امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۷:۰۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | کد خبر : 19516
    ارسال خبر چاپ خبر
  • زهرا لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات سوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه در قزوین برگزار شد که در رقابت‌های آزاد نزدیک به ۳۰ تنیسور حضور داشتند. از این تعداد پنج ورزشکار از خوزستان بود و در مسابقات دسته یک نیز با یک تنیسور شرکت کردیم. وی ادامه‌داد: ‌ما در…

    زهرا لیموچی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات سوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه در قزوین برگزار شد که در رقابت‌های آزاد نزدیک به ۳۰ تنیسور حضور داشتند. از این تعداد پنج ورزشکار از خوزستان بود و در مسابقات دسته یک نیز با یک تنیسور شرکت کردیم.
    وی ادامه‌داد: ‌ما در کل با شش تنیسور در این رقابت‌ها حضور پیدا کردیم. سیده زهرا علوی در دسته یک و بهاره بابادی‌وند،‌ رضوان کشاورزی، فاطمه بهجت، ستایش عصاره‌ناصری و آرمینا هدایتی در بخش آزاد بازیکنان خوزستانی حاضر در این مسابقات بودند. همچنین عصاره‌ناصری باتوجه به این‌که نونهال است در رده ‌سنی جوانان شرکت کرد و بسیار هم خوب درخشید.
    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: ‌پنج تنیسور ما توانستند در بخش آزاد در مرحله مقدماتی از جدول خود بالا بیایند که این بسیار عالی است. در کل دو بازیکن استان ما توانستند به رقابت‌های دسته برترصعود کنند.
    وی افزود: بابادی‌وند و بهجت دو تنیسوری بودند که به مسابقات دسته برتر صعود کردند ولی به دلیل آسیب دیدگی از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند. در کل از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
    لیموچی گفت: سیده زهرا علوی ملی پوش خوزستانی نیز موفق شد در مسابقات دسته برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند. او در این دوره بسیار خوب کار کرد.
    وی بیان‌کرد: سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و بازیکنان‌ نسبت به دوره قبل بسیار قوی‌تر شده بودند. هم‌چنین کادر برگزاری مسابقات، داوران و سرداوران بسیار خوب قضاوت کردند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. میزبانی قزوین نیز خوب بود.
    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات آزاد و دسته یک نونهالان کشور در اراک یادآورشد:‌ این مسابقات سوم تا پنجم انجام شد که آوا علی‌زاده توانست به رقابت‌های دسته یک راه یابد و در مسابقات دسته یک نیز نهایتا در رده سیزدهم جای گرفت.
    وی عنوان‌کرد: ‌مسوولان پتروشیمی، مناطق نفت‌خیز جنوب، صنایع فولاد و خطوط لوله به آن صورتی که شایسته تنیس روی میز بانوان استان است به آن اهمیت نمی‌دهند. ما به حمایت آن‌ها نیاز داریم.
    لیموچی ادامه‌داد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی در استان هستم و در این خصوص نیز صحبت‌هایی کرده‌ایم. هر ارگان یا مسوولی که می‌تواند، ما را حمایت کند تا بتوانیم میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده بگیریم.
    وی لیموچی خاطرنشان‌کرد: ‌من برنامه‌های بسیاری برای تنیس روی میز استان دارم ولی تنهایی و با دست خالی نمی‌توانم از عهده این برنامه‌ها برآیم و باید در این خصوص به من کمک شود. چرا مسوولان، بانوان را باتوجه به استعدادهای بالایی که در این رشته وجود دارد حمایت نمی‌کنند؟ چرا بانوان ما در لیگ برتر شرکت داده نمی‌شوند؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا لیموچی :‌من برنامه‌های زیادی برای استان خوزستان دارم ولی تنهایی و با دست خالی نمی شود!"
    1. محمود ساكياني گفت:

      با سلام خدمت مربی لایق و دلسوز استان خوزستان، سرکار خانم،زهرا خانم لیموچی
      از درایت شما در ،کمک و هدایت نوجوان برجسته و ملی پوش ارزشمند استان خوزستان و کشور ، زهرا خانم علوی ، که یکبار دیگر با اقتدار، به قهرمانی کشور نایل گردیدند ، تشکر ویژه دارم. امیدوارم در مسابقات آتی قهرمانی این بازیکن نوجوان و سایر ورزشکاران نونهال و نوجوان با استعداد استان خوزستان را شاهد باشیم. انشاالله


    تازه ترین اخبار