امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۰:۰۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18195
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزیر ورزش و جوانان گفت: امور فدراسون های ورزشی با دقت تمام رصد خواهد شد و یقینا در این مسیر به کارهای خوب فدراسیون های موفق نمره خوبی داده خواهد شد و فدراسیون های ناموفق نیز بایستی پاسخگوی عملکرد خود باشند. به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ،دکتر محمد عباسی در دیدار امروز خود با…

    وزیر ورزش و جوانان گفت: امور فدراسون های ورزشی با دقت تمام رصد خواهد شد و یقینا در این مسیر به کارهای خوب فدراسیون های موفق نمره خوبی داده خواهد شد و فدراسیون های ناموفق نیز بایستی پاسخگوی عملکرد خود باشند.
    به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ،دکتر محمد عباسی در دیدار امروز خود با روسای و اعضای هیات رییسه فدراسیونهای ورزشی که به مناسبت آغاز سال جدید در مرکز همایشهای مجموعه ورزشی انقلاب تشکیل شد با بیان مطلب فوق افزود: ماموریت مهم و حساسی بر روی دوش ما نهاده شده است که به صورت مستقیم با سلامت جوانان و ایجاد شور و نشاط در جامعه از طریق توسعه ورزش همگانی و تقویت ورزش قهرمانی و حرفه ایی سر و کار دارد.
    وی افزود:اگر ما به عنوان متولیان این امر مهم بخوبی ماموریت خود را بدانیم و به نقش و اهمیت این ماموریت پی ببریم خواهیم دید که نقشی حساس و کلیدی است و من همواره یاد این جمله مقام معظم رهبری هستم که در پیام های خود به قهرمانان و پهلوانان ایران اسلامی فرمودند شما با قهرمانی خود دل ملت ایران را شاد کردید و خداوند به شما توفیق بدهد.
    دکتر عباسی افزود: شاد کردن دل مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه وظیفه کمی نیست و باید قدر این موقعیت و این جایگاه که نظام جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار داده را بدانیم و تلاش کنیم تا هم سلامت جامعه افزایش یابد و هم از طریق قهرمانی ها و افتخارآفرینی ها دل مردم و در نهایت دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم.
    وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بعد اخلاقی و تربیتی ورزش گفت: ورزشکاران ما با توسل به ائمه اطهار پا به مسابقات جهانی و اسیایی می گذارند و این بسیار ارزشمند است ضمن اینکه قدر این معرفت ورزشکاران خود را بدانیم و این نکته را در نظر داشته باشیم که این موقعیت بی نظیر و این معرفت ،خاص جوان مسلمان ایرانی است.
    وی به توسعه زیر ساخت ها در ورزش اشاره کرد و افزود: به تمامی مدیران کل استان ها اعلام شده که امسال بایستی به گونه ایی برنامه ریزی کنند که تمامی طرح های نیمه تمام ورزشی به اتمام برسد و تا پایان سال هیچ طرح نمیه تمامی در ورزش کشور وجود نداشته باشد.
    دکتر عباسی به اعتبارات جذب شده در ۶ ماهه دوم سال ۹۰ پرداخت و گفت: در همین ۶ ماهه چندبرابر سال های گذشته جذب بوجه داشته ایم و از این بابت بابد از دولت محترم و مجلس شورای اسلامی تشکری ویژه داشته باشیم.
    ضرورت استفاده از کالاهای با کیفیت داخلی، ضرورت تبیین دقیق اهداف و ماموریت ها در حوزه جوانان و ورزش ، ضرورت بارور کردن ظرفیت های جوانان و ورزشکاران ایرانی، همکاری و تبادل اطلاعات با آموزش و پرورش، اهمیت بخشیدن به ورزش کارگران و کارمندان و همه آنهایی که باید در سلامت جامعه نقش داشته باشند و خودشان دارای سلامت جسمانی و روحی و روانی باشند و اهمیت تاسیس و تشکیل بانک اطلاعاتی ورزش کشور از جمله مواردی بودند که وزیر ورزش و جوانان به عنوان استراتژی ها و نقشه راه وزارت ورزش و جوانان تبیین کردند و از روسای فدراسیون ها خواست تا در این مسیر حرکت کنند.
    وزیر ورزش و جوانان در پایان به بیان بخش اخلاقی و تربیتی ورزش اشاره کرد و افزود: باید خیلی دقت کنیم که در بخش تربیتی فضایی در ورزش حاکم باشد که دختران و پسران ما از این امر غفلت نکنند و این فضاها را ما و شما فدراسیون ها و همه دست اندرکاران ورزش باید به وجود بیاوریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دکتر عباسی: عملکرد فدراسیون ها با دقت تمام رصد خواهد شد"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      بزودی ما هم کمک خواهیم کرد تا عملکرد فدرایون تنیس روی میز بصورت جامع و کامل و بدون وابستگی به جایی بصورت منطقی و عین واقعیت به جناب وزیر گزارش گردد.

