امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۶:۳۳  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1823
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص حکم سرپرستی دبیری فدراسیون پینگ‌پنگ عنوان کرد: شنیده‌ام، اما تاکنون حکمی دریافت نکرده‌ام. به هر حال فدراسیون باید دبیر داشته باشد و اگر من نیایم شخص دیگری مشغول به فعالیت خواهد شد. زمانی فریادشیران، دروازه‌بان فوتبال دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ بود. این سمت…

    امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص حکم سرپرستی دبیری فدراسیون پینگ‌پنگ عنوان کرد: شنیده‌ام، اما تاکنون حکمی دریافت نکرده‌ام. به هر حال فدراسیون باید دبیر داشته باشد و اگر من نیایم شخص دیگری مشغول به فعالیت خواهد شد. زمانی فریادشیران، دروازه‌بان فوتبال دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ بود. این سمت خالی نمی‌ماند و سرانجام شخصی باید آن را برعهده بگیرد.

    وی ادامه داد: بازیکنان معترض اعلام کرده‌اند که دبیر فدراسیون باید پینگ‌پنگی باشد، حال این درخواست آنها عملی شده و باید دید آنها بازمی‌گردند. ما خواسته‌های پینگ‌پنگ‌بازان را بررسی می‌کنیم و تلاش داریم تا آنها را انجام دهیم، اما برخی مسائل وجود دارد که در حوزه اختیارات بازیکنان نیست. اینکه خواستار استعفای رئیس فدراسیون شوند به نظرم صحیح نیست.

    سرپرست دبیری فدراسیون پینگ‌پنگ درباره بحران به وجود آمده در فدراسیون خاطرنشان کرد: به نظر من بحرانی وجود ندارد. بازیکنان باید خود برای حفظ رنکشان تلاش کنند. زمانی که خود بازیکنان نمی‌خواهند در مسابقات شرکت کنند، تکلیف چیست؟ حیف از این افراد را از دست بدهیم، اما نمی‌توان به زور بازیکنان را وادار کرد. مثلا شاید ما پیشنهاد بدهیم احدی نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت داشته باشد، اما نمی‌توانیم به زور افراد را به کاری وادار کنیم.

    وی در مورد عدم حضور بازیکنان رنک بالا در تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی تصریح کرد: با تیم اول هم حضور پیدا کنیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. ما در بهترین شرایط به رده‌ای بهتر از هفتمی دست نیافتیم. حضور با بازیکنان امید تغییر خاصی در رده ما رخ نخواهد داد. حالا یا هفتم می‌شویم یا هشتم و یا نهم. چه فرقی می‌کند؟

    عمیدی یادآور شد: با سرمایه‌گذاری ۱۰ ساله توانستیم شخصی مثل عالمیان را معرفی کنیم، اما آیا این موضوع نشان از تحول در پینگ‌پنگ ما می‌دهد؟ ما یک جوانی را معرفی کردیم و توانستیم به عنوان پنجمی آسیا دست یابیم ولی قهرمان نشدیم.

    وی افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که تاکنون صورت گرفته پتانسل پینگ‌‌پنگ ما همین است. برای تحول باید برنامه‌های بزرگ داشت. اگر از هم اکنون شروع کنیم شاید در ۵، ۶ سال آینده نتیجه بدهد و بتوانیم بازیکن دیگری را معرفی کنیم.

    عمیدی عنوان کرد: نباید به حاشیه‌ها توجه کرد. برخی افراد هستند که انصافا سرمایه‌های پینگ‌پنگ هستند و حیف است که در فدراسیون نباشند. افرادی مانند پسران، مصطفی میری و اشجاری باید در این عرصه حضور داشته باشند. فدراسیون‌های پیشین اشتباه کرده‌اند که از حضور این افراد استفاده نکردند، اما در هر صورت نمی‌توان افراد را به زور وارد کار کرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گفتگوی عمیدی با خبرگزاری فارس:من نیایم، شخص دیگری امور را در دست می‌گیرد"
    تازه ترین اخبار