امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۸:۰۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18530
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فدراسیون تنیس روی میز اشتباهات خود در بخشنامه ها را اصلاح نماید"
    1. Bipanah گفت:

      Dar sale gozashte baraye khanom ha faghat yek mosabegheye ghahrenie keshvar anham Dar radeye javanan bargozar shod.
      Aya bedinshekl bedonbale erteghae Banovan hastand?

    2. بهروز بیدار گفت:

      چرا فدراسیون اقدام به برگزاری مسابقات آزاد و بعد رده بندی نمی کند و قال قضیه را بکند.آقایان مثل اینکه دوست دارند حاشیه درست کنند.کمی در تصمیماتی که می گیرید دقت بیشتری کنید.

    3. مدیر سایت گفت:

      متاسفانه سرمایه گذاری روی رده های پایه بدرستی انجام نمی شود.
      مگر نوجوانان آینده سازان کشور نیستند چرا نباید بیشترین فشار ودرعین حال تمرکز وحتی اعزامها برای آنان باشدکه تا وقتی به سن جوانی میرسند باتجربه تر و قوی تر باشند؟

    4. با سلام و تبریک سال نو به علاقمندان تنیس روی میزبه اطلاع میر ساند چون در سال گذشته برای جوانان دختر ونوجوانان دختر فقط یکدوره مسابقات رده بندی آنهم در ابتدای سال گذشته انجام گرفته بود تصمیم گرفته شد تا برای اینکه حق کسی ضایع نشود مسابقات آزاد و رده بندی انجام گیرد و ده نفر برتر به مسا بقات انتخابی تیم ملی دعوت شوند و درجواب سوال دوم تا این لحظه هیچ استانی میزبانی مسابقات رده بندی نوجوانان دختر را قبول نکرده است و به محض تعیین شدن میزبان مسابقاتنوجوانان دختر بخشنامه آن صادر خواهد شد.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        با تشکر از دوست بسیار عزیزم جناب آقای ضرغامپور که با مشغله فراوان پاسخگوی سوالات تعدادی از دوستان در این ارتباط بودند. امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کند.

    5. و اما چرا برای جوانان و نوجوانان پسر مسابقه آزاد گذاشته نشده است باید گفت چون مسابقات آسیایی در اوایل سال جدید برگزار میگردد ورده بندی نوجوانان وجوانان در سال گذشته دو بار برگزار گردید و به اطلاع همه رسانده شده بود که در مجموع امتیازات دو مرحله ده نفر برتر در مسابقات انتخابی تیم ملی در اردیبهشت ماه شرکت خواهند کرد مسابقات آزاد و رده بندی گذاشته نشده است

    6. یک مدعی-بانام محفوظ گفت:

      آقا من مدعی هستم امسال همه رو می برم باید از این فرصت محروم بشم چون شما پارسال گفتین دو دوره برگزار میکنیم؟این که دلیل نشد مگر من نوعی چند سال می تونم نوجوان باشم که یه سالش اینجوری هدر بره؟عمر بربادرفته منو کی باید جوابگو باشه؟

    7. pingpong گفت:

      chera bray ordoe nojvanan 16nafer bartr ro seda nemikonand? to mosabegat open nojavanan dr zengan vagen 16nefer barter ro bi barname mosabega ro agra kardand.

    8. ابری گفت:

      تمام استانهائی که در جریان هستند جواب بازیکنان را بدهند که چقدر از انها خواسته شد که قبول زحمت کنند تا فدراسیون در استانهاآنها مسابقه جوانان ونوجوانان را برگزار کنه ولی الا ماشالا همه به بخش خصوصی واگذار شده ودست ما هم بسته است.از قزوین بپرسید چقدر توی رودربایستی ما قرار گرفتن .چقدر برنامه هاشون بهم خورده تا اونجارا در اختیار فدراسیون بگذارند تا مسابقه برگزار کنیم.یک کمی انصاف هم چیز خوبی است.شاید هم خبر ندارید نمیدونم….


    تازه ترین اخبار