امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۸:۰۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18601
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیریت محترم سایت تخصصی پینگ پنگ کشور با سلام و آرزوی موفقیت روز افزون شما در امر خطیر اطلاع رسانی و خدمت به رشته مظلوم تنیس روی میزمتاسفانه مطالبی از جانب آقای عمیدی در (( برگزاری مجمع هیئت اصفهان مشکل داشت.شاید حکم رئیس جدید صادر نشود))عنوان شده است که صداقت ایشان را کاملاً زیر سئوال…

    مدیریت محترم سایت تخصصی پینگ پنگ کشور
    با سلام و آرزوی موفقیت روز افزون شما در امر خطیر اطلاع رسانی و خدمت به رشته مظلوم تنیس روی میزمتاسفانه مطالبی از جانب آقای عمیدی در (( برگزاری مجمع هیئت اصفهان مشکل داشت.شاید حکم رئیس جدید صادر نشود))عنوان شده است که صداقت ایشان را کاملاً زیر سئوال می برداطلاع از اینکه مجمع استان ها با ۱۷ یا ۱۹ نفر تشکیل می شود از امور بدیهی است که دبیر فدراسیون بایستی بدانند.در انتخابات استان اصفهان ۱۴ نفر از ۱۹ نفر به شرح زیر حضور داشتند
    یک – ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان استان
    دو – سرپر ست محترم هیئت تنیس روی میز استان
    سه – نایب رئیس محترم هیئت تنیس روی میز استان
    چهار – نماینده محترم آموزش و پرورش
    پنج – نماینده محترم باشگاه ذوب آهن
    شش – نماینده محترم باشگاه مخابرات
    هفت – رئیس هیئت شهرستان شاهین شهر
    هشت – رئیس هیئت شهرستان نجف آباد
    نه – رئیس هیئت شهرستان خمینی شهر
    ده – سرپرست هیئت شهرستان اصفهان
    یازده – نماینده بازیکنان ( آقایان ) آقایان
    دوازده – نماینده بازیکنان ( آقایان ) آقایان
    سیزده – نماینده بازیکنان ( خانم ها ) خانم ها
    چهارده – نماینده مربیان ( خانم ها ) خانم ها
    و پنج نفر نیز حضور نداشتند که عبارت بودند از
    یک – نماینده فدراسیون که در نامه رئیس محترم فدراسیون که با تشکیل مجمع و انجام انتخابات موافقت کرده بودند آقای عمیدی بعنوان نماینده ایشان معرفی شده بودند
    دو – نماینده داوران ( بانوان )بانوان
    سه – رئیس هیئت کاشان
    چهار – نماینده داوران ( آقایان ) از کاشان
    پنج – نماینده مربیان ( آقایان ) از کاشان

     

    از چهارده نفر حاضر به علت اینکه مسئول هیئت شهرستان اصفهان حکم سرپرستی داشت مقرر شد که در رای گیری شرکت ننمایدقاعدتاًاین نکته را آقای عمیدی بایستی بدانند که حضور دو سوم اعضا برای رسمیت کافی می باشد ، که این امر تحقق یافته بود.
    حال عنوان کذب این مطلب که هفت نفر از اعضا مجمع در انتخابات شرکت نداشته اند به دلیل ایجاد این ذهنیت غلط است که بخواهند تداعی کنند که تعداد شرکت کنندگان در مجمع ۱۲ نفر بوده و به حد نصاب نرسیده است، که این امر تشویش اذهان بوده و در جهت هدف خاصی است که ایشان دنبال میکنند.
    لازم به ذکر است که در رای گیری ۱۱ نفر از اعضا مجمع با نظر لطفی که داشتند به بنده رای دادند و ۲ رای سپید نیز داده شد. اقای عمیدی تعمداًعنوان کرده اند که اطلاع دارند چهار رای سپید بوده است. عنوان این مطلب کذب نیز به این دلیل است که تعداد آرای مرا از ۱۱ به ۹ تقلیل دهند تا بتوانند ادعا کنند که اگر تعداد اعضا مجمع ۱۹ نفر بود ، این احتمال وجود داشت که کاندید مورد نظر ایشان ۱۰ رای آورده و بعنوان رئیس هیئت استان انتخاب گردد.

