امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۵:۲۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1951
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش butterfly-world، هنگامی که یک پینگ پنگ بازی حرفه ای معلول در مقابل یک پینگ پنگ باز باتجربه ی سالم قرار بگیرد و هر دو هم بر روی ویلچر به رقابت بپردازند ما شاهد یک رقابت منحصر به فرد به نام “مسابقات دوستانه ی پایونیر کاپ(Social Pioneer Cup)” خواهیم بود. اولین دوره ی این…

    به گزارش butterfly-world، هنگامی که یک پینگ پنگ بازی حرفه ای معلول در مقابل یک پینگ پنگ باز باتجربه ی سالم قرار بگیرد و هر دو هم بر روی ویلچر به رقابت بپردازند ما شاهد یک رقابت منحصر به فرد به نام “مسابقات دوستانه ی پایونیر کاپ(Social Pioneer Cup)” خواهیم بود. اولین دوره ی این مسابقات اول و دوم مهر امسال(۲۳ و ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۱) در شهر آلمانی دورسلدورف آلمان برگزار خواهد شد.
    مسئول برگزاری این دوره از رقابت های پایونیر کاپ ، انجمن ورزش معلولان راین وستفالیای شمالی(ایالتی در آلمان) خواهد بود. این انجمن قصد دارد تا مسابقات را در مجموعه ی ورزشی Rehacare دورسلدورف برگزار نماید.مؤسس و برنامه ریز این رقابت ها ، هالگر نیکلیس ، قهرمان جهان و پاراالمپیک در رشته ی تنیس روی میز معلولان است.
    نیکلیس چندی پیش گفت:”برای بسیاری از علاقه مندان ورزش سخت است که بفهمند بازیکنان معلول تنیس روی میز در چه سطحی باز ی می کنند.به عبارتی آن ها درک نمی کنند که بازی کردن پینگ پنگ بر روی ویلچر چگونه است.به همین دلیل مسابقات دوستانه ی پایونیر کاپ به بازیکنان حرفه ای تنیس روی میز که معلول نیستند این فرصت را می دهد تا توپ زدن روی ویلچر را تجربه کنند و با برترین پینگ پنگ بازان معلول بازی کنند.همچنین این مسابقات باعث می شود که پینگ پنگ بازان سالم سختی ایجاد تعادل میان استفاده از ویلچر و اجرای تکنیک های تنیس روی میز را درک کنند.”
    وی همچینین افزود ” هدف اصلی برگزاری این مسابقات توسعه ی ورزش معلولین و همچنین علاقه مند کردن مردم به آن است.”
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نخستین دوره ی مسابقات دوستانه پایونیر کاپ"
    تازه ترین اخبار