امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۰۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19180
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هفته گذشته در خبرها داشتیم که نونهال موفق پینگ پنگ استان، در ادامه موفقیت های خود، در آخرین اردوی تیمی نونهالان کشور عنوان نایب قهرمان کشور را کسب کرد.   به گزارش خبرنگار ما، «امیرحسین عباسپور» پس از این که اولین بار در مسابقات قهرمانی مدارس ابتدایی کشور در سال ۸۹ به همراه میلاد بهروزیان…

    هفته گذشته در خبرها داشتیم که نونهال موفق پینگ پنگ استان، در ادامه موفقیت های خود، در آخرین اردوی تیمی نونهالان کشور عنوان نایب قهرمان کشور را کسب کرد.

     

    به گزارش خبرنگار ما، «امیرحسین عباسپور» پس از این که اولین بار در مسابقات قهرمانی مدارس ابتدایی کشور در سال ۸۹ به همراه میلاد بهروزیان عنوان قهرمانی دوبل و سوم تیمی را کسب کرد، سال ۹۰ هم چندین مدال ارزشمند کشور را به دست آورد و حالا در ابتدای سال ۹۱ با کسب عنوان نایب قهرمانی، جایگاه خود را در تیم ملی پینگ پنگ نونهالان تثبیت کرد.

     

    «عباسپور» در مورد اردوی اخیر گفت: تمرینات خیلی خوبی داشتم که هر روز ۵ ساعت و زیرنظر مربیان مجرب برگزار شد و در این مدت توانستم بسیاری از اشکالاتم از جمله حرکت پا را اصلاح کنم.
    امکان حضور در اردوی خارج از کشور
    وی درباره برنامه های بعد از این اردو اظهار داشت: بر اساس اعلام فدراسیون اردوی بعدی اول تیر در تهران برگزار می شود و ۲ اردوی خارج از کشور هم در نظر گرفته شده است.وی که تا پایان سال ۹۱ فرصت حضور در رقابت های نونهالان را دارد در مورد تأثیر حضور در این اردوها گفت: به طور قطع علاوه بر پیشرفتی که به نسبت گذشته داشتم، حضور در این اردوها دیدگاهم را به این رشته، حرفه ای تر کرد.نونهال ورزشکار خراسان جنوبی درباره شرایط تمرین در بیرجند ادامه داد: به طور قطع برای حفظ آمادگی باید میزان تمرینات روزانه را افزایش دهم و با حریفان تمرینی بیشتری کار کنم.

     

    وی که در حال حاضر از راکت ترکیبی (دفاع و حمله) استفاده می کند در مورد نظر مربیان در این زمینه تصریح کرد: مربیان تیم ملی معتقدند تا مرحله نوجوانان می توانم از این راکت استفاده کنم ولی در مراحل بالاتر باید آن را تغییر دهم.

     

    مبنای کار فدراسیون کار روی سنین پایه است
    در همه این اعزام ها و حضور در اردو، تنها مربی ممتاز پینگ پنگ استان و پدر امیرحسین او را همراهی کرد.«محمدرضا عباسپور فرد» گفت: وقتی یک بازیکن به تیم ملی راه پیدا می کند به طور یقین به خاطر همدلی و همراهی همه عوامل از بازیکنان و پیشکسوتان تا مسئولان هیئت و اداره کل ورزش و جوانان است.وی در مورد شرایط این نونهال ورزشکار اظهار داشت: در این مسابقات درون اردویی که با حضور ۱۲ نفر به صورت دوره ای برگزار شد امیر حسین فقط یک باخت داشت و توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.
    وی با بیان این که مبنای کار فدراسیون کار روی سنین پایه است، گفت: فدراسیون قصد دارد با سرمایه گذاری و کار روی نونهالان، از آن ها بازیکنان نخبه ای برای تیم های امید و بزرگسالان در آینده بسازد.مربی پینگ پنگ استان ادامه داد: در برنامه ای که به ما اعلام شد و البته هنوز به تصویب نرسیده است قرار بر این شد تا این ورزشکاران از ابتدای تیر ۲۰ روز اردو و ۱۰ روز استراحت داشته باشند ضمن این که ۲ سفر خارجی هم برایشان پیش بینی کرده اند.

     

    وی در پاسخ به این پرسش که امکانات استان تا چه اندازه جواب گوی پرورش چنین بازیکنانی است، تصریح کرد: مربیانی که در استان حضور دارند می توانند تا حد تیم ملی نوجوانان جواب گوی بازیکنان باشند ولی برای مراحل بالاتر باید یک سالن بزرگ تر و امکانات بهتر داشته باشیم.وی با بیان این که از ابتدای مهر ۹۱ امیر حسین باید به طور دایمی در اردو باشد، گفت: مشکل فعلی این ورزشکار مسئله تحصیلی اوست که رئیس فدراسیون قول داده است در همان مکان اردو و از طریق معلمان خصوصی به تحصیل خود ادامه دهد چون به جز یک نفر از اعضای تیم ملی، بقیه از استان های کشور به غیر از تهران هستند.
    وی با بیان این که همه حریفان امیر حسین در لیگ های کشور بازی می کنند، خاطر نشان کرد: امیر حسین سال گذشته برای شرکت در لیگ پیشنهاد داشت که به خاطر تحصیل نپذیرفتم، ولی با توجه به این که مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود اگر امسال پیشنهادی باشد او در لیگ هم حضور خواهد داشت تا از رقیبان خود عقب نماند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "امیرحسین عباسپور(نونهال خراسانی):مربیان تیم ملی معتقدند تا مرحله نوجوانان می توانم از این راکت استفاده کنم ولی در مراحل بالاتر باید آن را تغییر دهم"
    1. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام
      برای امیرحسین عزیز و همچنین پدر بزرگ منش و گرانقدرش آرزوی سلامتی کامل و استمرار موفقیت ها را دارم.


    تازه ترین اخبار