امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۸:۴۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 18885
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از انجام همکاری بین وزارتخانه های «آموزش و پرورش» و «ورزش و جوانان» خبر داد. کیومرث هاشمی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با اشاره به اینکه به زودی تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش…

    خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از انجام همکاری بین وزارتخانه های «آموزش و پرورش» و «ورزش و جوانان» خبر داد.
    کیومرث هاشمی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با اشاره به اینکه به زودی تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان منعقد خواهد شد، اظهار کرد: با انجام این تفاهم نامه در بحث فعالیت های مشترکی که می توانیم انجام دهیم و تقویت عرصه عمومی ورزش با وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه ای منعقد خواهد شد.

     

    وی افزود: با انجام این تفاهم نامه در عرصه قهرمانی می توانیم نقاط مشترکمان را پیدا کرده و دغدغه و نگرانی که از زبان فدراسیون های ورزشی وجود دارد را مرتفع کنیم.

     

    معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امیدواریم فدراسیون های ورزشی کشور ارتباط تنگاتنگی با آموزش و پرورش داشته باشند و در حال حاضر هم ارتباط خوبی با فدراسیون های ورزشی برقرار است.

     

    وی در پاسخ به این سوال که تاریخی برای امضای تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان مشخص شده است یا خیر، گفت: خیر، احتمالا پس از تهیه مفاد آن تفاهم نامه در نخستین سمینار معاونان تربیت بدنی و سلامت استان ها با حضور وزیر آموزش و پرورش در آن سمینار به امضا برسد.

     

    هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که معرفی تعدادی از معاونان تربیت بدنی و سلامت باقی مانده است و چه زمانی مابقی معاونان معرفی خواهند شد، تصریح کرد: فقط یک یا ۲ استان شناسایی نشده و تقریبا کار معرفی معاونان تربیت بدنی و سلامت استان ها به پایان رسیده است.
    معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: از نگاه ما کار انتخاب و مصاحبه ها انجام شده و آن یک یا ۲ استان باقی مانده هم در هفته جاری مشخص و رسما نخستین سمینار این معاونان در تهران برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه های«آموزش و پرورش» و «ورزش و جوانان»"
    تازه ترین اخبار