امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۴:۰۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18629
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قطر تمریناتش را زیر نظر پدر و برادرش ادامه می‌دهد و منتظر آغاز اردوی تیم ملی است.   محجوبه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روند آمادگی خود به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در قطر…

    ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان ایران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قطر تمریناتش را زیر نظر پدر و برادرش ادامه می‌دهد و منتظر آغاز اردوی تیم ملی است.

     

    محجوبه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روند آمادگی خود به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در قطر برگزار خواهد شد، گفت: ما سه، چهار روز است که از مسابقات جهانی آلمان برگشته‌ایم و با توجه به این که چند ماهی است از خانواده دور بودیم، حالا در استراحت به سر می‌بریم.

     

    وی ادامه داد: البته از دو روز پیش تمریناتم را زیر نظر پدر و برادرم آغاز کرده‌ام و خانم لیموچی نکات تکنیکی و بدنسازی را به صورت تلفنی به من می‌گوید .

     

    وی با بیان این که منتظر هستم تا فدراسیون اعلام کند چه زمانی اردوی تیم ملی آغاز می‌شود، اضافه کرد: هنوز زمان خاصی را برای حضور در اردو به ما اعلام نکرده‌اند، اما احتمالا تا یکی، دو هفته‌ دیگر این اردو آغاز خواهد شد.

     

    عمرانی درباره حضور در رقابت‌های قطر هم گفت: این مسابقات به صورت جهانی برگزار می‌شود و نسبت به مسابقات آسیایی تهران سخت است، البته من هم برای کسب نتیجه‌ تمریناتم را با تمام قوا انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم.

     

    این ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان اضافه کرد: کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست و با تلاش می‌توان به این هدف رسید.

     

    وی از مسئولان فدراسیون درخواست کرد که در مدت باقی مانده شرایط تمرینی مطلوبی را ایجاد کنند و افزود: اگر فدراسیون فرصت این کار را داشته باشد و بتواند در فرصت باقی مانده مانند مسابقات تهران حریف تمرینی خارجی برایمان بیاورد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

     

    وی افزود: زمانی که در شهرهای خود تمرین می‌‌کنیم متاسفانه از سوی مسئولان استان حمایتی از ما صورت نمی گیرد، البته ما هم توقع چندان نداریم، چون می دانیم شهرستان‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند.

     

    عمرانی به مسابقات جهانی آلمان اشاره کرد و گفت: در سال جاری بانوان ایران در این رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شدند به طوری که تمام سایت‌های فدراسیون آلمان خبرهای زیادی را درباره بانوان ایران منتشر کردند.

     

    به گزارش ایسنا، مسابقات کسب سهمیه المپیک پینگ‌پنگ بانوان ۲۱ اردیبهشت در قطر برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محجوبه عمرانی: سهمیه المپیک دور از دسترس نیست"
    1. ابری گفت:

      باهمتی که امسال از شما دیدیم اصلا دور از دست رس نیست به امید رسیدن به اهدافتون وانشالا نتیجه گیری فدراسیون وموفقیت شما بازیکنان عزیز

    2. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      خوشبختانه حس خودباوری عظیمی که در سطح ملی و بین‌المللی ، بین ورزشکاران ما ایجاد شده، خیلی جای تحسین و خوشحالی داره.
      ان‌شاءالله شاهد حضور محجوبه و پوریا در المپیک باشیم.
      مجدداً از پدر بزرگوار این دو قهرمان ملی بابت تمام زحماتی که تا به حال کشیدند تشکر می‌کنم.

    3. احمدي گفت:

      با سلام پیشنهاد مینمایم مربیان محترم ایشان و سایر مربیان محترم استان در ارتباط با تمرینات بازیکنان خودشان با مربیان محترم تیمهای ملی در ارتباط باشند و هماهنگی نمابید.اقای عمرانی حتما با سرکار خانم لیموچی هماهنگ نمایند که این امر مسلما در ارتقاء بازی محجوبه خانم موثر خواهد بود


    تازه ترین اخبار