امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۳:۰۳:۳۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19477
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات فروردین ماه نونهالان مهریز با برتری محمد حسین دهقان پایان یافت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این مسابقات که سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۱در سالن تنیس روی میز ورزشگاه معلم مهریز برگزار شدمجتبی خواجه و محمد صادق خواجه عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

    مسابقات فروردین ماه نونهالان مهریز با برتری محمد حسین دهقان پایان یافت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این مسابقات که سه شنبه ۵ اردیبهشت ۹۱در سالن تنیس روی میز ورزشگاه معلم مهریز برگزار شدمجتبی خواجه و محمد صادق خواجه عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دور اول مسابقات نونهالان شهرستان مهریز برگزار شد"
    1. محمدرضا گفت:

      با سلام و تشکر از مسولین برگزارکننده. جای بسی مباهات است که نفرات برتر شهرستان ، نفرات برتر استان نیز میباشند وباید از مربیان دلسوز آنها همچون آقایان حسین زارع، محمدحسن ملامحمدعلیان و سعید زارعزاده که در مقاطع زمانی مختلف این بار سنگین را به دوش گشیده اند تشکر و قدردانی کرد.مربیانی که حتی یک تشت توپ هم در اختیار نداشته اند
      با احترام

    2. سعید زارع زاده گفت:

      سلام البته آقا محمدرضا، دوست و همکار عزیز ما نیز از مربیان دلسوز شهرستان ما در مقاطع مختلف بوده و هستند. بسیار امیدواریم و ایمان داریم که جای شهرستان و استان ما در تنیس روی میز بالاتر از اینهاست هر چند که امکانات و شرایط اصلا مهیا نیست.


    تازه ترین اخبار