امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۰:۳۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19306
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش تیم ملی پینگ پنگ بانوان که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قطر تمرین می‌کند، گفت: انگیزه بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارم. تمام سعی‌ام را می‌کنم که بتوانم نماینده شایسته‌ای برای ایران در این رقابت‌ها باشم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم صامت درباره وضعیت تمرینی‌اش برای حضور در…

    ملی پوش تیم ملی پینگ پنگ بانوان که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قطر تمرین می‌کند، گفت: انگیزه بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارم. تمام سعی‌ام را می‌کنم که بتوانم نماینده شایسته‌ای برای ایران در این رقابت‌ها باشم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مریم صامت درباره وضعیت تمرینی‌اش برای حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک گفت: در حال حاضر تمرین‌هایم را به صورت فشرده‌تری انجام می‌دهم و خانم لیموچی سرمربی تیم ملی هم بر روند آمادگی‌مان نظارت دارد.

     

    وی با بیان اینکه برادرش حریف تمرینی او در گرگان است، افزود: از وضعیت آمادگی‌ام راضی هستم و انگیزه بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارم. تمام سعی‌ام را می‌کنم که بتوانم نماینده شایسته‌ای برای ایران در این رقابت‌ها باشم و بتوانم دومین سهمیه المپیک را برای بانوان کسب کنم.

     

    این ملی‌پوش پینگ‌پنگ بانوان افزود: مسابقه‌هایی که در پیش داریم مسابقه‌های جهانی است که از نظر کیفی سخت‌تر از مسابقه‌هایی است که چندی پیش در ایران برگزار شد به طوری که با توجه به نزدیکی رقابت‌های المپیک، تمام کشورها برای محک زدن آمادگی خود در آن حضور خواهند داشت و ما رقابت‌های دشواری را پیش رو داریم. از میان شرکت کنندگان تنها به دو ورزشکار سهمیه المپیک اعطا خواهد شد. به هر حال تمرین‌های ما هم با جدیت زیادی پیگیری می‌شود و امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستیم.

     

    وی درباره اینکه چه زمانی وارد اردوی تیم ملی خواهد شد گفت:‌هنوز اطلاع دقیقی از زمان آغاز اردو نداریم اما احتمالا پس از برگزاری لیگ که در اواسط اردیبهشت برگزار می‌شود، وارد اردو می‌شویم.در این مدت فدراسیون برای بانوان به خوبی کار کرده است و این در شرایطی است که پیش از این این گونه نبوده و من از شرایط موجود برای بانوان راضی هستم. تنها موضوعی که مطرح است مشکل ما برای برگزاری لیگ برتر است که امیدوارم امسال این معضل هم برطرف شود.

     

    این ملی پوش پینگ پنگ بانوان در پایان اظهار کرد: من از تلاش های مربی ام آقای شیخی که به علت مریضی نمی تواند دیگر پینگ پنگ بازی کند تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانم در رقابت های پیش رو پاسخ مناسبی به زحمات خانواده ام ،‌مسوولان فدارسیون و مربیانم بدهم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مریم صامت: برای کسب سهمیه المپیک پر انگیزه هستم"
    تازه ترین اخبار