امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۶:۲۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 17899
    ارسال خبر چاپ خبر
  • زنان کره جنوبی فینالیست رقابتهای جهانی آلمان شدند. ارنج تیم سنگاپورabc و ارنج تیم کره جنوبیxyz  بود. در این  بازی دیدنی و نفس گیر که بین دو تیم سنگاپور و کره جنوبی برگزار شد در بازی اول KIM Kyung Ah  از کره جنوبی مقابل FENG Tianwei از سنگاپور قرار گرفت .گیم اول این بازی با…

    زنان کره جنوبی فینالیست رقابتهای جهانی آلمان شدند.
    ارنج تیم سنگاپورabc و ارنج تیم کره جنوبیxyz  بود.
    در این  بازی دیدنی و نفس گیر که بین دو تیم سنگاپور و کره جنوبی برگزار شد در بازی اول KIM Kyung Ah  از کره جنوبی مقابل FENG Tianwei از سنگاپور قرار گرفت .گیم اول این بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ بسود بازیکن کره ای باتمام رسید.گیم دوم این بازی با نتیجه نفس گیر ومیلیمتری ۱۵ بر ۱۳ بسود بازیکن سنگاپوری تمام شد. در گیم سوم بازیکن سنگاپوری بانتیجه ۱۱ بر۹ به پیروزی رسید.گیم چهارم این بازی با نتیجه یک طرفه ۱۱ بر ۱ بسود بازیکن کره ختم شد. و در گیم نهایی این بازیکن کره ای بود که با نتیجه زدیک ۱۱ بر ۹ به برتری دست یافت تا تیم کره جنوبی را یک بر صفر از رقیب خود جلو اندازد.
    در بازی دوم که بین SEOK Ha Jung از کره جنوبی و WANG Yuegu از سنگاپور دنبال شد باز هم با نتیجه نفس گیر ۳ بر ۲ اما این بار بسود بازیکن سنگاپوری باتمام رسید.بازیکن سنگاپور توانست گیمخا را با نتیجه ۷و۱۰و۶ بسود خود به پایان رساند تا این بازی یک بر یک مساوی شود.
    بازی سوم بین DANG Ye Seo کره جنوبی و LI Jiawei از سنگاپور پیگیری شد که در این بازی بازیکن کره ای بسادگی و با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف سنگاپ.ری خود گدشت. بازیکن کره ای با نتیجه ۱۱و۵و۶ این بازی را بسود خود تمام کرد تا تیم کره با نتیجه ۲ بر ۱ از حریف خود جلو افتد.
    بازی بعدی بین SEOK Ha Jung از کره جنوبی و FENG Tianwei برگزار شد که در نتیجه برد با بازیکن سنگاپوری به همراه بود . سنگاپ.ر توانست این بازی را با نتیجه ۳ بر ۱ بسود خود به پایان رساند تا این بازی بسیار حساس ۲ بر ۲ مساوی شود.
    در بازی آخر که بین دوبازیکن باتجربه هر دو تیم دنبال می شد (KIM Kyung Ahاز کره جنوبی وWANG Yuegu از سنگاپور) بازیکن سنگاپوری در گیم اول بازیکن کره ای را که با شیوه دفاعی بازی میکرد با نتیجه ۱۱ بر۷ مغلوب خود ساخت.در گیم دوم این بازیکن تدافعی کره بود که توانست با نتیجه نزدیک ۱۲ بر ۱۰ حریف خود را شکست دهد.در گیم سوم بازیکن کره ای باز هم با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ حریف سنگاپ.ری خود را شکست داد.در گیم چهارم این بازیکن سنگاپوری بود که توانست با نتیجه ۱۱ بر۶ از سد حریف کره ای خود عبور کند. در گیم پنجم  این بازیکن سنگاپوری بود که توانست با نتیجه ۱۱ بر۹ بازی را بسود خود به پایان برساند

    ارنج و ریز نتایج این بازی در زیر آمده است:

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سنگاپور فینالیست زنان جهان شد!"
    تازه ترین اخبار