امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۲:۳۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18845
    ارسال خبر چاپ خبر
  •      

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استعداد های کشور فراوانند!اماچه کسی و چگونه آنها را کشف خواهد کرد؟"
    1. ابری گفت:

      سلام .از استانها باید شروع شود به کمک هیئت ها.وشما اقای علوی عزیز قبول کن که انشالا تا سالی دیگه دو تا مثل زهراخانم بازیکن برای استان خودت بسازی چی میشه مگه.اگر هر کس که میتواند ومربی است وانگیزه دارد ۲ تا بازیکن بسازد ۲۰۰تا که رقمی نیست ۲۰۰۰ تا در سال استعداد کشف میشود.با حرف که بازیکن ساخته نمیشود. مربی که بازیکن قدر نسازد بدرد تیم ملی نمیخورد. هرچندممکنه چند صباحی هم با تیم ملی باشد وهر کس که احساس کند تعهدی به تنیس روی میز دارد این کار را حتما از امروز انجام خواهد داد.انوقت کل ایران میشود (اکادمی پینگ پنگ) بعدش باید گفت……. جین وژاپن کی هستند.

      • مدیر سایت گفت:

        سلام
        سرکارخانم ابری
        اگر قرار باشد تا سال دیگر دوتا زهرا بسازم پس چرا دیگران پست و منصب میگیرند؟ وهمه آنهایی که صاحب نظر هستند و کار میکنند بیرون؟؟؟
        با انتصابهای گزینشی مشخص هیچ انگیزه ای برای مربیان باقی نمانده است یعنی خبر ندارید؟
        لطفا شما بعنوان وکیل محترم فدراسیون فقط یک مربی بله فقط یک مربی ملی را نام ببرید که بازیکن ملی ساخته است؟
        وقتی بدون هیچ فعالیت مشخص و بدون کمترین خروجی یک شبه آن هم بصورت باندی برخی نفرات جذب می شوند ….دقیقا بله چشم قربان گویان آقایان شما چه پاسخی دارید؟یعنی خبرندارید؟
        یا اینکه به گفته های من شک دارید؟
        اما باز هم همانند قبل منتظر پاسخ شما هستیم.

    2. ابری گفت:

      ببخشید این فقط یک پیشنهاد بود.به گفته های کسی شک نمیکنم ویاد گرفتم که احترام به هرعقیده ای بگذارم.در مورد مربی هم فبلا چیزهائی در حد شعورم گفتم وکیل کسی نیستم ولی دوست دارم در کنار بچه ها بمانم.سعی میکنم فقط در حیطه کاریم که داوری است در سایت شما شرکت کنم.مطمئن باشید بجزحقیقت از من کسی چیزی نخواهید شنید…..دوباره نوشته مرا بخوانید

    3. یکی از رئیسات هیئت های استان گفت:

      ساختن بازیکن در حد تیم ملی و یا بازیکن ملی کار هر کسی نیست اماساختن رابطه در حد ملی کار هر کسی است .وقتی همه یک شبه به هرچه می خواهند می رسند چرا بازیکن بسازند .مگر طرف مخیله اش معیوب است که برود و سر وکله بزند و موسپید کند و حرص و جوش بخورد تا اگر بتواند بازیکن بسازد.رابطه می سازد که هم به درد دنیا می خورد هم به درد عاقبت.خیلی ها بی حساب در راس هرم قرار گرفته اند.کسی کارنامه ای از آنان خواسته است؟کسی می پرسد آقا چه کرده ای ؟نه
      خیلی کمیته ها را کیلیویی تحویل دادند که خروجی ندارند و نخواهند داشت.چون اگر می کردند در رده های پایین تر می کردند.اما ما مقدرات پینگ پنگ کشور را دست کسانی می دهیم که در حوزه های بسیار کوچکتر کوچکترین موفقیتی نداشته اند.از رئیس بگیرید تا به خیلی های دیگر برسید.

    4. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.چقدر خوب می شد اگر در گفتمانمان و ارائه طریقها و مسائل تخصصی و مدیریتی و بخصوص در قضاوتهاروابط شخصی و سلام و علیکها و پست و مقاممان دخیل تبودو بخاطر علایقمان مسائل مهم را با ارائه طریقهای سطحی سرپوش نمی گذاشتیم در این صورت به شعور این خامواده ورزشی هم توهین نمی شد .با نشکر

    5. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      سلام علیکم
      نخیر-من نمیدونم لطفا اگر شما میدانید توضیح دهید.
      آقاجان اگر معتقد نبودیم که نمی نوشتیم.
      باتشکر

    6. مدیر سایت گفت:

      آقا برای خودتان بگو لطفاما نیازی به این گفته ها نداریم
      از کی تا حالا شما سخن گوی جدید فدراسیون یا دوستان نامبرده شده اید؟
      پیشنهاد میکنم شما از خوداتن بگویید دوستان نامبرده نیازی به این چیزها ندارند……
      والسلام

    7. محمد شجاعی گفت:

      لطفا شاگردان حضرات را نام نبرید.شما لطفا شاگردان خودتان را نام ببرید.چرا کاسه داغتر آش شده اید؟آقایان خودشان صغیر نیستند می توانند دفاع کنند نیازی به شما ندارند.شما اگر می خواهید مطرح شوید راه های دیگری هم هست.اینجا جای اینکار نیست.

    8. نام محفوظ گفت:

      با
      سلام خدمت مدیریت سایت جناب آقای علوی بزرگوار
      به متن پیامی که در ذیل آمده توجه کنید،که در سایت رسمی پینگ پنگ استان لرستان منتشر شده است.باعث تاسف است که با این کار شعور و شرافت کلیه مربیان خوب کشور را زیر سوال برده وتوهین می کنند. وقتی اینگونه ریئس هیاتهایی هستند آیا جایی برای آقای محمود نظری عزیز و توانمند باقی می ماند؟
      خاهشمندم نظر خود را بیان کنید.باتشکر ودورود به شرف وشرافت آل قلمتان

      مربی ارزنده جناب آقای صمد تدبیری

      بدینوسیله از زحمات و تلاش های جناب عالی در پیشرفت و تعالی پایه پینگ پنگ کشور و تربیت بازیکنان حرفه ای کمال تشکر و تقدیر را داریم انشالله همواره در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.


    تازه ترین اخبار