امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱:۳۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18109
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فینال رقابتهای زنان بیم چین و سنگاپور برگزار شد . به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ در این دیدار که لحظاتی پیش به پایان رسید زنان چین توانستند بسادگی از سد حریف سنگاپوری خود عبور کرده و همچون مردان خود بر سکوی قهرمانی جهان بایستند. در این بازی ارنج تیم سنگاپورabc و ارنج…

    فینال رقابتهای زنان بیم چین و سنگاپور برگزار شد .
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛ در این دیدار که لحظاتی پیش به پایان رسید زنان چین توانستند بسادگی از سد حریف سنگاپوری خود عبور کرده و همچون مردان خود بر سکوی قهرمانی جهان بایستند.
    در این بازی ارنج تیم سنگاپورabc و ارنج تیم چین xyz بود.
    در بازی اول که بین DING Ning       چینی و FENG Tianwei       سنگاپوری برگزار شد بانتیجه ۳ بر یک بسود بازیکن قدرتمند چینی به اتمام رسید.
    در گیم اول بازیکن چینی توانست با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ بازی را بسود خود به پایان رساند.در گیم دوم این بازی بازیکن سنگاپوری با نتیجه ۱۱ بر ۸ برنده شد و در گیم سوم و چهارم این بازیکن چینی بود که توانست با نتایج ۴ و ۳ بازی را بسود خود به پایان رساند.
    در بازی دوم این رقابت که بین LI Xiaoxia       چینی و ۱ WANG Yuegu      سنگاپوری برگزار شد بازیکن چین توانست با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یابد. بازیکن چینی گیمها را با نتیجه ۹و۱۰و۵ بسود خود به پایان رساند تا تیم چین ۲ بر صفر از رقیب خود جلو افتد.
    در بازی سوم این دیدارکه بین GUO Yue       چینی و LI Jiawei      سنگاپوری برگزار شد بازیکن چینی توانست بسادگی از سد این حریف عبور کرده و بار دیگر زنان چین را بر سکوی قهرمانی جهان بالا ببرد. بازیکن چین این بازی را با نتیجه ۸و۶و۹ بسود خود به پایان رسانید.
    ارنج و ریز نتایج این دیدار در زیر آمده است:
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زنان چین هم بسادگی قهرمان جهان شد"
    تازه ترین اخبار