امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۲۱:۳۷  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1916
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز امروز ۲۶ مرداد با حضور اعضای خود در سکوت و بدون هیچ اطلاع رسانی در سایت فدراسیون برگزار می شود. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، جلسه کمیته فنی فدراسیون امروز با حضور اعضای باقی مانده از این کمیته در فدراسیون تنیس روی میز برگزار می شود که تاکنون…

    جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز امروز ۲۶ مرداد با حضور اعضای خود در سکوت و بدون هیچ اطلاع رسانی در سایت فدراسیون برگزار می شود.
    به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، جلسه کمیته فنی فدراسیون امروز با حضور اعضای باقی مانده از این کمیته در فدراسیون تنیس روی میز برگزار می شود که تاکنون فدراسیون تنیس روی میز دراین رابطه اطلاعاتی رسانی بر روی سایت خود نکرده است.
    این در حالی است که سخنگوی فدراسیون بارها در سخنان خود اعلام کرده است که تنها اخباری که بر روی سایت منتشر می شود دارای اعتبار است و اهالی رسانه ها باید منتظر باشند تا اخبار این فدراسیون را در عصر ارتباطات به سرعت لاک پشت و در مدت زمانی یک هفته ای با تأخیر اطلاع رسانی شود.
    شایان ذکر است، شاید نشست امروز مقرر است محرمانه برگزار شود یا شاید هم به اعتقاد حسینی برگزاری جلسه امروز مانند سایر اتفاقات گذشته دلیلی بر رسانه ای شدنش نیست
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جلسه کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز در سکوت برگزار می شود"
    تازه ترین اخبار