امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۰:۰۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18329
    ارسال خبر چاپ خبر
  •  

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توضیح یک خبر"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام حضور افشین نوروزی عزیز ودوست داشتنی
      آقای افشین نوروزی نزد تمام پینگ پنگ بازان خوزستانی یک سمبل است و به هیچ وجه شخصیت ورزشی و شخصیت غیرورزشی وی قابل خدشه دار شدن نبوده و نخواهد بود و از لحاظ تکنیکی بازیکنی است که دهها سال طول خواهد کشید تا شخصی مثل او ظهور کند و از لحاظ اخلاقی که حرف برای گفتن نگذاشته است و بین تمام پینگ پنگ بازان کشور زبانزد است که مثل او اگر نگویم نیست ولی انصافاً خیلی کم است و بنده هم مطمئن بودم نظر آقای منصور علوی افشین عزیز نبوده زیرا افشین برای خوزستانی ها خیلی عزیز و گرامی است و جا دارد در اینجا سال نو را خدمت آقا افشین عزیز تبریک گفته و برای خود و خانواده بسیار محترمشان آرزوی سالی خوب توأم با شادی را آرزو نمایم. و از آقای علوی هم ممنونم که این سوء تفاهم را به صورت شفاف اعلام نمود .

    2. علیرضا راشدیان گفت:

      افشین جان شما افتخار پینگ پنگ خوزستان هستی و باقی خواهی ماند همینکه یک شهرستانی با آنهمه باند بازی چندین سال کاپیتان تیم ملی است نشان از قدرت شماست.

    3. دلیر محمدی گفت:

      با سلام
      من هم با آقای بخشنده کاملا موافقم و امیدوارم که همیشه موفق باشد و تا آنجا که میتواند با سعی بیشتر به تنیس روی میز ایران کمک کند.

    4. لرکي پور گفت:

      با سلام خدمت بازیکن ارزنده وگرامی وبااخلاق کشورآقای افشین نوروزی، هر کجا هستید پیروز وموفق وسلامت باشید انشاءالله .

    5. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      آقا افشین قبل از اینکه بازیکن بزرگی باشد، شخصیت منحصر به فردیست که دوستی و همراهی با او برای همه کسانی که کوچک ترین شناختی از او دارند، یک افتخار است. هیچوقت کاری نکرده که باعث رنجش کسی بشود.بعنوان بازیکن هم، جزو معدود بازیکنانی است که در تمام رده های ملی ،آنهم با سن بمراتب پایین تر ،عضویت داشته اند.خداوند حافظ و نگهدار ایشان و خانواده محترمشان باشد.


    تازه ترین اخبار