امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۹:۰۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18543
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران با حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک لندن در قطر بخت خود را برای کسب یک سهمیه دیگر می‌آزماید.  تیم پینگ‌پنگ بانوان ایران که سال گذشته با درخشش ندا شهسواری موفق به کسب اولین سهمیه تاریخ بانوان در این رشته شد، همچنان برای کسب یک سهمیه دیگر تلاش خواهد کرد….

    تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران با حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک لندن در قطر بخت خود را برای کسب یک سهمیه دیگر می‌آزماید.
     تیم پینگ‌پنگ بانوان ایران که سال گذشته با درخشش ندا شهسواری موفق به کسب اولین سهمیه تاریخ بانوان در این رشته شد، همچنان برای کسب یک سهمیه دیگر تلاش خواهد کرد.

     

    شهسواری سال گذشته موفق شد در رقابت‌های قهرمانی آسیای میانه، انتخابی المپیک تنها سهمیه این منطقه را با پشت سر گذاشتن حریف قدرتمند ازبکستانی از آن خود کند.

     

    سیما لیموچی، سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران با اعلام این خبر گفت: رقابت‌های تعیین سهمیه المپیک اواخر اردیبهشت برای جاماندگان لندن از سراسر جهان در قطر برگزار خواهد شد و تیم پینگ پنگ بانوان ایران متشکل از محجوبه عمرانی و مریم صامت در این مسابقات شرکت می‌کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سیما لیموچی:تلاش بانوان پینگ‌پنگ باز ایران برای کسب سهمیه المپیک ادامه دارد"
    1. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      ان‌شاءالله که شگفتی‌ساری‌های فرزندان این مرز و بوم همچنان ادامه خواد داشت.

    2. بابادي وند مهرداد گفت:

      ضمن عرض سلام و تبریک سال نو خدمت همه مردم خوب کشور ، با حضور سرکار خانم لیموچی این بانوی فرهیخته و مربی توانمند، پینگ پنگ بانوان ضمن کسب سهمیه المپیک در مسابقات جهانی نیز ۵ رده صعود نمود که این نشان از درایت و کارایی ایشان و برنامه ریزی خوب فدراسیون دارد و انشااله در اینده شاهد درخشش این عزیزان در مسابقا اسیایی ، جهانی و المپیک خواهیم بود و افسوس که چنین سرمایه گرانبهایی در کشور وجود داشت و گذشتگان از وجود ایشان هیچ بهره ای نبردند

    3. بخشنده گفت:

      با سلام حضور سرکار خانم لیموچی
      از زمانی که سرکار علیه در رأس کادر فنی تیم ملی بانوان محترم قرار گرفته اید بلحاظ دانش بسیار خوب و تجربه عالی موفق به انجام کارهای مهمی شدیده اید دعا می کنیم بعد از این هم موفق و پیروز باشید . سربلندی شما را سربلندی خودمان می دانیم .


    تازه ترین اخبار