این رویداد  بسیارنگران خواهند شد چرا که با یک برنامه ریزی منسجم در اوج اقتدار و قدرت برای این مسابقات لحظه شماری می کرده اند.
    اما این مسئله برای کشور ما  متفاوت است زیرا (فقط به سه مورد اشاره میکنم) : ۱-نفرات ملی پوش و طراز اول کشور در اعتصاب بسر برده و بازیها را تحریم نموده اند.۲-باتوجه به نابسمانی و اختلافات موجود در پینگ پنگ کشور  برنامه موجه و مورد قبولی برای ارتقاء نفرات بعدی که در غیاب معترضین در مسابقات شرکت کرده اند  تدارک نگردیده است.۳- در حوزه بانوان هم که فقط با سه نفر ویک مربی داخلی در اردوحضور دارند  بدون شک پیشرفت محسوسی در حوزه تاکتیک و تکنیک ایجاد نشده ویقینا شرایط آرمانی بدور از انتظار به نظر می رسد.
    مسلما این تعویق را باید به فال نیک گرفت و نهایت بهره برداری را از آن برد.اول اینکه فرصت مهیا شده تا بار دیگر از هر طریق ممکن  جامعه معترضین را به خود نزدیک تر  کرده و منسجم تر از قبل در صدد بازگشت آنان به صحنه باشیم .
    برای اینکار راهکارهای متفاوتی از قبیل تعدیل وانعطاف پذیری بیشتر   توصیه میگردد.همچنین در حوزه بانوان بهترین فرصت برای  وفای به عهدهای کهنه در ارتباط با استخدام مربی خارجی است تا بدون کمترین دغدغه و فشار با روحیه ای مضاعف  برای ارتقاء و پیشرفت بانوان دست بکار شویم.
    آنچه مسلم است اگر قرار باشد  نفرات فعلی (آقایان) به مسابقات برون مرزی اعزام شوند  نمیتوان برای آنان هیچگونه توجیه و منطق و درنهایت پیروزی را تجسم کرد وتنها چیزی که میتوان برای آنان درخواست نمود آرزوی سفری خوش است.
    سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تعویق مسابقات آسیایی را به فال نیک بگیریم"
    تازه ترین اخبار