امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18255
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران گفت:آخرین رنکینگ جهانی تنیس زنان ایران ۶۵ بود ولی بازی خوب و پیروزیهای قابل توجه تیم ایران در رقابت های دورتموند موجب صعود هشت پله ای این رشته شد. ‘سیما لیموچی ‘ روز چهارشنبه پس از بازگشت از رقابتهای جهانی دورتموند در آلمان به ایرنا، گفت: سال…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران گفت:آخرین رنکینگ جهانی تنیس زنان ایران ۶۵ بود ولی بازی خوب و پیروزیهای قابل توجه تیم ایران در رقابت های دورتموند موجب صعود هشت پله ای این رشته شد.
    ‘سیما لیموچی ‘ روز چهارشنبه پس از بازگشت از رقابتهای جهانی دورتموند در آلمان به ایرنا، گفت: سال گذشته سال پر کار و پر باری برای تنیس روی میز زنان بود و تیم ملی تنیس روی میز زنان توانست با توجه ویژه مسوولان فدراسیون در تورنمنت ها و کمپ های تدارکاتی خوبی شرکت کند و نخستین سهمیه المپیک نیز در حوزه زنان کسب شود.

     

    وی تورجهانی کویت، بازیهای اسیایی ماکائو و اردوهای تدارکاتی مجارستان را عاملی برای ارتقای آمادگی بازیکنان تیم ملی دانست و گفت: افراد مستعد زیادی در کشور فعالیت می کنند که در صورت سرمایه گذاری مناسب و برنامه ریزی درست پتانسیل کافی برای رسیدن به سکوهای خوب آسیایی و جهانی را داریم.

     

    لیموچی در مورد برنامه فدراسیون برای حضور بازیکنان در رقابتهای انتخابی المپیک نیز افزود: هنوز برنامه فدراسیون را در مورد اعزام ورزشکاران به این رقابتها نمی دانم اما با توجه به برنامه های خوبی که طی سال گذشته در حوزه زنان انجام شده ، به نظر می رسد نفراتی به این رقابتها اعزام شوند.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز زنان ادامه داد: کسب سهمیه المپیک در تهران با توجه به اینکه رقابت بین تیم های غرب آسیا بود کاری به مراتب ساده تر از حضور در رقابتهای انتخابی هنگ کنگ و قطر است زیرا در این دو مسابقات تیم های قدرتمند تنیس از کشورهای آسیای دور نیز حضور دارند.

     

    این مربی گفت: باید در فرصت باقی مانده تا آغاز این رقابتها نقاط ضعف و قوت بازیکنان شناسایی و ضمن تقویت نقاط قوت آنان ، به برطرف کردن نقاط ضعف شان بپردازیم .

     

    وی تمرین تکنیک ها و تاکتیک های تیمی را ضروری دانست و گفت: باید روی این تکنیک و تاکتیک ها به خوبی کار کنیم و امیدوارم در صورت اعزام بازیکن به این رقابتها ، شاهد نمایش خوب آنان باشیم.

     

    وی حضور بازیکنان خارجی با عنوان یار تمرینی در ایران را موجب افزایش توان زنان تنیس باز دانست و اضافه کرد: اردوی تدارکاتی ایران در مجارستان و حضور یاران تمرینی مجاری از دلایل کسب نخستین سهمیه زنان در رشته تنیس روی میزبود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:سرمربی تیم ایران:هشت پله صعود نشانه رشد تنیس روی میز زنان ایران است"
    1. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      اینجانب برای خانم لیموچی و تمامی کسانی که برای پیشرفت تنیس روی میز ایران به هر دری میزنند تا اطلاعات فنی خود را بروز کنند و در واقع عمر گرانبهای خود را صرف آموزش جوانان این مرز و بوم میکنند آرزوی موفقیت و بهروزی میکنم. و امیدوارم که ما هم قدرشناس این زحمات باشیم.


    تازه ترین اخبار