امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۹:۱۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18303
    ارسال خبر چاپ خبر
  •    

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اندراحوال برگزاری اردوی خردسالان و نونهالان"
    1. ؟؟؟ گفت:

      به جان خودت هم خیلی حرف مفت می زنی
      هم خیلی توهم ورت داشته
      به خاطر لحظه به لحظه این عمری که بابت نوشتن این مزخرفات صرف می کنی باید اون دنیا جواب بدی!
      اگه چیزی ننویسی هم کسی نمیگه زبون نداری
      برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه برادر
      برو….
      برو……..

    2. جمعی ازخانواده های خردسالان گفت:

      آقای علوی ما هم در همین دیدگاه به شما و دخترتان اخطار میدهیم که پای خودتان را باندازه گلیم پاره پوره خودتان دراز کنید.ما قبلا در پیغامها و ایمیلهای قبلی به شما تذکر داده بودیم اما گویا گوش شنوا ندارید.شما یک نفر یا چند نفر هستید و ما کل فدراسیون باضافه یک سیستم پرقدرت هرگز نمیگذاریم صدای شما به جایی برسد و صدای …….(سانسور) در نطفه خفه خواهیم کرد.کسانی که قبلا تعدادشان زیاد بودمثل آقایان….(سانسور) نتوانستند هیچ …….(سانسور) بخورند اما شما میتوانید.

      • مدیر سایت گفت:

        این دیدگاهها که تازه نوع مثبتش بود جهت افکار عمومی منتشر می شود.
        نتیجه با شما.
        آقایان یادشان رفته است که ما را با این بچه بازیها نترسانند.
        فراموش کرده اند که برای سربلندی این مملکت در دوران دفاع مقدس سرمان را بالای دستمان گرفته بودیم تا فرمان رسد کجا تقدیم کنیم.مطمئنا خیلی ریز تر از این حرفها هستند….

    3. نام محفوظ گفت:

      سلام آقای علوی حرف های خوب شما به دل نشست چون از بطن تنیس روی میز می باشد و به طور کامل به همه ی مسایل پرداخته اید اما جای تعجب دارد تنها شخص پاسخ دهنده فدراسیون و تنها کسی که در این تشکیلات کار با کامپیوتر را بلد است یعنی آقای عمیدی هم سکوت کرده اند ایشان در همه ی مباحث چه درست و چه غلط چه توجیه پاسخگو بوده اند که این نکته مثبت بوده است اما سکوت ایشان هم مشکوک می باشد.شجاعت شما قابل تحسین می باشد و ما ورزشی ها امیدواریم این عملکرد ادامه پیدا کند.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        دوت عزیز و گرامی
        با سلام
        اینجانب به حسب وظیفه و تکلیف انجام وظیفه میکنم. بحث من بحث شجاعت و …نیست بحث من تکلیف است که بر دوش ما نهاده شده است.
        ما برای آقای عمیدی احترام ویژه ای قائلیم.نقدها و مسائل من کلی است به شخص و کاملا فراجناحی است !
        با تشکر

    4. محمدرضا گفت:

      چه سخت است همرنگ جماعتی شدن که خودشان هزاران رنگ اند.
      این روزها سواکردن حق از باطل از پیدا کردن سوزنی در انبار کاه مشکل تر است اما خطاب من با شماست جناب آقای علوی : چرا اجازه انتشار چنین سخنان زشت و زننده ای را در سایت میدهید؟ لااقل آنهایی را بگذارید که با نام حقیقی ( شجاعانه ها)ارسال میشود وگرنه …..
      با احترام

      • مدیر سایت گفت:

        جناب آقای دهقانی زاده عزیز:
        با سلام و احترام
        منظور شما کدام است؟انهایی که به ما توهین میکنند ؟
        اگر بقیه دیدگاهها هستند که یا نامشان مشخص است و یا اینکه بنا به درخواست خودشان نامشان را محفوظ نگه داشته ایم.
        این روزها شجاعت مظلوم واقع شده است!
        با تشکر

    5. محمدرضا گفت:

      با سلام. منظور من آنهاییست که بدون شهامت و همراه با توهین است.اینها انتقاد نیست که آقا ! اینها تخریب است. شما از فرزندان فاطمه زهرا (س) هستید. اجازه ندهید هرکس و ناکسی به شما توهین کند و دیگران هم ببینند.
      خدا را گواه میگیرم که من هم به اندازه شما و سایر کسانی که شما را میشناسند ، ناراحت شدم.

