امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۳:۰۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1896
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دکتر افشین احمدی یکی از اعضای قدیمی خانواده بزرگ تنیس روی میز طی نامه ای اظهارات خود را در خصوص حاشیه های موجود بیان کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ افشین احمدی عضو سابق تیم های ملی جوانان و نوجوانان طی نامه ای اظهارات خود را در خصوص حاشیه های بوجود آمده…

    دکتر افشین احمدی یکی از اعضای قدیمی خانواده بزرگ تنیس روی میز طی نامه ای اظهارات خود را در خصوص حاشیه های موجود بیان کرد.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ افشین احمدی عضو سابق تیم های ملی جوانان و نوجوانان طی نامه ای اظهارات خود را در خصوص حاشیه های بوجود آمده بیان کرد. متن نامه بدین شرح می باشد:
    اینجانب دکتر افشین احمدی عضو سابق تیم های ملی تنیس روی میز جوانان و نوجوانان ایران هستم که افتخار داشتم در مقطعی به اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران نیز دعوت شوم. هم اکنون یک پزشک هستم و به علت عشق به این رشته ورزشی هر روز پیگیر وقایع تنیس روی میز هستم و اخیراً با شنیدن خبر های نا خوش از رفتارهای غیر حرفه ای بعضی از بازیکنان که اکثراً هم بازی و هم باشگاهی های قدیمی من هستند بسیار نگران شدم.
    نمی دانم چه بهانه ای می تواند موجب شود که یک بازیکن در مسابقات شرکت نکند؟ بازیکنی که روزهای زیادی زحمت می کشد و تمرین می کند که مزد زحماتش را در مسابقات ببیند. اما دلیل هرچه باشد غیر منطقی و غیر حرفه ای است. بنده به عنوان یک فرد بی طرف که حتی یک بار هم خدمت ریاست فعلی فدراسیون نرسیده ام و به عنوان فردی که وقایع تنیس روی میز را خارج از گود نظاره گر هستم شاهد بودم که فدراسیون فعلی با برگزاری اردوهای عالی در کمپ های مطرح دنیا و شرکت در تورهای معتبر بین المللی و … بسیار حرفه ای عمل می کند و اصولی تر به سمت کم کردن فاصله تنیس روی میز ایران با سطح اول دنیا پیش می رود. فاصله ای که با رفتارهای سنتی و کند پر نخواهد شد.
    اخیراً نیز با انتصاب آقای امیر عمیدی به عنوان دبیر فدراسیون که ایشان یکی از پیشکسوتان و آگاهان این رشته هستند اقدام خوب و موثری در پیشبرد این رشته انجام شده است.
    هر مدیریتی هم خالی از ایراد نیست و ممکن است اشتباهاتی در کار داشته باشد اما راه حل آن قهر کردن و ضربه زدن به ریشه این رشته نیست، بلکه می بایست با تعامل و حضور در فدراسیون و ارائه طریق توسط قهرمانان و پیشکسوتان تنیس روی میز مسائل را حل نمود.
    آیا هم بازی های قدیمی بنده فراموش کرده اند در سال های نه چندان دور مسابقاتی که در شهرستان ها برگزار می شد چه وضعیتی ازنظر خوابگاه و … داشت؟ بعضاً آنچنان نامساعد بود که بازیکنان مجبور می شدند با هزینه شخصی به هتل بروند. حال این مسائل آنچنان غیر قابل حل شده که به خاطر آن در مسابقات شرکت نکنیم؟! آیا مسئولین فدراسیون های گذشته بیش از مسئولین فعلی با قهرمانان و هیئت های استانی صمیمی بودند؟
    امیدوارم همه دوستان قدیمی منطقی تر و حرفه ای تر به مسائل نگاه کنند و به دور از احساسات برای حل مشکلات اقدام نمایند تا تنیس روی میز که در مسیر رشد قرار داشت و رنکینگ جهانی بازیکنان که روز به روز در حال ارتقا بود همچنان پیشرفت داشته باشد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نامه دکتر افشین احمدی در خصوص وقایع اخیر"
    تازه ترین اخبار