امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۰:۴۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1890
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روی میز جام رمضان به هیئت تنیس روی میز شهرستان ارومیه بین ادارات، نهادها، باشگاهها و دسته جات آزاد شهرستان ارومیه با شرکت ۱۹ تیم به صورت دوره ای حذفی به مدت دو روز در ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری غدیربرگزار شد. در این دیدارها تیم های، تعاون روستایی، آذربایجان، سایپا جعفری لک، آذرآبادگان، تامین…

    مسابقات تنیس روی میز جام رمضان به هیئت تنیس روی میز شهرستان ارومیه بین ادارات، نهادها، باشگاهها و دسته جات آزاد شهرستان ارومیه با شرکت ۱۹ تیم به صورت دوره ای حذفی به مدت دو روز در ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری غدیربرگزار شد.
    در این دیدارها تیم های، تعاون روستایی، آذربایجان، سایپا جعفری لک، آذرآبادگان، تامین اجتماعی، سازمان بازرگانی، جوانان ارومیه و شرکت های ساختمانی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.
    تیم های راه یافته به یک چهارم نهایی و یک دوم نهایی به مصاف یکدیگر رفته و نتایجی به شرح ذیل حاصل شد:
    سازمان بازرگانی ۳ آذرآبادگان۰، تامین اجتماعی ۳ آذربایجان۰، سایپا جعفری لک ۳ شرکت های ساختمانی ۲، سازمان بازرگانی ۳ جوانان ارومیه ۱٫
    همچنین در مرحله یک دوم نهایی نیز سازمان بازرگانی با نتیجه سه بر صفر تعاون روستایی و سایپا جعفری لک نیز با نتیجه سه بر یک بر تامین اجتماعی غلبه کردند.
    در پایان این رقابت ها تیم سازمان بازرگانی و سایپا جعفری لک به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند که بعد از اتمام مسابقات انفرادی تنیس روی میز این فینال نیز برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نتایج مسابقات تنیس روی میز جام رمضان در ارومیه"
    تازه ترین اخبار