امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۹:۵۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19384
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛رقابتهای دسته برتر جوانان دختر کشور با حضور ۱۶ بازیکن بصورت دوره ای به پایان رسید و سیده زهرا علوی از خوزستان توانست به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست پیدا کند. خزایی بازیکن خوب سیستان و بلوچستان به مقام دوم رسید و سولماز محمد پور از…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ؛رقابتهای دسته برتر جوانان دختر کشور با حضور ۱۶ بازیکن بصورت دوره ای به پایان رسید و سیده زهرا علوی از خوزستان توانست به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست پیدا کند.
    خزایی بازیکن خوب سیستان و بلوچستان به مقام دوم رسید و سولماز محمد پور از قزوین مقام سومی را کسب کرد.
    مقاهای کسب شده به شرح زیر تقدیم می گردد:
    ۱- سیده زهرا علوی  با ۲۷ امتیاز
    ۲- خزایی          با  ۲۶ امتیاز
    ۳- محمد پور       با ۲۶ امتیاز
    ۴-بهرامی        با ۲۵ امتیاز
    ۵-جمالی         با ۲۵ امتیاز
    ۶- آخوندی       با ۲۵ امتیاز
    ۷-فرزین نژاد     با ۲۵ امتیاز
    ۸- میرعلایی     با ۲۴ امتیاز
    ۹-کاطمی    با ۲۳ امتیاز
    ۱۰-مولا طلب   با ۲۲ امتیاز
    ۱۱- معظمی با    ۲۲ امتیاز
    ۱۲- جلالی    با ۲۲ امتیاز
    ۱۳- سلیمانی   با ۱۹ امتیاز
    ۱۴- فیصلی   با ۱۸ امتیاز
    ۱۵-خواست خدایی  با ۱۶ امتیاز
    ۱۶- بهجت با    ۶ امتیاز
    سرداور این رقابتها خانم عامری بودند که در همه حال با ما همکاری کردند لذا جا دارد تا از ایشان تشکر ویزه نماییم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا علوی قهرمان رقابتهای جوانان دختر کشور شد"
    1. جمیل لف الله نسبی گفت:

      زهرا جان سلام
      موفقیت شمادر مسابقات دسته برتر جوانان کشور نه تنها نشان از توانایی های بالای شمااست بلکه فروغی است از چشمه پرنور دانش مربیگری پدر بزرگوارتان.
      این پیروزی را به شما ، پدر و مادر صمیمی و خوبت تبریک می گویم و مطمئن هستم در سایه تلاش و کوشش و حمایت های دلسوزانه پدرباغیرت و مادر نجیب و صبورت به مدارج بالاتر خواهی رسید.
      توفیق رفیق راهت

    2. خسرومايلي گفت:

      با سلام
      قهرمانی شمارا در رده جوانان کشور به شما وپدر ومادربزرگوارتان تبریک می گویم و امیدوارم که سکوهای قهرمانی را برای کشور عزیزمان ایران در میادین بین المللی کسب نمایی

    3. محمدرضا گفت:

      با سلام خدمت جناب آقای علوی. قهرمانی فرزندتان را تبریک میگویم. امیدوارم همچون گذشته ، افتخار آفرینی های ایشان ادامه داشته باشد

    4. حسینی پور گفت:

      با سلام وعرض تبریک به شما و پدر بزرگوارتان و آرزوی موفقیت در میادین آینده

    5. ابری گفت:

      دختران بسیار عزیزم خسته نباشید می گویم به تک تک شما وارزوی پیروزیهای بیشتر وسلامتی برای شما وتبریک به خانواده شما. سربلند باشید…

    6. اميري نيا گفت:

      قهرمانی زهرا خانم علوی در مسابقات دسته برتر جوانان را به ایشان ، خانواده محترم و جامعه پینگ پنگ خوزستان تبریک عرض میکنم.

      توفیق روزافزون زهرا خانم و پدر و مادر بزرگوارشان را از خداوند متعال
      خواستارم.

