امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۶:۳۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18585
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان گراش طی بازدید یک روزه از روستاهای بخش مرکزی و ارد اظهار داشت: طرح استعدادیابی همراه با توسعه و رشد فضای ورزشی و تقویت و فعال سازی ورزش پینگ پنگ در روستاهای این شهرستان تاکید کرد و هیئت پینگ پنگ شهرستان درصدد توسعه این رشته ورزشی در روستاهای تابعه است….

    رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان گراش طی بازدید یک روزه از روستاهای بخش مرکزی و ارد اظهار داشت: طرح استعدادیابی همراه با توسعه و رشد فضای ورزشی و تقویت و فعال سازی ورزش پینگ پنگ در روستاهای این شهرستان تاکید کرد و هیئت پینگ پنگ شهرستان درصدد توسعه این رشته ورزشی در روستاهای تابعه است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛مرتضی موغلی با بیان اینکه توسعه ورزش روستایی نیازمند حمایت بیشتر مسئولین با توجه به نقش ورزش در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و تامین سلامتی ونشاط آنها به ویژه در زمینه فراهم کردن امکانات سخت افزاری و ایجاد فضای ورزشی مناسب می باشد از اختصاص میز، توپ و راکت به بخش ارد و روستاهای فداغ، کنگ و ریشه و آغصه خبر داد.

    وی در دیدار مسئولین روستاها با اشاره به وجود پتانسیل مناسب در عرصه ورزش روستایی از اختصاص امکانات بیشتر متناسب با فعالیت این رشته ورزشی در روستاها خبر داد و خاطر نشان ساخت: در روستاهای شهرستان گراش استعداهای خوبی در رشته ی پینگ پنگ داریم که سعی می کنیم با فراهم کردن امکانات اولیه ضمن ترغیب جوانان به این رشته،پینگ پنگ را در سطح روستاها تقویت کنیم و با برپایی مسابقات پینگ پنگ ضمن ایجاد رقابت بین روستایان و علاقه مندان به ورزش، زیرساخت های ورزش روستایی نیز تقویت خواهد شد.

     

    ایشان همچنین برای همکاری کامل با ورزشکاران پینگ پنگ روستاها در استفاده از خانه پینگ پنگ شهرستان گراش و شرکت رایگان در تمامی مسابقات قول مساعدت داده است.

     

    در این بازدید آقایان حسین درویشی،مهدی یحیایی و حجت عابدی از اعضاء هیئت، موغلی را همراهی کرده و از نزدیک به برسی مسائل و مشکلات این رشته در روستا پرداختند.

    اعضای جدید کمیته انضباطی پینگ پنگ گراش فارس انتصاب شدند:
    به پیشنهاد مهندس مهدی یحیایی رئیس کمیته انضباطی اعضاء جدید این کمیته را به هیئت پینگ پنگ گراش فارس ارائه نمود که به شرح ذیل می باشد:
    ۱) ابوالفضل دیباچی
    ۲) حسین درویشی
    ۳) علیرضا جعفرزادگان
    ۴) حجت عابدی
    آقایان مرتضی حسینی، ابوالحسن زارعی و علی موغلی نیز به عنوان پیشکسوت و مشاور این کمیته را همراهی می کنند.
    در احکامی جداگانه از سوی مرتضی موغلی رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان گراش نفرات فوق انتصاب شدند و از زحمات آقایان علی یحیایی و محمدجواد یحیایی که در سال ۹۰ کمیته انضباطی را همراهی می کردند تقدیر و تشکر شد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گزارش کاملی از برنامه ها و اهداف هیئت فعال شهرستان گراش های !"
    1. esmail esmail گفت:

      با تشکر از زحمات جناب آقای موغلی،درویشی و یحیایی

    2. محمدرضا گفت:

      با سلام و خسته نباشید. امیدوارم در رسیدن به اهداف از پیش برنامه ریزی شده تان، موفق باشید و قدر سالنتان را هم بدانید که مجهز و زیباست


    تازه ترین اخبار