     

    مدیریت محترم سایت ، تمامی آرا در هنگام قرائت به حاضرین نشان داده می شدو عنوان این مطلب و زدن چنین تهمتی که به راحتی کذب بودن آن مشخص شده و قابل تعقیب نیز می باشد آیا نشان از بی منطقی و دست زدن به هر ترفندی برای رسیدن به هدف نیست در جایی دیگر عنوان کرده اند که نماینده بازیکنان در بخش بانوان ۱۵ سال دارد.این مطلب هم در راستای همان اهداف خاص صورت پذیرفته است.
    آیا واقعاً ایشان بر روی بازیکنان تیم ملی جوانان و بخصوص نفر اول جوانان کشور شناخت ندارند و نمی دانند که ایشان ۱۷ سال دارند.آقای عمیدی باید بدانند که خوشبختانه امروزامور ورزش ما به دست وزارت ورزش و (( جوانان )) سپرده شده است و حضور یک ورزشکار جوان و آنهم نفر اول تیم ملی ایران در مجمع یک استان می تواند مایه مباهات فدراسیون باشد نه بدین گونه مورد انتقاد قرار گیرد و حتی باعث شود این قهرمان ارزنده از اعزام به مسابقات عراق باز داشته شود

     

    در مورد عدم حضور دو کاندید و چند عضو مجمع نیز اطلاع رسانی دروغ در شب قبل از انتخابات مبنی بر لغو مجمع توسط ایشان عامل اصلی بوده است و در انتها اگر دلایل ایشان برای عدم تائید نتیجه انتخابات قانونی و صحیح بود ،چه نیازی به فرستادن پیغام و در خواست دعوت به اصفهان از سوی ایشان برای تائید حکم بود.آیا ایشان فکر می کنند به این صورت میتوانند عنوان کنند که بنا به دعوت ما به اصفهان آمده و پس از پذیرش شروط ایشان توسط ما حکم مورد تائید قرار گرفته است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جوابیه منتخب استان اصفهان در ارتباط با مصاحبه اخیر دبیر محترم فدراسیون!"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادبو۴۵ نفر امضا کننده نامه تبریک به اقای نیکوکار شامل ۹ نفر مربی بیتالمللی مانول ۱٫و ۲ نفر مربی بینالمللی فدراسیون و مانول ۱٫۲ رئیس اسبق هیات استان .۲ نایب رئیس استان وچندین مربی و بازیکن اسبق و حال تیم ملی ایران و داوران و مربیان استان اصفهان هستند ایا اینگونه برخوردها در رابطه با کسانی که می خواهند فی سبیل الله به اینده سازان خدمت کنند خایز است.ترکیب مجمع
      ۱فرقدانی-بازیکن تیم ملی
      ۲-ملیکا اخوندی بازیکن تیم ملی نفر اول مسابقات قهرمانی کشود سال ۹۰ و مدال اور مسابقات عراق.
      ۳-خانم رجبی مربی اسبق تیم ملی مربی بینالمللی- داور بینالمللی وبازیکن اسبق تیم ملی
      ۴-سرائیان بازیکن استان و کشور نایب رئیس اسبق هیات استان تهران
      ۵-خانم بیات نایب رئیس اموزش و پرورش استان داور و مربی درجه ۱
      ۶-چهار شهرستان که با انتخابات از بین شهرستانهای تابعه انتخاب شده اند.
      ۷-نماینده اموزش و پرورش.
      ۸-نماینده باشگاهها ذوب اهن و مخابرات
      ۹-سرپرست هیات استان.
      ۱۰- مدیرکل استان رئیس محمع.
      جمعا ۱۴ نفر و ۳ نفر از کاشان حضور نداشتند و یک نفر نماینده داوران و نماینده فدراسیون اقای عمیدی جمعا ۱۹ نفر.۱۱ رای به افای نیکوکار و ۲ سفید و شهرستان اصفهان هم با ۲ میلیون جمعیت را نگزاشتند رای دهد حال اگر همه بودند نیکوکار بیش از ۱۱ رای می خواست.الله و اعلم چرا می خواهند اصفهان همچنان نابود و در این رشته جوانان ….باشند چه کسی و چرا نماینده باتر فلای در ایران اینگونه می خواهد حتما مسئولیت ان را بعهده می گیرد و در این رابطه رئیس محترم فدراسیون و وزارت محترم ورزش تعمق لازم است. با توجه باینکه افرادی که به مجمع نیامدند همه ار کاشان بودهاند مشگل چه بوده فقط اخوندی ۱۷ ساله قهرمان کشور در سال ۹۰ بازیکن تیم ملی و مدال اور مسابقات عراق و این مهم کهاز طرف اداره کل موقعی انتخاب شد که خانم صمدی در نوبت قبلی مجمع استان در موقع دعوت اعلام کرده بودند شرکت نمی کنند. با تشکر.

