امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۰۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18198
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با مسرت و خوشحالی با خبر شدیم که خانه پینگ پنگ گراش با زحمت دلسوزان این خطه خصوصا با پیگیری شخص پیمان الوالحسنی رئیس هیئت کاربلد استان وآقای موغلی رئیس هیئت گراش؛ برای عزیان زحمت کش و علاقمند این رشته ماندنی شد. عکسهایی از خانه زیبای پینگ پنگ (بانوحاجیه رضوی )که جناب آقای موغلی رئیس هیئت این خطه…

    با مسرت و خوشحالی با خبر شدیم که خانه پینگ پنگ گراش با زحمت دلسوزان این خطه خصوصا با پیگیری شخص پیمان الوالحسنی رئیس هیئت کاربلد استان وآقای موغلی رئیس هیئت گراش؛ برای عزیان زحمت کش و علاقمند این رشته ماندنی شد.
    عکسهایی از خانه زیبای پینگ پنگ (بانوحاجیه رضوی )که جناب آقای موغلی رئیس هیئت این خطه برایمان ارسال کرده تقدیم می گردد:

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خانه پینگ پنگ گراش ماندنی شد!!!"
    1. برای سال ۹۱ با رایزنی های هیئت تنیس روی میز استان فارس و کمک اداره ورزش و جوانان گراش ماندنی شد ولی در تامین مبلغ اجاره یک سال مانده ایم.

    2. zohrei گفت:

      واقعا جای تقدیر و تشکر است از زحمات جناب موغلی انشالله همیشه دلسوز پینگ پنگ گراش باشن.تشکر

    3. ابری گفت:

      چهار دستی بچسبید واز دست ندهیدش چون در یک شهر کوچک وداشتن چنین سالنی نعمت بزرگی است وشبیه سالن حجاب در استان بزرگ تهرانه.خیلی قدرش را بدانید دست همه کسانی که این کاررو براتون انجام دادن درد نکند.

    4. دست همه عوامل درد نکنه..بنده بعنوان یک علاقمند به این رشته و مسئول هیئت تنیس جاسک از زحمات مسئولین گراش و همه آنانی که دلسوز جوانان هستند تشکر میکنم و ارزوی چنین سالن و امکاناتی را برای جوانان جاسک با ظرفیتهای خوب را دارم ..و تلاش خواهم کرد خانه ای در خور جوانان شهرستان بمثابه گراش مهیا کنم با مساعدت جناب آقای نظری و صالح پور عزیز در هیئت استان هرمزگان

    5. انشاالله آقای آتش زبان.من مطمئنم با کمک جناب آقای نظری ریاست کاربلد استان هرمزگان در آینده نه چندان دور این جور سالنی در جاسک ساخته می شود.
      میتوانین از این سالن استفاده کنین و تعامل با هیئت گراش داشته باشین.شهرستان رودان همیشه میان گراش


    تازه ترین اخبار