    7. سید محمود علوی گفت:

      %%%% زهراجان قهرمانی ایران بر شما مبارک %%%%
      دختر گلم اطمینان دارم با اراده و همتی که در شما سراغ دارم پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهی کردواین مهم میسر نخواهد شد مگر با پشتیبانی مربیان کاردانت ودر راس آنها پدرتان.
      چه زیباست این برگ های زرینی که بر دفتر افتخاراتت افزوده می شود.

    8. پیمان حسنی گفت:

      با سلام
      قهرمانی شما را به خانواده محترمتان و جامعه پینگ پنگ استان خوزستان تبریک می گویم .

    9. محمود ساکیانی گفت:

      سیده خانم ، زهرا جان علوی سلام
      صمیمانه به شما و پدر بزرگوار و دوست داشتنی تان تبریک عرض می کنم.از مادر گرامی تان هم ممنونم که همیشه و در همه حال پشتیبان شماست. این اولین موفقیت تو نبوده و قطعا آخرینشان هم نیست. با جدیت فراوان تلاش کنی ، انشاالله در المپیک بعدی ، میتوانیم به عنوان نماینده ایران شما را ببینیم.
      موفق باشید

    10. شیخ زاده گفت:

      باسلام وعرض تبریک به جناب اقای علوی ودختر گل وقهرمانت صمیمانه قهرمانی جوانان کشور را تبریک میگم به امید قهرمانی ذر اسیا وجهان

    11. مهدي صديق گفت:

      جناب آقای علوی
      با سلام و عرض تبریک به شما و همسر گرامیتان و دختر خانم عزیزتان برای این موفقیت، مطمئنا ایشان با توجه به توان فنی بالای حضرتعالی جایگاه واقعی خود رادر میادین بین المللی کسب خواهند کرد.
      با آرزوی موفقیت برای شما و خانواده

    12. علیرضا راشدیان گفت:

      زهرا خانم قهرمانیتان مبارک باشد
      قهرمانی شما مرا به یاد آغاز قهرمانی افشین نوروزی در رده های مختلف از نونهالان تا بزرگسالان کشور می اندازد و در نهایت حضور در المپیک که آرزوی هر قهرمانی میباشد از اینکه قهرمانی دیگر از این سرزمین قهرمان پرور این مسیر را آغاز کرده بسیار خوشحال و مفتخرم.
      به آرزوی دستیابی به موفقیتهای بیشتر و بزرگتر در سایه اخلاق و ایمان

    13. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.تبریک به زهرا خانم گل.و تبریک به خزایی عزیز و سیستان و بلوچستان که با موفقیت این دختر قهرمان چفدر نونهالان و نوجوانان به ورزش کردن تشویق و این عزیز با نایب قهرمانیش منشاء خیر شد.با تشکر.

    14. سعید زارع زاده گفت:

      با سلام بسیار مسرور و خوشحالم که جناب علوی علیرغم اطلاع رسانی شفاف و دقیق به خانواده تنیس روی میز که وقت زیادی می طلبد مربی کاردان و بزرگی نیز هستند. به آرزوی موفقیت روز افزون ایشان و فرزندشان

    15. بخشنده گفت:

      با سلام
      زهرا خانم علوی کسب مقام قهرمانی جوانان دختر کشور را که با اقتدار توسط جنابعالی کسب گردید باعث غرور ورزشکاران و همه علاقمندان به ورزش زیبای تنیس روی میز در خوزستان و کشور میباشد ، هیأت تنیس روی میز استان خوزستان این موفقیت را به جنابعالی ، خانواده محترمتان و کلیه دوستداران ورزش تنیس روی میز خوزستان تبریک گفته و از خداوند متعال موفقیت در کلیه ابعاد زندگی را برای شماآرزومند است .