    2. حسین مختاری گفت:

      با سلام و احترام خدمت مدیر محترم سایت جناب آقای علوی
      من بعنوان یکی از کاندیداهای ریاست هیات استان اصفهان در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ در ساعت ۱۰ صبح در محل سرای ورزشکاران اصفهان حضور داشتم و با آقای نیکوکار دیگر کاندیدای این پست در محل مقرر حضور یافتیم . باید خاطر نشان کنم مجمع برگزار شده در تاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۲۱ بهترین و بی حاشیه ترین مجمعی بود که در تاریخ انتخابات هیات های ورزشی کشور برگزار گردیده بود زیرا من در یکی دو دوره گذشته این مجامع و انتخابات بعنوان کاندیدا حضور داشته و شاهد تخلفات عدیده ای بودم ولی در این مجمع هیچگونه تخلفی صورت نگرفت . در این مجمع برادر ارجمند آقای افشین ملایی در شروع جلسه نامه فدراسیون مبنی بر تاریخ تعیین شده از طرف فدراسیون جهت تشکیل مجمع و انتخابات ریاست هیات استان را قرائت و نیز در آن نامه آقای عمیدی سرپرست دبیری فدراسیون بعنوان نماینده فدراسیون معرفی شده بودند که به دلایلی که برای خودشان روشن است در مجمع حضور نیافتند .
      مجمع استان با حضور ۱۴ نفر تشکیل گردید و پس از صحبتهای کاندیداها و صحبتهای مدیر کل محترم استان رای گیری در حضور جمع انجام و تک تک ارا باز و خوانده شد و پس از خواندن به حضار نشان داده شد . پس نمیتوان گفت که آرا را به غلط و به نفع شخص خاصی شمرده اند .
      در مورد نماینده ورزشکاران باید گفت که خانم ملیکا آخوندی ( ۱۷ ساله ) نیز نفر اول جوانان کشور و نفر اول تیم ملی بوده و عازم به مسابقات سلیمانیه عراق بودند که بدلایلی از اعزام ایشان به مسابقات برون مرزی توسط سرپرست دبیری فدراسیون ممانعت بعمل آمد .
      در مورد ۲ عزیز کاندیدای دیگر نیز شاید در آخرین لحظه خود را در حد ریاست هیات استان اصفهان نمیدانسته اند که به عدم حضور خود علنا کناره گیری نمودند و در رای گیری حاضر نشدند .
      البته در یکی دو روز قبل از مجمع با من نیز صحبتهایی مبنی بر کنسل شدن و به تعویق افتادن مجمع انتخاباتی استان شده بود که من اعتنایی نکردم .
      همچنین باید گفت شخص منتخب در بین کاندیداها بهترین و اصلح ترین فرد در جامعه تنیس روی میز استان و کشور هستند که به حق انتخاب شدند .
      در پایان من باز هم به برادر ارجمندم آقای مهندس مرتضی نیکوکار استاد و پیشکسوت تنیس روی میز استان و کشور تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی مینمایم . همچنین از رئیس محترم فدراسیون و نیز وزیر ورزش و جوانان کشور برادر ارجمد آقای دکتر عباسی تقاضا دارم هر چه سریعتر ابلاغ رئیس هیات این استان را صادر تا در امور مربوطه بهتر از قبل برنامه ریزی نمایند . با تشکر حسین مختاری

