امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۴:۴۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18324
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با آغاز رقابتهای کاپ اسیا در چین نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در قسمت مردان این گروه که ۱۴ بازیکن حضور دارند نوشاد عالیمان توانست با چیه یوان چیونگ  بازی خوبی را به نمایش بگذارد اما در نتیجه با حساب ۳ بر ۱ از این حریف…

    با آغاز رقابتهای کاپ اسیا در چین نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در قسمت مردان این گروه که ۱۴ بازیکن حضور دارند نوشاد عالیمان توانست با چیه یوان چیونگ  بازی خوبی را به نمایش بگذارد اما در نتیجه با حساب ۳ بر ۱ از این حریف قدرتمند که در رده ۱۱ جهان قرار دارد شکست خورد. در بازی بعدی عالمیان مقابل بازیکن قدرتمند کره جنوبی غوغا به پا کرد و توانست با نتیجه تاریخی ۳ بر یک از سد این حریف قدرتمند عبور نماید. در بازی بعدی عالمیان که مقابل بازیکن هنک کنگی قرار گرفت این نوشاد بود که توانست  این بازیکن قدرتمند دیگر را از پیش رو بردارد. این بردهای شیرین عالمیان توانست خود را در جمع هشت نفر برتر جای دهد.
    آفرین به نوشاد عالمیان.
    در بخش زنان نیز که ۱۶ نفر حضور دارند ندا شهسواری ابتدا بازیکن هندی را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد ودر بازی بعدی خود بازیکنی از مالزی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد شهسواری  در دیگر بازی خود برحریفی از بحرین را با همین نتیجه مغلوب خود ساخت. شهسواری باید برای مقام نهم تا شانزدهم با رقیب سرسخت ژاپنی خود که دارای رنک ۵۱ جهان است برود.
    اصل جدول این رقابتها در زیر آمده است:

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آخرین نتایج رقابتهای کاپ آسیا+اصل جدول مسابقات"
    تازه ترین اخبار