امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۹:۵۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ | کد خبر : 19081
    ارسال خبر چاپ خبر
  • زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات دوم تا ششم اردیبهشت ماه در قزوین و در دو بخش آزاد و دسته یک برگزار می‌شود.   وی بیان‌کرد: سیده ‌زهرا علوی که عضو باسابقه تیم‌ملی جوانان هم است، در این مسابقات در بخش دسته…

    زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات دوم تا ششم اردیبهشت ماه در قزوین و در دو بخش آزاد و دسته یک برگزار می‌شود.

     

    وی بیان‌کرد: سیده ‌زهرا علوی که عضو باسابقه تیم‌ملی جوانان هم است، در این مسابقات در بخش دسته یک شرکت می‌کند.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان ادامه‌داد: بهاره بابادی‌وند، رضوان کشاورزی، ‌فاطمه بهجت و آرمینا هدایتی  وستایش عصاره ناصری در این مسابقات در بخش آزاد با حریفان خود به رقابت می‌پردازند. بابادی‌وند و کشاورزی عضو تیم‌ملی نوجوانان هستند.

     

    وی یادآورشد: مسابقات آزاد و دسته یک کشور در سه مرحله برگزار می‌شود که این مسابقات اولین مرحله رده‌بندی کشوری است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا لیموچی:پنج خوزستانی در مسابقات آزاد و دسته یک جوانان کشور شرکت می‌کنند+عکس"
    1.  با سلام خدمت دوست گرامی جناب آقای علوی: قبل از هر چیزاز شما ودوستان گرامیتان در آن سایت که در حمایت از دختران این مرزوبوم زحمت میکشید تا صدای پیشرفت وترقی آنها به گوش دیگران برسد ممنون. جناب آقای علوی در خبر آمده که ۵نفر به مسابقات اعزام میشوند وعکس آنها در سایت آورده شده بود در حالیکه در معرفی یکی آنها از قلم افتاده ،حالا یا از توضیحات خانم لیموچی یا از قلم شما …در حالیکه این خانم از کوچکترین عضو اعزام شده حدودا ٢ سال کوچکتر میباشد وایشان تنها با اختلاف ١ماه نتوانست به مسابقات نونهالان اعزام گردد.وفکر میکنم از لحاظ سنی نیز هنوز جای مانور داشته باشد در حالی است که حمایت شما(سایت) در معرفی وتشویق أیشان وأمثال أیشان می تواند پلی را برای پیشرفت بهتر باز نماید . با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای عصاره ناصری
        باسلام
        اینجانب این خبر را از سایت ایرنا یا ایسنا گرفته ام اما اگر شما از این دخت نونهال عکس و خبری دارید با تاریخ دقیق تولد ایشان لطفا ارسال فرمایید.
        درصورت امکان کپی شناسنامه را ارسال فرمایید

    2. بإسلام ، تاریخ تولد دقیق أیشان ١٣٧٨/٠٩/٠٩ میباشد.


    تازه ترین اخبار