    16. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      دخترم سلام
      خسته نباشید و خدا قوت.آفرین بابا.امیدوارم که همواره در زندگی روسفیدمان نمایی.
      دخترم:امیدوارم قدرخودت را بدانی و درک کنی که دوران قهرمانی چون (آب به جویبار است و چون باد به دشت)وآنچه برای یک قهرمان باقی می ماند فتح سکوهای فانی نیست زیرا برخی سکوها فقط تا حد و مرز دنیا با انسانها هستند و بعد از آن مثمر ثمر نخواهند بود.!
      قهرمانی و ورزش وسیله ای بیش نیست خصوصا در این دوره از روزگار که انسانها خیلی متفاوت تر از زمان ما شده اند.
      در این روزگار شما؛همه چیز رنگ دنیا دارد در اینجا انسانهایی هستند که گاهی نماز را هم برای دنیا می خوانند و خدای را هم جزیی از دنیا می دانند امروز آدمها با زمان امام خیلی تفاوت پیدا کرده اند در آن وقت مقلدان پیرو امام بودند و الان امامی می خواهند که مقلدشان باشددر آن روزها هیچ مریضی بدون ملاقاتی نمی ماند و امروز تمام ملاقاتیها خود مریضند.
      درآن روزها میزها بدنبال مردان آن زمان بودند ؛اما این زمان مردانی پیدا می شود که بدنبال میزها دوانند.
      دخترم قدر شناس کسانی باش که از تو به نیکی یاد میکنند
      عاقبتت بخیر باشد
      دوست تو بابا

    17. محمود ساکیانی گفت:

      جناب آقای علوی سلام
      ادبیات شما در ما حال و هوایی معنوی ایجاد کرد و ما را به حقایقی که در جامعه دیروز بود و امروز نیز هست ، یادآور شد. من همیشه ادبیات شما را تحسین کرده ام ، ادبیاتی که گویای چیزهایی است که من و تو میدانیم چون ما خیلی از عمر خود را در آن وادی گذرانده و خاطرات فراوانی داریم. برای شما سلامت جسم و روان ، و برای دختر گلتان، هر آنچه را که از خدای عزیزمان برایشان می خواهی ، آرزو می کنم.ما هم همگی شما را دوست داریم.

    18. لرکي پور گفت:

      با سلام وعرض تبریک به سیده زهرا علوی وخانواده محترمشان پدر ،مادر ،عمو وسایر کسانی که سهمی در موفقیت ایشان داشتند .
      هر آنچه بکاری بدروی جناب آقای سید منصور علوی خصوصیات برتر وبارز اسلامی واخلاقی وفنی شمابر همگان آشکار است امیدوارم الگوی خیلی از خانواده های پینگ پنگی وغیره باشید ، موفقیت وسربلندی درتمامی عرصه ها آرزوی ماست .

    19. احمدي گفت:

      با سلام باید تبریک گفت .اما به کی؟همه خوب بود ه اند و همه تلاش کرده اند در بین ۵ نفر اول ۴ نفرشان از سابق در رده های ملی حضور داشته اند اما کار کارستان توسط خانم خزایی از شهر زابل استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است. برای همه ارزوی توفیق دارم و به امید انکه ان افرادی که از لحاظ رتبه تنزل کرده اند بررسی نمایند و اسیب شناسی کنند که دلیل افتشان چه بوده است زهرا هم نشان داده که در مسیر پیشرفت راهش را پیدا کرده.موفق باشید

    20. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.انهایی که افتی داشته اند در رابطه با اعزام به عراق در حقشان کم لطفی شد و در روحیه انها تاثیر گذاشت امیدواریم فراموش کنند هر چند در جوانان و در دوران بلوغ اینگونه مسائل می ماند.در رایطه با خواهر خوبم از سیستان که واقعا عالی و علوه بر جذب علاقه مندان بیشتر به این رشته در استان خود ثابت کرد به تیم ملی بزرگسالان ایران ۶ ماهه هم می شود رسید و مایه ای و فاصله ای نیست چون برنامه ای و اموزشی علمی را عقب نیستند چون متاسفانه وجود ندارد و مایه و اندازه تیم ملی براحتی دست یافتنی است.با تشکر از اقای …احمدی.

