امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۲:۱۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1920
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دکتر بتول مشرف جوادی نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان گفت:زنان تاکنون در دو رشته تیراندازی با کمان و دوومیدانی سهمیه پارالمپیک لندن را گرفته اند و امیدواریم در تنیس روی میز و تیراندازی نیز موفق به این کار شوند. نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به برنامه این فدراسیون برای…

    دکتر بتول مشرف جوادی نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان گفت:زنان تاکنون در دو رشته تیراندازی با کمان و دوومیدانی سهمیه پارالمپیک لندن را گرفته اند و امیدواریم در تنیس روی میز و تیراندازی نیز موفق به این کار شوند.
    نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به برنامه این فدراسیون برای کسب سهیمه زنان در رشته تنیس روی میز پارالمپیک گفت:مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قرار است پاییز امسال در هنگ کنگ برگزار شود و امیدواریم بتوانیم شش تنیس باز را برای شرکت در دو بخش ایستاده و نشسته اعزام کنیم.
    به گفته دکتر مشرف جوادی کسب مدال طلای رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به منزله سهمیه ورود به مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن است.وی درادامه به تشریح برنامه مسابقات قهرمانی و لیگ برتر رشته های مختلف ورزشی معلولان در حوزه بانوان پرداخت و گفت:پس از ماه مبارک رمضان مسابقات لیگ در رشته های  ، تنیس روی میز  برگزار خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعزام تیم تنیس روی میز زنان برای کسب سهمیه پارالمپیک لندن"
    تازه ترین اخبار