    2. فربد زمانی گفت:

      چندین ماه پر تنش در پینگ پنگ گذشت اما حرکت خاصی از وزارت محترم ورزش دیده نشد.با مقایسه کا دوران ورزش با شرایطی که در پینگ پنگ به وجود اممتوجه خواهید شد که در هیچ رشته ای و در هیچ زمانی هیچ فدراسیونی به این اندازه بی نظم و بی برنامه نبوده است ونخواهدبود اما عکس العمل وزارت محترم ورزش چه بوده است؟حمایت بی دریغ.حتی بعد از گذشت دو سال بسیاری از کمیته های فدراسیون بی مسئول مانده است.وضعیت انتخاب مربیان ملی بسیار الکی و لحظه ای است .مربیانی که بار فنی بسیار ضعیفی دارند.سفری نیست که اشک عزیزی را جاری نکند وحق مسلم بازیکنی خراب نشود.همه نوع ظلم و جوری را می بینیم اما دریغ از یک عکس العمل منطقی و درست. هنوز سرپرست دبیری فدراسیون حکم دبیری خودرادریافت نکرده است.بی برنامه ترین فدراسیون کل دوران پینگ پنگ همین فدراسیون است.اما می بینیم که با تبلیغات در صدا و سیما و با واژگونه کردن واقعیات از عملکرد بسیار ضعیف خود طوری صحبت می کنند که فکر می کنی رئیس فدراسیون چین است که صحبت می کند.
      به خاطر خدا به داد پینگ پنگ برسید این رصدی که می گوئید را با عمل توام کنید و جسد نیمه جان پینگ پنگ را نجات دهید که اجر دنیوی و اخروی همه ما دراین است.بردهای نوشاد را کنار بگذارید و عملکرد این فدراسیون را ارزیابی کنید.در همه رده ها حرکت روبه عقب داشته ایم.
      موفقیت همه عزیزان را در وزارت محترم ورزش از خداوند منان خواستارم

    3. فربد زمانی گفت:

      چندین ماه پر تنش در پینگ پنگ گذشت اما حرکت خاصی از وزارت محترم ورزش دیده نشد.با مقایسه کل دوران ورزش با شرایطی که در پینگ پنگ به وجود آمد متوجه خواهید شد که در هیچ رشته ای و در هیچ زمانی هیچ فدراسیونی به این اندازه بی نظم و بی برنامه نبوده است ونخواهدبود اما عکس العمل وزارت محترم ورزش چه بوده است؟حمایت بی دریغ.حتی بعد از گذشت دو سال بسیاری از کمیته های فدراسیون بی مسئول مانده است.وضعیت انتخاب مربیان ملی بسیار الکی و لحظه ای است .مربیانی که بار فنی بسیار ضعیفی دارند.اردویی برگزار نمی شود مگر برای بستن دهن مخالفان .سفری نیست که اشک عزیزی را جاری نکنند وحق مسلم بازیکنی خراب نشود.همه نوع ظلم و جوری را می بینیم اما دریغ از یک عکس العمل منطقی و درست. هنوز سرپرست دبیری فدراسیون حکم دبیری خودرادریافت نکرده است.بی کیفیت ترین لیگ کل دوران لیگ همین لیگ امسال است.بی برنامه ترین فدراسیون کل دوران پینگ پنگ همین فدراسیون است.اما می بینیم که با تبلیغات در صدا و سیما و با واژگونه کردن واقعیات از عملکرد بسیار ضعیف خود طوری صحبت می کنند که فکر می کنی رئیس فدراسیون چین است که صحبت می کند.
      به خاطر خدا به داد پینگ پنگ برسید این رصدی که می گوئید را با عمل توام کنید و جسد نیمه جان پینگ پنگ را نجات دهید که اجر دنیوی و اخروی همه ما دراین است.بردهای نوشاد را کنار بگذارید و عملکرد این فدراسیون را ارزیابی کنید.در همه رده ها حرکت روبه عقب داشته ایم.
      موفقیت همه عزیزان را در وزارت محترم ورزش از خداوند منان خواستارم


    تازه ترین اخبار