امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۰:۱۶  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1846
    ارسال خبر چاپ خبر
  • آقای عمیدی به تازگی با خبرگزاری فارس (توانا)گفتگویی انجام داده که باتوجه به گفته های ایشان در شرایط فعلی ذکر چند نکته لازم است. قبل از هرچیز مسئولیت جدید را به ایشان تبریک عرض کرده وبرایشان آرزوی موفقیت  روزافزون داریم.  به گفته آقای عمیدی :به هر حال فدراسیون باید دبیر داشته باشد و اگر من…

    آقای عمیدی به تازگی با خبرگزاری فارس (توانا)گفتگویی انجام داده که باتوجه به گفته های ایشان در شرایط فعلی ذکر چند نکته لازم است.
    قبل از هرچیز مسئولیت جدید را به ایشان تبریک عرض کرده وبرایشان آرزوی موفقیت  روزافزون داریم.
     به گفته آقای عمیدی :به هر حال فدراسیون باید دبیر داشته باشد و اگر من نیایم شخص دیگری مشغول به فعالیت خواهد شد:
     البته چه الزامی برای پذیریش هرگونه مسئولیتی  وجود دارد؟آیا به نظر شما چون ممکن است دیگری این مسئولیت را تقبل نماید  حتما ما باید این کار را بکنیم؟هرچند ما مخالف پذیرش مسئولیت از جانب شما نیستیم وقبلا برایتان آرزوی موفقیت کرده ایم.
    درقسمتی از گفته های جناب عمیدی آمده است که: برخی مسائل وجود دارد که در حوزه اختیارات بازیکنان نیست. اینکه خواستار استعفای رئیس فدراسیون شوند به نظرم صحیح نیست
    البته من هم با قسمتی از این گفته موافقم وآن اینکه برخلاف جامعه معترضین  خواهان  استعفای رئیس فدراسیون نیستم  ولی شما نظر خودتان را دارید و بازیکنان هم نظر خودشا ن را دارند همانگونه که شما از طرف خودتان نظر میدهید. البته نباید فراموش کنید که شما با حکم جناب زارع پور به این مسئولیت رسیده اید  وحتما می بایست از منافع و سیاستهای ایشان دفاع نماییدیا حداقل د راستای نظریات کسی که شما را منصوب کرده قدم بردارید.
    در قسمتی از گفته هایتان فرموده اید که : به نظر من بحرانی وجود ندارد. بازیکنان باید خود برای حفظ رنکشان تلاش کنند. زمانی که خود بازیکنان نمی‌خواهند در مسابقات شرکت کنند، تکلیف چیست؟
    آقای عمیدی گرامی: اگر به تاریخچه پینگ پنگ کشور رجوع فرمایید حتما متوجه این خواهید شد که هرگز همچین موردی  در آن وجودنداشته است واگر این اعتراضات و اختلافات بحران نیست چه نام دیگری  میتوان برای آن فرض کرد؟راستی چرا بازیکنان که همه از قشر باسواد  ومتشخص کشور هستند  نمیخواهند در مسابقات شرکت کنند؟آیا کم سوادند؟آیا درک صحیحی از پینگ پنگ ندارند؟
    درجایی فرموده اید که : مثلا شاید ما پیشنهاد بدهیم احدی نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان مربی در تیم ملی فعالیت داشته باشد، اما نمی‌توانیم به زور افراد را به کاری وادار کنیم.
    جناب آقای عمیدی :معرفی آقای احدی و امثال آن که از سرمایه های کشور هستند  در شرایط فعلی  نه تنها کمترین کمکی به بحران موجود نمی کند بلکه دامنه اعتراضات و اختلافات را فراگیر تر میکند .آیا اگر از شما بخواهیم که در نقش بازیکن وارد میدان بشوید چه برداشتی میکنید؟
    جناب آقای عمیدی شما بیان نموده اید که: با تیم اول هم حضور پیدا کنیم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. ما در بهترین شرایط به رده‌ای بهتر از هفتمی دست نیافتیم. حضور با بازیکنان امید تغییر خاصی در رده ما رخ نخواهد داد. حالا یا هفتم می‌شویم یا هشتم و یا نهم. چه فرقی می‌کند؟
    در پاسخ شما ذکر چند نکته لازم است: اول اینکه شما که میدانید تحت هر شرایطی  با هر تیمی شرکت کنیم هیچ نتیجه ای نخواهیم گرفت ؛پس چرا وبه چه علت این مسئولیت را قبول کرده اید؟ از گفته شما اینگونه برداشت می شود که حتی  اگر آقای رضا زاده (وزنه بردار) هم در شرایط فعلی این مسئولیت را قبول کند  هیچ فرقی نخواهد کرد!!!این حرفها تیرخلاصی بر پیکره زخمی و در حال احتضار  پینگ پنگ کشور است زیرا طبق گفته های شما اصلا بود ونبود این رشته هم هیچ تفاوتی نخواهد داشت.!!!
    جناب آقای عمیدی  شما گفته اید که : با سرمایه‌گذاری ۱۰ ساله توانستیم شخصی مثل عالمیان را معرفی کنیم
    سوال از شما این است که چه کسی روی آقای عالمیان سرمایه گذاری کرده است؟فدراسیون ؛مربیان؟یا اینکه پدر وعموی زحمتکش ایشان ؟تازه باید از آقایان عالمیان ممنون باشیم که در حق فدارسیونهای قبلی و فعلی این لطف را داشته اند که اجازه دهند ما و دیگران با دست پروده آنان ژست  قهرمانی بگیریم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حاشیه ای بر سخنان آقای عمیدی"
    تازه ترین اخبار