امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۷:۴۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19243
    ارسال خبر چاپ خبر
  • معاون وزیر ورزش و جوانان گفت تمامی دستگاه های اجرایی به موجب قانون بودجه باید یک درصد از اعتبارات خود را صرف امور رفاهی کارکنان از جمله ورزش کنند. ‘ مرضیه اکبرآبادی’ معاون امور بانوان و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس قانون بودجه سال ۹۰ ، ماده…

    معاون وزیر ورزش و جوانان گفت تمامی دستگاه های اجرایی به موجب قانون بودجه باید یک درصد از اعتبارات خود را صرف امور رفاهی کارکنان از جمله ورزش کنند.
    ‘ مرضیه اکبرآبادی’ معاون امور بانوان و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس قانون بودجه سال ۹۰ ، ماده ۱۲۰ بند ب ، تمامی دستگاههای دولتی باید یک درصد اعتبارت خود را در بخش رفاهی کارکنان که شامل ورزش نیز می شود، صرف کنند.

     

    به گفته اکبرآبادی ، تنها هشت درصد از اعتباری که باید صرف امور رفاهی کارکنان دولت شود در اختیار وزارت ورزش قرار می گیرد تا به صورت تجمیع برای ساخت تجهیزات عمومی مورد استفاده قرار گیرد و ۹۲ درصد باقی مانده باید در خود دستگاه صرف کارکنان شود.

     

    وی در پاسخ به شکوه برخی دستگاهها و وزارتخانه ها در مورد مبلغ ورودی مسابقات کارکنان زن دولت گفت: این ورودی ها بسیار پایین و ناچیز تعیین شده است . وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش است ولی این امر وظیفه سایر بخش ها در حمایت از توسعه ورزش را نفی نمی کند.

     

    آکبرآبادی اضافه کرد: امروز اگر کسی بخواهد یک دست لباس ورزشی مناسب با نرخ متوسط برای خود تهیه کند باید مبلغی نزدیک به برخی از این ورودی ها را پرداخت کند. من مطمئن هستم پرداخت این هزینه پایین کمترین فشاری به دستگاهها و وزارتخانه های شرکت کننده در این رقابتها نخواهد داشت.

     

    وی برگزاری مسابقات کارکنان دولت را در حوزه زنان ومردان دانست و گفت: به موازات جشنواره حورا که همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و برای کارکنان زن دولت برگزار می شود مسابقات کارکنان مرد دولت نیز همزمان با ولادت حضرت علی (ع) برگزار خواهد شد و برگزاری چنین رقابتهایی زمینه برای افزایش گرایش زنان و مردان برای انجام فعالیت های ورزشی یا شرکت در رشته های مختلف را فراهم می کند.

     

    وی از تمامی وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی خواست تا در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره همکاری لازم را داشته باشند تا امسال سطح کیفی و کمی این رقابتها نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای یابد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اکبر آبادی: دستگاههای اجرایی باید برای ورزش کارکنان هزینه کنند"
    تازه ترین اخبار