امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹:۴۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19373
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جونان و به نقل از حمیدی – رییس هیأت پینگ پنگ استان – وی که در سمینار دو روزه فدراسیون به منظور شرکت در مجمع سالیانه آن و حضور در سمینار روسای هیات های سراسر کشور ، ۲و ۳ اردیبهشت ماه به تهران سفر…

    به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جونان و به نقل از حمیدی – رییس هیأت پینگ پنگ استان – وی که در سمینار دو روزه فدراسیون به منظور شرکت در مجمع سالیانه آن و حضور در سمینار روسای هیات های سراسر کشور ، ۲و ۳ اردیبهشت ماه به تهران سفر کرده بود ، از اعطای میزبانی مسابقات قهرمانی کشوری در رده سنی نونهالان در ۶ تا ۹ تیر ماه سال جاری به خراسان جنوبی خبر داد.
     و ی افزود : در این دوره از مسابقات ۳۳ تیم از سراسر کشور حضور خواهند داشت که در ۸ گروه ۴ تیمی در بخش های تیمی ، انفرادی و دوبل به رقابت خواهند پرداخت .
    لازم به ذکر است سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور در بخش تیمی ، تیم خراسان جنوبی با استان فارس به مقام سوم مشترک ، در دوبل به مقام نایب قهرمانی و در انفرادی به مقام سوم مشترک دست پیدا کرده بود .
    حمیدی افزود : از جمله ملی پوشان استان در این رده امیرحسین عباسپور است . هیأت پینگ پنگ استان میزبانی مسابقات پیش کسوتان در سال ۸۵ ، دسته سه کشور در سال ۸۶ ، المپیاد ایرانیان در سال ۸۷ و سه میزبانی مسابقات منطقه ۴ را در کارنامه کاری میزبانی خود دارد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "در حاشیه برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون پینگ پنگ ، خراسان جنوبی میزبان مسابقات قهرمانی کشور شد‎"
    1. با سلام خدمت مدیریت محترم سایت.تیم فارس مقام دوم را در قهرمانی نونهالان کشور کسب کردند.

    2. اشتری گفت:

      شهر بیرجند بی شک میزبان سربلندی خواهد بود


    تازه ترین اخبار