    6. حسین گفت:

      با سلام
      با صحبت های استاد علوی بطور کامل موافقم اما مثل اینکه حرف حساب شما خیلی ها را سوازنده است کدام رده مربی دارد که حالا نونهالان داشته باشد بهترین مربیان ایران خانه نشین شده اند آقایان کاسب مکیف لطف الله نسبی عالمیان عمرانی علوی میرالماسی بخشنده و بقیه با این همه بازیکن برتر دار و با این همه اعتبار کجا هستند همه اینها که نمیشود بد باشند و معلومه که الان به هرکسی که بگویند دو دستی تیم ملی را میچسبد
      استاد علوی من با نظر آقای محمدرضا موافقم اجازه ندهید هر کسی که از راه رسید دهانش را بی اندازه باز کند شما از حق خودتان میتوانید بگذرید اما ما اعضا هم حقی داریم و نمیخواهیم این بد دهنی ها را در سایت ببینیم
      این ها نمک میخورند و نمکدان میشکنند باید دست شما را به خاطر تمام زحماتتان بوسید
      با تشکر از شما و دعای خیر برای شما که مردانه ایستادید

    7. fariba-ghavamzadeh گفت:

      با سلام ..اساسا و بر طبق اصول اموزشی سفر خردسالان برای مدت طولانی دور از خانواده بودن غیز اصولی است… و شاید در حد سفر های داخل شهری و جنبه اردوی تفریحی.. چه رسد به سفر از استانهای مختلف و با فواصل زیاد این کشور..امید وارم سرپرستی این اردوها تجربیاتو خاطرات و مسایل پیش امده را هم منتقل کنند… قرار بود جشنواره خردسالان داشته باشیم حالا اردو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    8. دلسوز گفت:

      مدیر محترم سایت اینجانب همانطور که قبلا متذکر شده ام پدر یکی از شرکت کنندگان در اردو نونهالان میباشم و ادعا نکنید که نیستم و اگر خودرا معرفی نمی نماییم این است که در کشوری که هر لحظه اش یک مدیر و رئیس بر قدرت می نشیندو گروه جدید گروه قبلی را با طرفدارانش پارو میکنند نه من و نه اولیاء دیگر دلیلی نمی بینیم که با ذکر نام ، فرزندانمان را وارد حاشیه نماییم چون معلوم نیست که چند وقت دیگر گروه خود شما بر قدرت برسند و… و از صحبتهای شما هم بوی کینه و عداوت میاید نه آزاد اندیشی .
      من نه طرفدار فدراسیون فعلی هستم ونه گروه دیگری ولی نمیتوانم وجدان خود را زیر پا بگذارم و ببینم صحبتهایی میشود که با واقعیت بسیار تفاوت دارد . بهرحال راجع به آن اردو لازم میدانم نکات زیر را بگویم :
      ۱- من بیش از ۴سال است که در رده خردسالان و نونهالان همراه پسرم در مابقات حضور دارم و تقریبا تمامی بازیکنان این رده را میشناسم و در لیست اعلامی دعوت شده بازیکنی را ندیدم که دارای مقامی باشد و در لیست دعوت شده نباشد و اینطور که میگویند ملاک، مسابقات سال گذشته بوده است .
      ۲- من نیز مانند شما ۴سال درخواست میکردم که اردویی سراسری جهت این عزیزان برگزار گردد و از اینکه شما هم پیگیری میکردید متشکرم و دستتان را میبوسم لیکن حالا که برگزار گردیده است نباید دلسردشان نمود .
      ۳- وجدان چیز خوبی است و ما نمیتوانیم انکار نماییم که کیفیت و امکانات اردو ضعیف است و وقتی من پدر میبینم که آنجا چگونه اردو را برپا کرده اند و آنوقت شما در فلان جا نشسته اید و مطالبی مینویسید که یک بنده خدا در شهرستان فکر میکند اینجا چه خبر است دل آدم ریش میگردد .
      ۴- اینجانب تقریبا با دوسوم اولیاء بازیکنان نونهال شرکت کننده ارتباط تلفنی داشته ام و تقریبا همگی راضی میباشند و از مربی و امکانات هم رضایت داشته اند و توروخدا ادعا نفرمایید که با اولیا در ارتباط هستید البته شاید با آنها که نیستند ارتباط دارید .
      ۵- یک تیم ملی یک یا دو مربی میخواهد نه ده مربی و آیا حتما باید سالیان سال همان چند مربی بر مسند کار باشند و آیا نباید روزی کسانی مانند افشین نوروزی و واحد مالمیری و… که در سطح جوانان و نوجوانان و بزرگسالان سابقه قهرمانی دارند هم به مربیگری برسند ؟ مگر مربی فعلی نونهالان قدری از این افتخارات را ندارد ؟ آیا بازیکن تیم ملی در رده های نوجوانان و جوانان نبوده است ؟ آیا بازیکنان خردسال و نونهال تهران زیر دست ایشان تربیت نشده اند (به گفته شاگردانش )؟ مگر در کلاسهای آموزشی سال گذشته با حضور مدرسان خارجی ایشان حضور نداشته اند ؟ مگر مدرک مربیگری ندارد ؟ آیا مشکل ایشان تهرانی بودن است ؟ که تازه کمک ایشان که از کردستان میباشد. بازهم میگویم تشریف بیاورید و از نزدیک ببینید مگر ما کیلومتر ها نیامدیم شما هم بیایید . و در ضمن من که معذورم اسم خود را بگویم ولی شما لطف کنید و اسامی اولیایی را که میگویید با شما در تماسند را بگویید تا صداقت خودرا نشان دهید و چرا اصلا آنها مطلبی نمینویسند ؟