    21. حسن گفت:

      اقای علوی عزیز اگر نامشان امیر نیست شما نام اصلیشان را اعلام فرمایید.جمله این حقیر ناقص شده و اصل ان افتاده است.با تشکر

    22. سپهری گفت:

      با سلام
      باید به تمامی بازیکنان خسته نباشید گفت.زهرا جان قهرمانیت را تبریک عرض می نمایم امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق و استوار باشی همچنین تبریک و خسته نباشید به اقای علوی.
      جا دارد که به خانم خزایی هم تبریک بگویم.موفق و پیروز باشید.

    23. فاطمه رجبی گفت:

      با عرض سلام خدمت همه ی دوستان پینگ پنگی ام ، در ابتدای سخن به دختر جوان و خوب و با اخلاق کشور مان سیده زهرای علوی کسب مقام اول این دوره از مسابقات جوانان را تبریک گفته و خسته نباشید خدمت پدر ارجمندش دارم گرچه با این قهرمانی گوشه ایی از زحمات جبران شد امید ان دارم این دختر عزیز و همه ی دختران پینگ پنگی این مرز و بوم در تمام مراحل زندیشان موفق باشند و اما تبریک بعدی ام خدمت بازیکن مهربان و خوش اخلاق زابلی فاطمه(نگین)خزایی می باشد این بازیکن خوب سالهاست که در رده های مختلف صاحب مقام می باشد و یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی دانش آموزی جهت مسابقات جهانی کشور چک بوده است و در اردوهای آمادگی این مسابقات همیشه جزو نفرات برتر اردو بوده است لازم به ذکر می باشد این بازیکن خوب (مانند اکثر قهرمانان این رشته )زیر نظر پدر ارجمندش به این درجه رسده است. امید وارم توجه به این ورزشکاران که آینده تنیس روی میز ایران از آن آنهاست بیشتر از این باشد و این گروه و همچنین نوجوانان امکان شرکت در مسابقات رسمی معتبر بیشتری را داشته باشند.

    24. فرخنده سلیمانی گفت:

      ضمن عرض سلام .زهرای عزیزم بار دیگر باعث افتخار و غرور همه ماو جامعه پینگ پنگ استان خوزستان شدی . ضمن آرزوی کسب موفقیت های بعدی و غرورآفرینت جا دارد از زحمات پدر و مادرپر تلاش و دلسوزت و همینطور از سرکار خانم لیموچی نایب رئیس و مربی زحمتکش استان قدر دانی و تششکر نمایم .

    25. وحید کاظمی نژاد گفت:

      سیده زهرا علوی
      با سلام
      کسب عنوان قهرمانی جوانان کشور را به شما و خانواده محترمتان و نیز جامعه پینگ پنگ استان خوزستان تبریک عرض مینمایم.

    26. شمين گفت:

      با سلام و تبریک فراوان زهرا جان امیدوارم به بهترین نحو شایستگی های خود را در مسابقات بین المللی نشان داده و به رنکینگ های بالا و بالاتر دست پیدا کنید.

    27. مربی ملی-نام محفوظ گفت:

      با سلام زهرا جان تنها راه پیروزی یک بازیکن تمرکز بر بازی (تمرین و مسابقه) است بهیچ عنوان دور و بر حاشیه نرو که تمرکزت از بین خواهد رفت وفکرت در گیر مسایلی خواهد شد که جلو پیشرفتت را خواهد گرفت

    28. حمید شفیعی گفت:

      با سلام
      ضمن تیریک به آقای علوی به خاطر کسب مقام قهرمانی توسط دخترتان،از خواندن متن تبریک شما به فرزندتان واقعا لذت بردم . انشاء الله همیشه در پناه الطاف بیکران خداوند و در کنار یکدیگر شاد و سلامت باشید .

    29. حسین گفت:

      با سلام
      تبریک به سیده زهرا علوی و استاد علوی برای خانواده علوی دعای خیر دارم با تشکر

    30. […] زهرا علوی قهرمان رقابتهای جوانان دختر کشور شد – پایگ… […]


    تازه ترین اخبار