امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۲:۳۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18694
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات یادواره مرحوم سیامک شهماروند مربی فقید استان خوزستان و پتروشیمی  بین کارکنان پتروشیمیهای تابعه در منطقه ماهشهر با میزبانی پتروشیمی رازی برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصی پینگ پنگ کشور ؛ مدیر  توانمند وورزش دوست امور ورزش و تربیت بدنی پتروشیمی رازی جناب آقای اسکندری میزبان این دوره از رقابتها بود. میزبانی این دوره…

    مسابقات یادواره مرحوم سیامک شهماروند مربی فقید استان خوزستان و پتروشیمی  بین کارکنان پتروشیمیهای تابعه در منطقه ماهشهر با میزبانی پتروشیمی رازی برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصی پینگ پنگ کشور ؛ مدیر  توانمند وورزش دوست امور ورزش و تربیت بدنی پتروشیمی رازی جناب آقای اسکندری میزبان این دوره از رقابتها بود.
    میزبانی این دوره از رقابتها در حد بسیار مطلوب بود.

    در این دوره ازبازیها پتروشیمی های بندر امام خمینی ؛عملیات غیر صنعتی ؛پتروشیمی مارون و پتروشیمی رازی و سازمان منطقه ویزه حضور داشتند.

     این دوره از رقابتها بصورت دوره ای برگزار شد  که در نهایت  تیم عملیات غیر صنعتی  متشکل از قربانعلی زلفی ؛سید منصور علوی؛محمد شیروانی؛شعبانلو و حاج آقا شاهرخی  بدون باخت به مقام نخست دست یافت.

    تیم پتروشیمی بندر امام متشکل از مهندس فرهادی؛ مهندس خدایی؛مهندس خرسند به مقام دوم رسید .

    تیم پتروشیمی مارون به مقام سوم دست یافت و تیم پتروشمی رازی و سازمان منطقه ویژه بترتیب چهارم و پنجم شدند.

    در خاتمه به هر پنج تیم شرکت کننده جوایز نفیسی تقدیم گردید.

    در مراسم توزیع جوایز؛ مدیر ورزش دوست و مردمی کارخانه رازی جناب آقای بردیده حضور داشتند.

    جا دارد تا از مدیر با محبت و کاردان ورزش  پتروشیمی رازی جناب آقای اسکندری  تشکر ویژه بنماییم.

    همچنین از حضور دائمی مهندس بردیده رئیس متواضع  کارخانه  پتروشیمی رازی تشکر و قدردانی بعمل آید.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری مسابقات کارکنان پتروشیمی یادواره مرحوم شهماروند در ماهشهر"
    1. لرکي پور گفت:

      با سلام از همه مسئولین گرامی وهمه کسانی که در برگزاری مسابقات یادواراره زنده یاد شهماروندتلاش کردند بی نهایت سپاس گذاریم انشاءاله این گونه اقدامات تداوم یابد .

    2. محمد حسن زبرجد گفت:

      تقدیر و بزرگداشت پیشکسوتان ورزش و کسانی که برای آموزش و کشف استعدادهای ورزشی وسالم سازی جامعه زحمت کشیده اند از حرکتهای بسیار زیبا می باشد که متاسفانه در جامعه ورزشی ما کمتر به این مورد توجه شده جا دارد از جناب آقای اسکندری به جهت برگزاری مسابقه یادواره مرحوم شهماروند کمال تشکر را بنمایم چرا که آن مرحوم انصافا” در دوران حیات خود بعد از خانواده و شغل خود تمامی انرژی خود را صرف شکوفایی فرزندان این شهر و تشویق ومربیگری ورزشکاران رشته پینگ پنگ ودر تمامی رده های سنی ومعلم اخلاق بودضمنا از آقای منصور علوی به جهت درج اخبار ورزشی و فرهنگی در سایت کمال تشکر را دارم .

    3. علیرضا راشدیان گفت:

      خدا بیامرزد ایشان را

    4. amidi گفت:

      با سلام اینکار بسیار پسندیده است که از زحمتکشان یادی شود و یادواره ای باشد .پیشنهاد میشود برای سال ۹۱ این یادواره در قالب یکی از مسابقات مهم کشوری باشدودر تقویم پیشنهادی هیات و فدراسیون از اینگونه موارد دیده شود.یاد مرحوم شهماروند گرامی و روحش به جنت شاد باشد

    5. حمید رضا شیخ زاده گفت:

      باسلام تبریک به شما اقای علوی قهرمانی این مسابقات وخسته نباشید به اقا جمشید برای برگزاری مسابقات و از مسولینی که این مسابقات را بانام مرحوم و اسوه اخلاق در ورزش شادروان سیامک شهماروند که براستی من در این رشته هرچه دارم از ایشون می باشد و جایش براستی خالیست انشالله خداوند اورا بامقربین درگاهش محشور وروحش شاد باشد ممنون از شماوهرکس که قدر دان اوهست

    6. نعیم خردمند گفت:

      مدیر محترم سایت
      سلام علیکم
      در عکس چهارم ،نفر دوم از سمت چپ چه کسی می باشند؟لطفاً توضیح دهید.ممنون

    7. بابادي وند مهرداد گفت:

      با سلام روحش شاد و یادش گرامی
      این برادر عزیز از مربیان بی ادعا ولی سازنده استان خوزستان و کشور بوده که یاد و خاطره اش همیشه به نیکی در اذهان باقی خواهد ماند انشا اله که همواره چنین مسبقاتی در ماهشهر و کشور با یاد این عزیز و معلم اخلاق برگزاز گرددو بنده به نوبه خود از تمام کسانی که در امر برگزاری و انعکاس اخبار این مسابقات زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی می نمایم

    8. محمود ساكياني گفت:

      با سلام
      از پیشنهاد جناب آقای عمیدی ممنونم. ایکاش این اتفاق بیفتد چون شادروان سیامک شهماروند از مربیان برجسته و بی ادعای پینگ پنگ بود که تا آخرین روزهای عمر کوتاه خود به دنبال یادگیری و آموزش بود. این حق این بزرگوار است که هر کار مثبتی برایشان و به یادشان انجام گیرد. واقعا یک مربی با کیفیت بالا و کارآمد ،در این سن و سال ، از میان ما چشم از جهان فرو بست ، افسوسش تا ابد برای ما باقیست. خداوند ایشان را رحمت کند و به بازماندگانش صبر عنایت فرماید.


    تازه ترین اخبار