      • مدیر سایت گفت:

        افکار عمومی لطفا خودشان نتیجه گیری فرمایند:
        دوست عزیز وقتی کسی جرات نام بردن خودش را ندارد از لحاظ قانونی وجود خارجی ندارد!
        گروه و باند من کدام است؟ما با هرچه دسته و گروه و باند است مخالفیم.
        جنابعالی در بند اول خود ذکر فرموده اید که بیش از چهار سال است در رده خردسالان همراه پسرتان در مسابقات بوده اید. پس باید پسر شما الان جزو اردو نباشد زیرا سنش اجازه نمیدهد.
        ما راجع به هیچ لیستی صحبت نکرده ایم آن کسانی که شما را شارژ فرموده اند اشتبا ه به عرض رسانده اند.
        در بند دوم باز به چهار سال اشاره فرموده اید لطفا برای رفع سوتی این عدد را نصحیح فرمایید.
        در بند ۳ راجع به وجدان نوشته اید ..اگر وجدان ملاک باشد ترس از نوشتن نام از بین خواهد رفت!
        دوست گرامی چه کسی از امکانات اردو سخن گفته است؟دل شما نریزد چون در انجا هیچ خبری نیست.فقط تنها خبر وقت سوزی آینده سازان این کشور است همین.
        در بند چهار باز هم سوتی دیگری داده اید زیرا اول اینکه آی پی شما از استانی است که اصولا در جمع نونهالان بازیکن ندارد دوم اینکه بزودی روسیاهی به ….خواهد ماند زیرا ما با تمام خانواده این رشته در تماس مدام هستیم اما گویا شما تازه از راه رسیده اید و خبر چندانی ندارید.
        شما فرموده اید اولیا این فرزندان رضایت داشته اند….مگر اولیا این فرزندان که شما با انها در ارتباط هستید مربی این رشته هستند ؟ بجز برخی افراد بزرگ که ما انان را بخوبی می شناسیم.
        در بنده ۵ باز هم سوتی داده اید …زیرا هیچکسی نگفته مربی تیم ملی باید بیش از این تعداد باشد.لطفا افشین نوروزی بزرگ و واحد مالمیری بلند مرتبه را با برخی مربیانی که یک شبه توسط دوستی با برخی فدراسیون نشینها آن هم بدون هیچ سابقه ای وخروجی مناسب شه اند مقاسیه نفرمایید زیرا این قیاس از اساس اشتباه است دقیقا همانند اشتباهاتی که شما ودوستان کم سوادی که این اخبار را برای شما دیکته کرده اند می باشد.
        وقتی شما نمیدانید تنیس روی میز یعنی چه وحرفهای غیر پینگ پنگی میزنید باید در ارتباط با زغال فروشی با شما حرف زد نه تنیس روی میز.
        وقتی بزرگانی چون استاد جمیل لطف الله نسبی ؛ استاد عباس مایلی وجود دارد وصدها مربی طراز اول دیگر دیگران نابلد هستند .
        ضمنا برای بارآخر بود که بدون نام از شما هم باندی رسوای آقایان مطلبی منتشر کردم.
        تازه عجله نفرمایید در حال آماده کردن مطلبی بسیار بحث برانگیز در باره مربیان خود خوانده وکسانی که یک شبه مربی می شوند هستیم .
        فکرکنم این مربیان هم از قضا دارای مدرک فیزیک یا شیمی یا مکانیک باشند البته فدراسیون نشینها روی زبان انگلیسی هم تکیه دارند یعنی هر چیز بجز خود تنیس روی میزومعلوم نیست جناب رئیس خودش زبان نیست چگونه در این ارتباط خط و نشان می کشد!
        تازه این بحث اولیا را باید بخش اولیا و مربیان مدرسه ببرید نه این سایت کاملا تخصصی ومردمی.
        با تشکر

    9. آرزو گفت:

      پس دختران نونهال کی دعوت می شن ؟؟؟؟؟

    10. حسین گفت:

      با سلام
      در باره آن ۴ سال تاریخی شاید این خردسال صغر سنی دارد یا شاید شناسنامه توضیحی دارد با استاد علوی در ردیف ۱۲ بطور کامل موافقم
      حضرت امام حسین (ع) میفرمایند راستی عزت است و دروغ ناتوانی با تشکر


    تازه ترین اخبار