امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۵:۰۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18851
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، این مسابقات بصورت دوره ای و با حضور شش نفر در دسته برتر و شش نفر در دسته یک و مسابقات آزاد برگزار شد .   در پایان در مسابقات دسته برتر ‘ صالح ایمانی ‘ با ۹ امتیاز قهرمان شد و ‘هادی صادقی ‘، ‘ حمید رضا حجت…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ، این مسابقات بصورت دوره ای و با حضور شش نفر در دسته برتر و شش نفر در دسته یک و مسابقات آزاد برگزار شد .

     

    در پایان در مسابقات دسته برتر ‘ صالح ایمانی ‘ با ۹ امتیاز قهرمان شد و ‘هادی صادقی ‘، ‘ حمید رضا حجت ‘ و ‘ مجید جعفریزاده ‘ با ۸ امتیاز و بدلیل گیم شماری در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

     

    دراین دسته ‘ حبیب الله وحیدی ‘ و ‘ حسن علیان ‘ با ۶ امتیاز و بدلیل قرار گرفتنی در جایگاههای پنجم و ششم به دسته یک سقوط کردند.

     

    در مسابقات دسته یک هم که شش بازیکن بصورت دوره ای با هم مسابقه دادند ‘ امیر محمد صادقی ‘ که بدلیل محرومیت پس از۴ ماه به مسابقات بازگشته بود با ۹ امتیاز قهرمان شد و به همراه ‘ سعید افضل ‘ ۹ امتیازی به مسابقات برتر دور بعد صعود کرد. در این دسته ‘ اکبر جعفری نژاد ‘ با ۸ امتیاز و ‘ مهدی خوش خبر ‘ با هفت امتیاز سوم و چهارم شدند .

     

    در ضمن ‘ ایمان میرحسینی ‘ و ‘ رامین هاشم بیگی ‘ هم به مسابقات آزاد سقوط نمودند

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دور اول مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان استان یزد برگزار شد"
    1. محمدرضا گفت:

      با سلام .
      این مسابقات در روز جمعه برگزار شد.


    تازه ترین اخبار