امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۵:۴۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18000
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در بازی ماقبل از فینال زنان جهان در دورتموند آلمان بازی بین چین و هنک کنگ لحظاتی پیش به پایا ن رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در این دیدار زنان قدرتمند چین توانستند با نتیجه بر۳ بر ۱ از سد هنک کنگ عبور کرده و به  فینال این رقابتها برسند. قبلا سنگاپور…

    در بازی ماقبل از فینال زنان جهان در دورتموند آلمان بازی بین چین و هنک کنگ لحظاتی پیش به پایا ن رسید.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در این دیدار زنان قدرتمند چین توانستند با نتیجه بر۳ بر ۱ از سد هنک کنگ عبور کرده و به  فینال این رقابتها برسند. قبلا سنگاپور با شکست کره جنوبی یک پایه دیگر فینال این رقابتها شده بود.
    ارنج تیم هنک کنگ abc  و ارنج تیم ملی چین xyz بود.
    در بازی اول که بین DING Ning       چینی و JIANG Huajun       هنک کنگی برگزار شد بازیکن قدرتمند چینی براحتی توانست با سه گیم پی در پی این بازی را از آن خود نماید. بازیکن چینی گیمها را با نتیجه ۹و۴و۴ به سود خود با پایان رسانید.
    در بازی دوم که بین LI Xiaoxia چینی و TIE Yana      هنک کنگی برگزار شد ؛بازی کن هنک کنگی توانست براحتی از سد بازیکن چینی با نتیجه ۳ بر ۱ عبور کند و نتیجه این دیدار را یک بر یک مساوی کند.بازیکن هنک کنگی گیمها را با نتیجه ۱۰و۹و۱۲ بسود خود به پایان رساند.
    در بازی سوم این دیدار که بین GUO Yan       چینی وYU Kwok See      هنک کنگی برگزار شد این بازیکن چین بود که بدون کمترین مشکلی توانست با نتیجه ۳ بر صفر برحریف خود غلبه کند.بازیکن چینی گیمها را با نتیجه ۴و۸و۳ بسود خود به پایان رساند.تا تیم چین ۲ بر ۱ از حریف خود جلو افتد.
    در بازی بعدی که بین LI Xiaoxia       چینی و JIANG Huajun      هنک کنگی برگزار شد.در این دیدار بازهم این بازیکن قدرتمند چینی بود که بدون کمترین مشکلی توانست با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف خود گذشت تا با این پیروزی تیم چین را فینالیست این دوره از مسابقات کند. بازیکن چینی با نتیجه ۵و۱و۴ گیمها را به سود خود به پایان رساند.
    ارنج این بازی و ریز نتایج آن در زیر آمده است:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زنان چین با شکست هنک کنگ فینالیست شدند+ارنج و ریز نتایج"
    تازه ترین اخبار