امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۱۰:۳۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18004
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بازی ماقبل از فینال بین تیمهای چین و کره جنوبی آغاز شده است. ارنج تیمها از این قرار است. تیم ملی کره جنوبی abc و تیم ملی چین ارنج xyz  می باشند. بازی اول بین MA Long چینی وOH Sang Eun      کره ای  میباشد. این بازی با نتیجه ۳برصفر بسود مالونگ به پایان رسید.مالونگ توانست…

    بازی ماقبل از فینال بین تیمهای چین و کره جنوبی آغاز شده است.
    ارنج تیمها از این قرار است.
    تیم ملی کره جنوبی abc و تیم ملی چین ارنج xyz  می باشند.
    بازی اول بین MA Long چینی وOH Sang Eun      کره ای  میباشد. این بازی با نتیجه ۳برصفر بسود مالونگ به پایان رسید.مالونگ توانست با نتایج ۲و۷و۱۰ این بازی را بسود خود به پایان برد.
    در بازی دوم  مسابقه بین WANG Hao چینی و RYU Seung Min کره ای می باشد.
    درگیک اول این بازی ؛بازیکن کره ای توانست با نتیجه ۱۱بر۴ بازی را بسود خود رقم بزند. در گیم دوم این بازی این وانگ هائو بود که توانست بسادگی با نتیجه ۱۱بر۵ از سد حریف خود بگذرد. در گیم سوم  این بازی باز هم این وانگ هائو بود که بسادگی توانست با نتیجه ۱۱ بر۳ برنده شود.گیم چهارم این بازی با نتیجه ۷بر۷ مساوی دنبال می شود .این گیم با نتیجه ۱۱ بر ۸ بسود بازیکن چینی به پایان رسید.بنابر این چین بانتیجه ۲ بر صفر از کره جنوبی جلو افتاده است.
    بازی بعدی بین ZHANG Jike       چینی و KIM Min Seok      کره ای می باشد که تا لحظاتی دیگر آغاز خواهد شد.در گیم اول این دیدار ۱۰ بر ۸ بسود بازیکن کره ای می باشد. این گیم با نتیجه ۱۱ بر ۸ بسود بازیکن کره ای به پایان رسید. در گیم دوم این بازی نتیجه ۳بر۳ مساوی می باشد.۴بر۴ مساوی.۵بر۴ بسود بازیکن چینی. برابر ۵.
    این گیم بسود بازیکن چینی به پایان رسید.در گیم سوم نتیجه ۴ بر ۲ بسود بازیکن چینی می باشد.۵بر۲. ۶بر ۲. ۸ بر ۲. ۹بر ۴ .۱۰ بر ۴ . ۱۰ بر ۵. ۱۱ بر ۵ این گیم بسود جیک چینی به پایان رسید. در گیم چهارم این دیدار ۱برصفر به سود بازیکن چینی  می باشد.۲بر صفر. ۲ بر ۱. ۳ بر ۱. ۴ بر ۱. تایم اوت مربی کره ای . ۵ بر ۱. ۶ بر ۱. ۶ بر ۲. ۷ بر ۲. ۸ بر ۲. ۹ بر ۲. ۱۰ بر۲. ۱۱ بر ۲..
    چین با قاطعیت همیشگی به فینال راه یافت.
    ارنج و ریز نتایج این مسابقه در ییر آمده است:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش مستقیم بازی ماقبل از فینال /چین وکره جنوبی+ارنج وریز نتایج"
    تازه ترین اخبار