امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۵:۵۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18257
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران گفت: برخلاف اعلام سایت های مختلف خبری، تیم ملی پینگ پنگ کشورمان در مسابقه های جهانی دورتموند آلمان، ۸ پله صعود کرد نه ۶ پله. ‘محجوبه عمرانی’ دیروز (سه شنبه) پس از ورود به کشورمان در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب اضافه کرد: در رقابت…

    عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران گفت: برخلاف اعلام سایت های مختلف خبری، تیم ملی پینگ پنگ کشورمان در مسابقه های جهانی دورتموند آلمان، ۸ پله صعود کرد نه ۶ پله.
    ‘محجوبه عمرانی’ دیروز (سه شنبه) پس از ورود به کشورمان در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب اضافه کرد: در رقابت های جهانی گذشته، رتبه تیم ملی پینگ پنگ زنان ایران ۶۲ بود اما به دلیل نتایج ضعیف انفرادی در رقابت های جاری با رتبه ۶۵ در این رقابت ها شرکت کردیم.

     

    به گفته وی، بر همین اساس تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان ۸ پله در رده بندی جهانی صعود کرده است و نه ۶ پله.

     

    عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان در خصوص رقابت های جهانی دورتموند آلمان گفت: سطح مسابقه های جهانی بسیار بالاست و تیم های شرکت کننده در این رقابت ها برای کسب رتبه بهتر، سرمایه گذاری زیادی روی تیم های خود می کنند.

     

    وی افزود: خوشبختانه در سال های اخیر رویکرد مسوولان فدراسیون پینگ پنگ در قسمت بانوان با گذشته تغییر زیادی کرده و سرمایه گذاری های این بخش بیش از گذشته شده است.

     

    به گفته وی، مسوولان فدراسیون پینگ پنگ در این سال ها برای نخستین بار بانوان ملی پوش را به اردوهای برون مرزی و همچنین

    رقابت های متعدد منطقه ای و آسیایی اعزام کردند.

    به اعتقاد وی، دیدار با رقبای متعدد خارجی در اردوهای برون مرزی، شرکت در رقابت های منطقه ای، آسیایی و جهانی، اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش داده و همین موضوع علت اصلی صعود ۸ پله ای ما در مسابقه های جهانی ۲۰۱۲ دورتموند آلمان بوده است.

     

    عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان ادامه داد: البته از نقش ‘سیما لیموچی’ سرمربی تیم ملی نیز نباید به آسانی گذشت.

     

    به گفته وی، لیموچی انگیزه بازیکنان را برای کسب نتایج مناسب بالا برده و با تجربه بالایی که در امر مربیگری دارد به خوبی تیم را هدایت می کند. لیموچی ما را به این باور رسانده که می توانیم بهتر از این باشیم، از این رو وی در صعود ۸ پله ای ما نقش زیادی داشته و دارد.

     

    وی اطمینان داد: به طور حتم اگر این روند ادامه یابد و مسوولان فدراسیون پینگ پنگ همچنان از تیم بانوان حمایت کنند، به سرعت رتبه پینگ پنگ بازان کشورمان در رده بندی جهانی بهتر از این نیز خواهد شد.
     عمرانی در خصوص رقابت های انتخابی المپیک هنگ کنگ و قطر و بخت پینگ پنگ بازان کشورمان در این رقابت ها نیز گفت: معتقدم سطح رقابت های انتخابی المپیک هنگ کنگ و قطر بسیار دشوار تر از کسب سهمیه بازی های المپیک در کشورمان است.

     

    به گفته وی، در تهران فقط نمایندگان کشورهای آسیای مرکزی

     

    شرکت داشتند اما در رقابت های انتخابی پیش رو، قهرمانان این رشته ورزشی از سراسر دنیا شرکت دارند.

     

    به همین خاطر، کار پینگ پنگ بازان ما سخت تر از گذشته خواهد بود.

     

    با این همه تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه به کار خواهیم گرفت تا تیم ملی ایران به این بازی ها اعزام شود نه فقط یک نماینده از کشورمان.

     

    عضو تیم ملی پینگ پنگ بانوان کشورمان در باره تاخیر ورود تیم ملی بانوان کشورمان به ایران نیز گفت: مشکل از بازیکنان نبود و ما آماده بازگشت بودیم اما این مهم به موقع صورت نگرفت و ما با تاخیر به ایران بازگشتیم.

     

    وی در خاتمه از مسوولان فدراسیون پینگ پنگ درخواست کرد، مقصر این مساله را شناسایی و با آنان برخورد قانونی کنند تا از این پس با این مشکلات روبه رو نشویم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محجوبه عمرانی:عمرانی: در رده بندی جهانی پینگ پنگ ۸ پله صعود کردیم"
    تازه ترین اخبار