امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۷:۰۳  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1946
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت های فوتسال جام رمضان با چهار دیدار روز سه شنبه ۲۵ مردادماه در سالن چند منظوره المپیک کیش دنبال شد . به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نتیجه این دیدارها تیم مقاومت بسیج ۴ بر دو از سد بهزیستی گذشت ، شرکت ول سرویسز ۳ بر ۲…

    رقابت های فوتسال جام رمضان با چهار دیدار روز سه شنبه ۲۵ مردادماه در سالن چند منظوره المپیک کیش دنبال شد .
    به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نتیجه این دیدارها تیم مقاومت بسیج ۴ بر دو از سد بهزیستی گذشت ، شرکت ول سرویسز ۳ بر ۲ صیادان را برد ، امید کیش ۱۶ بر صفر شرکت رویای زندگی را مغلوب کرد و تیمهای بانک اقتصاد نوین و توان کار دو بر دو مساوی شدند .
    مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کیش تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ده شب تا یک بامداد در سالن چند منظوره المپیک برگزار می شود .
    بر پایه این گزارش در چارچوب مسابقات تنیس روی میز جام رمضان ، دیدارهای دوبل این دوره روز سه شنبه ۲۵ مرداد ماه در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک کیش برگزار شد که دوتیم به فینال راه یافتند .
    وحید عابدی و کسری خورشیدی نفرات تیم اول و سید عارف شمسا و سعید قلی زادگان نفرات تیم دوم راه یافته به بازی فینال این رقابت ها فردا پنجشنبه ۲۷ مردادماه ساعت ۹ شب برای کسب عنوان قهرمانی در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک مقابل یکدیگر قرار می گیرند.
    همچنین بازی فینال مسابقات تنیس روی میز رده های سنی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان فردا شب درهمین مکان و زمان انجام می شود .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ادامه مسابقات ورزشی جام رمضان در کیش"
    تازه ترین اخبار