    3. نفیسه گل شیرازی گفت:

      ضمن عرض سلام و خسته نباشید به مدیر سایت باید بگویم این برای آخرین بار است که بنده در سایت شما پیام می گذارم و آن هم بدلیل اینکه از این سایت خیلی راحت افراد به شخصیت دیگران توهین می کنند، با سخنانشان سعی در بی ارزش کردن افراد متعلق به جامعه پینگ پنگ دارند، خودشان را صاحب نظر و دیگران را فاقد صلاحیت می دانند و الی ماشاالله…جناب آقای عمیدی یکی از چهره های برجسته جامعه پینگ پنگ ایران می باشند و دیدگاه ایشان نسبت به ورزش مبنی بر اینکه برای برگزاری یک مجمع باید بهترین های آن رشته حضور داشته باشند بر همگان کاملاً روشن است. چیدمان اولیه اداره کل به حقّ بهترین چیدمان بود که همه نفرات لایق رای دادن بودند، اعتراض کننده ای نداشت آن هم به دلیل اینکه تمام موارد در نظر گرفته شده بود و قرار بود انتخابات اصفهان برگزار شود. امّا این همه تغییر و تحوّل در چیدمان مطمئناً هدف مشخصی را در پی داشت که نیازی به گفتن نیست.خدانگهدار

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        سرکار خانم گل شیرازی با سلام
        احتراما؛بعد از عرض ادب و احترام وتبریک سال جدید نکاتی در باره دیدگاه مبهم و مشکل دار شما تقدیم میگردد:
        اینکه سرکار فرموده اید که برای بار آخر است که در سایت ما پیغام میگذارید و حتما بخوبی میدانید که تمام افکار عمومی نوشته های شما را می بینند باید بگویم که مگر ما برای سرکار دعوت نامه آمدن یا نیامدن ارسال کرده ایم که به شکل فعلی سخن رانده اید؟
        لطفا برای افکار عمومی بفرمایید که در کجای سایت ما بقول شما خیلی راحت به شخصیت دیگران توهین شده است حتما برای نمونه جهت افکار عمومی نمونه ای را بیان کنید؟
        چه کسی با سخنان خود سعی در بی ارزش کردن افراد متعلق به جامعه تنیس روی میز کرده است لطفا نام ببرید و نمونه هایی را بگویید؟
        مگر سرکار زبان یا وکیل دیگران از جمله استاد عزیزم جناب آقای عمیدی هستید؟ ما خودمان مواظبیم !شما لطفا از خودتان بگویید نه دیگران زیرا دیگرا خودشان باندازه کافی جامعیت و برجستگی دارند. شما فکر میکنید حتی اگرکسی توهینی به یکی از اشخاص کند ان فرد را کوچک کرده؟ خیر هرگز بلکه دقیقا خودش را کوچک کرده است و ادب و معرفت خود را نشان داده است.
        همانگونه که شما دیگران را متهم میکنید و خصوصا در این دیدگاه کرده اید دیگران هم شاید شما را به شکل فعلی متهم کرده اند.

        هرگروه و دسته نظر شخصی و دیدگاه خودش را می دهد و همه برای ما محترم هستند همانگونه که شما نظر و دیدگاه خودتان را نوشته اید.
        لطفا در نوشته و گفته هایتان دیگران را ربط ندهید
        با تشکر
        علوی