امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۳:۱۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19485
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سیده زهرا علوی قهرمان جوانان کشور که در رقابتهای دسته برتر جوانان موفق به قهرمانی در این مسابقات شده بود عصر امروز به همراه مربی و دیگر بازیکنان تیم خوزستان مورد استقبال مسئولان هیئت تنیس روی میز خوزستان قرار گرفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این استقبال که با حضور آقای حسین سلیمانی…

    سیده زهرا علوی قهرمان جوانان کشور که در رقابتهای دسته برتر جوانان موفق به قهرمانی در این مسابقات شده بود عصر امروز به همراه مربی و دیگر بازیکنان تیم خوزستان مورد استقبال مسئولان هیئت تنیس روی میز خوزستان قرار گرفت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در این استقبال که با حضور آقای حسین سلیمانی رئیس هیئت و آقای بخشنده دبیر هیئت ونائب رئیس بانوان همراه بود خانواده های دیگر بازیکنان نیز شرکت داشتند.
    مربی  تیم خوزستان سرکار خانم زهرا لیموچی بود که بدین وسیله از تمام زحمات این بانوی بزرگوار و دلسوز تشکر  وقدر دانی میگردد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مراسم استقبال از قهرمان خوزستانی در فرودگاه اهواز+عکس"
    1. برای سرکار خانم علوی موفقیت های بیشتری آرزومندم

    2. نادرجلوزان گفت:

      باعرض سلام وتبریک خدمت خانواده محترم علوی امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق وسربلند باشید

    3. احمد آتشین گفت:

      وقتی می بری و اول می شوی خیلی ها به آتش نشانی زنگ می زنند تا خاموششان کنند.
      راهی که پدرت در پیش گرفته را فقط تو می توانی با بردنت که سوزاندن بدخواهان است روشن کنی وگرنه در تاریکی خواهی ماند.
      پس بسوزان ، بسوزان و بسوزان
      موفق باشی

    4. آرزو گفت:

      زهرا جان تبریک فراوان و دست پدر دلسوزت درد نکنه . ایشالا موفقیتهای بعدی نیز نصیبت شود .

    5. ابری گفت:

      اقای اتشین لطفا انگیزه سوزاندن را برای خود نگهدارید ولفظ ساختن را برای قهرمانان ما بکار برید .از اقای علوی هم خواهش میکنم در انتخاب پیام ها دقت بیشتری بفرمایند چون سایت شما یک سایت سازنده است نه سوزنده با سپاس.

      • مدیر سایت گفت:

        خانم تمام و با کمال
        ابری
        با سلام
        اتفاقا بنده هم با سوزاندن مخالفم و همنظر شما می باشم….اما شما با این دانایی و گیرایی چگونه سوختن زهرا وبرخی دختران دیگر را که حقشان خورده شده و در حال سوختن هستند را نمیبینید و بسادگی از کنار آن عبور میکنید اما به طعنه آقای آتشین خورده میگیرید؟

    6. احمد آتشین گفت:

      خانم ابری
      با سلام
      سرکار خانم یکی از بهترین های پینگ پنگ هستید و در این شکی نیست.آنان که می سوزند را خاموش نکنید شما ابر رحمتی باشید بر دلسوختگان این رشته.
      موفق باشید

    7. ابری گفت:

      جناب علوی من با بچه ها زندگی می کنم از اینکه مرا تمام وکمال می نامید لطف شما را می رساند. ولی ما به انها می اموزیم که انسانها از زمین خوردن به تکامل میرسند .دوست ندارم فردا زهرا در جمع بچه ها تنها بماند.این بچه ها باید یاد بگیرند که همه اطرافیانشان دشمن نیستند .هزاران دوست کمه ویک دشمن خیلی زیاد است.زهرا یاد گرفته که نه کسی را بسوزاند ونه سوخته شود.برای تمام زهراها ارزومی کنم که از تمام بدیها بدور باشند وهرگز هیچ غمی سایه اش را بر زندگی انها نتاباند.زندگی خیلی پیچیده تر از اینهاست که با این مسائل قابل قیاس باشد .به زمان جنگ فکر کن .اینها سختی نیست.طعنه اقای اتشین مرا ناراحت نمی کند ولی میدانید با روح دختر شما چه میکند کینه را پرورش میدهد.امیدوارم متوجه حرفم شده باشید….

    8. لرکي پور گفت:

      با سلام ضمن عرض تبریک مجدد در ارتباط با موارد فوق الذکر میدانم که سیده خانم بار ومسئولیت سنگینی بر دوش دارند ،هرچه توان بازی وکسب مقامهای داخلی وفرا مرزی بیشتر شود بر پشتوانه ودلگرمی این پدر بزگوار ودلسوز جامعه تنیسورها افزوده میشود، پس زهرا خانم تلاش وتمرینات بیشتری را در برنامه هایت قرار بده تا انشاءالله شمارا در قهرمانی المپیک وجهانی ببینیم به امید خدا .

    9. مهرداد بابادی وند گفت:

      با سلام و عرض تبریک خدمت این دختر قهرمان و با اخلاق که بطور مستمر با قهرمانیهایش باعث افتخار استان خوزستان میکردد و همچنین تبریک به پدر و مربی این قهرمان

    10. افشین نوروزی گفت:

      با سلام.این قهرمانی را که افتخار بزرگی است برای پینگ پنگ خوزستان به زهرا و آقای علوی وهمه هم استانیهای عزیزم تبریک میگویم.به امید موفقیت بیشتر زهرا علوی و همه قهرمانان خوزستان آرزوی موفقیت در عرصه مهم بین المللی.انشاالله


    تازه ترین اخبار